Kenelle Ilves on tarjonnut sopimusta?

Status
Viestiketju on suljettu.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 427
Juuri kun itse pääsin muutama kommentti sitten soittamaan suutani huhuista kun ei ole niin kuulin että Välimäkeä oltaisiin yhdistelty meille. Lukekaa boldattu kohta, HUHU.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 592
Juuri kun itse pääsin muutama kommentti sitten soittamaan suutani huhuista kun ei ole niin kuulin että Välimäkeä oltaisiin yhdistelty meille. Lukekaa boldattu kohta, HUHU.

Välimäellä kuitenkin vielä yksi kausi sopparia jäljellä, niin en oikein jaksa uskoa tähän.. ehkä vuoden päästä vauhtia hakemaan, jos edelleenkään se Calgaryn dinosaurus penkin takana ei anna hänelle mahdollisuutta ylhäällä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 711
Juuri kun itse pääsin muutama kommentti sitten soittamaan suutani huhuista kun ei ole niin kuulin että Välimäkeä oltaisiin yhdistelty meille. Lukekaa boldattu kohta, HUHU.
Tullaan taas siihen että hulluhan Tillu olisi jos ei olisi Välimäen perässä. Olisi Liigan kovin pakki tullessaan.

Calgaryssä tuskin enää jatkaa, toivottavasti näkisi Ilveksen vaihtoehtona ja ponnahduslautana NHL:lle. Toki varmaan tuossakin joutuu flamesin kanssa neuvottelemaan lainasta tänne.

En siis usko itse tulevan
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 427
Välimäellä kuitenkin vielä yksi kausi sopparia jäljellä, niin en oikein jaksa uskoa tähän.. ehkä vuoden päästä vauhtia hakemaan, jos edelleenkään se Calgaryn dinosaurus penkin takana ei anna hänelle mahdollisuutta ylhäällä.
Lainallehhan tuoltakin pääsee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 508
Juuri kun itse pääsin muutama kommentti sitten soittamaan suutani huhuista kun ei ole niin kuulin että Välimäkeä oltaisiin yhdistelty meille. Lukekaa boldattu kohta, HUHU.
Tämä HUHU olisi kyllä toteutuessaan mallia "mega"...
Itse tällä asialla hassuttelin tuolla fantasia ketjussa. Jättäisi "vähän" Kivistön siirron telineisiin.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 384
Jaa niin että mottipäisiä summia ei kannata lyödä hankintoihin ja hetken päästä täällä mietitään Juuso Välimäkeä. :D

Sveitsiläiset hieroo käsiään, jos Eurooppaan on tulossa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 029
Välimäki vois tehdä "puljujärvet".
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 711
Jaa niin että mottipäisiä summia ei kannata lyödä hankintoihin ja hetken päästä täällä mietitään Juuso Välimäkeä. :D

Sveitsiläiset hieroo käsiään, jos Eurooppaan on tulossa.
Toki sveitsiläisten pitäisi saada Juuso sinne lainalle.

Lienee Ilveksen ainoa vaihtoehto se että Juuso tulisi lainalle(ja tekee Flamesin kanssa sopimuksen tai saa traden ja sitä kautta lainalle tänne). Ellei ite pura sopparia ja tule Eurooppaan..

Ja en pistäisi pahitteeksi jos Heatista tulisi enemmän kuin yksi pelaaja..
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 335
Vittu mikä meininki tällä palstalla :D Internetin alasajo vaikkapa kuukaudeksi alkaen tästä hetkestä voisi tehdä ihan hyvää.

Ja joo, Välimäki ja Vatanen ovat satavarmoja tulijoita Lehterän, Audetten ja Strömwallin lisäksi.
No enää ei sentään huhuilla jostain Joonas Vihoista, Sikamarkuista tai saati Tyrskyistä ”isoina niminä”.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 711
Vittu mikä meininki tällä palstalla :D Internetin alasajo vaikkapa kuukaudeksi alkaen tästä hetkestä voisi tehdä ihan hyvää.

Ja joo, Välimäki ja Vatanen ovat satavarmoja tulijoita Lehterän, Audetten ja Strömwallin lisäksi.
Niin tai jos ei nappaa lukea ketjua niin piilottaa sen?

Eiköhän Ilves ole ollut/on useiden kovien nimien perässä, satavarmasti kun on muutkin. Toki siitä pitkä matka sopimukseen.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 243
Fantasiointia Välimäestä yms. voi mennä harrastamaan tänne:

 

Koutsi

Rivipelaaja
Viestejä
42
Kuultu samasta lähteestä, joka Haapalan tiesi viime kauden takarajalla:

Sakari Manniselle tarjottu sopimusta molemmista Tamperelaisista seuroista, ja Tapparan kanssa keskustelut ovat päättyneet. Ruotsista useampi seura tarjonnut myös sopimusta, mutta näillä näkymin Manninen on lähimpänä sopimusta Ilvekseen.

Lähde on luotettava, mutta uskon itse vasta, kun Ilves sopimuksen julkaisee.

Lisätään vielä:

Toteutuessaan kyseessä tulee olemaan Ilves-historian arvokkain yksittäinen pelaajasopimus.
 
Viimeksi muokattu:

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 427
Kuultu samasta lähteestä, joka Haapalan tiesi viime kauden takarajalla:

Sakari Manniselle tarjottu sopimusta molemmista Tamperelaisista seuroista, ja Tapparan kanssa keskustelut ovat päättyneet. Ruotsista useampi seura tarjonnut myös sopimusta, mutta näillä näkymin Manninen on lähimpänä sopimusta Ilvekseen.

Lähde on luotettava, mutta uskon itse vasta, kun Ilves sopimuksen julkaisee.
Pitkään aikaan yksi järkevimmistä muotoiluista mikä tulee huhuihin. Ei mitään jossittellu liirumlaarum paskaa, tai 110% ilmoituksia. Kerrottu mitä kuultu ja thats it.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös