KE 6.4.2022 | Ilves - Kärpät | 7. Puolivälierä

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 720
Eiköhän peli ole jälleen vähämaalinen ja avausmaali isossa roolissa.
Pelkään 1-3 ja tappara saa välierissä vastaansa pitkästä ipa-sarjasta väsähtäneen kärpät.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Kaunisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
344
Koska olen aivan heleti* taikauskoinen otan tänään halliin mukaan emännän serkun..(emännän lisäksi) tämä serkku on Oulusta..muuttanut viime syksynä Tampereelle..olen vienyt hänet kolme kertaa peliin täällä ollessa..(Ilves-Hifk)(Ilves-Kärpät) ja eka puolivälierä.. noissa kaikissa voitto,joten tänään serkku halliin..

Kaikissa niissä otteluissa, joissa olen ollut tällä kaudella paikanpäällä, Ilves on hävinnyt. Sen verran taikauskoa löytyy itseltänikin että jätin tästä syystä menemättä :D.
 

Bure10

Guest
Jos se nyt tähän sattuisi päättymään, niin sitten on ainakin noin viisi kuukautta siihen, kun joutuu taas jääkiekkoa seuraamaan. Niin raastava ollut henkisesti tämä kevään pudotuspelisarja, että tauko tekisi todella hyvää. Toisaalta sitten jos tästä jatkoon mennään, niin välierissä on vastassa sentään vastustaja, jolle häviäminen ottaa päähän vain murto-osan siitä, mitä tappiot Kärpille.

Nollista lähdetään ja edellisen Tampereen pelin muistaen voidaan varmaan ihan suhteellisen hyvin fiiliksin lähteä peliä seuraamaan. Toivottavasti Ilves yltää tasolleen ja täten jatkaa matkaansa neljän joukkoon.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Itse laittaisin tänään edun Kärpille. Ilveksellä toki kotietu ja yleisöstä tuleekin valtava tuki. Kuitenkin nää seiskapelit on yleensä paikkoja jossa kokeneet äijät astuu esiin, Spede Pyörälä, Ohtamaa yms. Ei oo nää äijät ihan ekaa kertaa tämmösessä paikassa. Toki onhan meilläkin Haapala, joka playoffeissa tekee aina isoja maaleja.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Hauskana yksityiskohtana Lennu myöskin oli vieläkin selvästi vaivaantunut Törmäsen ajasta IFKssa kun tämä kyseinen valmentaja rähisi joka ainoasta tuomiosta mitä tuomarit IFKta vastaan teki.
Piti kanssa oikeen hieraista korvia, että kuulinko oikein. Harvinaisen suoraan antoi kyllä palaa entistä valmentajaa kohtaan, mutta ihan aiheesta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Itse laittaisin tänään edun Kärpille. Ilveksellä toki kotietu ja yleisöstä tuleekin valtava tuki. Kuitenkin nää seiskapelit on yleensä paikkoja jossa kokeneet äijät astuu esiin, Spede Pyörälä, Ohtamaa yms. Ei oo nää äijät ihan ekaa kertaa tämmösessä paikassa. Toki onhan meilläkin Haapala, joka playoffeissa tekee aina isoja maaleja.

On meilläkin Anttila, Kontiola, Haapala. Eikä pidä unohtaa Langhameria.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Jos se nyt tähän sattuisi päättymään, niin sitten on ainakin noin viisi kuukautta siihen, kun joutuu taas jääkiekkoa seuraamaan. Niin raastava ollut henkisesti tämä kevään pudotuspelisarja, että tauko tekisi todella hyvää. Toisaalta sitten jos tästä jatkoon mennään, niin välierissä on vastassa sentään vastustaja, jolle häviäminen ottaa päähän vain murto-osan siitä, mitä tappiot Kärpille.

Nollista lähdetään ja edellisen Tampereen pelin muistaen voidaan varmaan ihan suhteellisen hyvin fiiliksin lähteä peliä seuraamaan. Toivottavasti Ilves yltää tasolleen ja täten jatkaa matkaansa neljän joukkoon.
Sehän tässä pahinta on, että kun tuo näätälauma ei ansaitse olla neljän sakissa.. jos hävittäisiin vaikka Kerholle, niin tilanne olisi ihan toinen. Eikä nämä oululaiset haasta Tapparaa millään sektorilla..
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
On meilläkin Anttila, Kontiola, Haapala. Eikä pidä unohtaa Langhameria.
Anttilaan ja Konnaan erona toki se, ettei nää kaks oo voittanu seurajoukkueissa mitään. Ohtamaalla ja Pyörälällä vissiin jokunen kirkkain mitali on. Toki puhuin vain kokemuksesta, mutta kyllä omissa papereissa Ohtamaa ja Pyörälä menee edelle tällaiseen peliin.
 

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Noin. Taitaa olla tarpeellista vähän seliittää. Kun minä, meinaan, olen ennen ollut. Ei siinä oikeastansa muuta ole, mutta rauhallisesti se on otettava. Kiiru on pidettävä ajallansa, mutta hätäillen tekemällä ei tule muuta kuin kusipäitä mukuloita, niin kuin sitä sanotaan. Turhan hermoileminen ei edusta mitään, mutta ei sitä taas tarvitte välieräpaikkaa kauppaamaankaan ruveta. Kyllä ne sen mielellänsä ottavat, kun vaan saavat. Tähtäin finaaleihin, se on paras, ja siitä se selviää. On muistettava, etteivät ne ihmistä kummempia ole nekään. Tuomaria ne tottelevat niin kuin kaikki muutkin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 011
Anttilaan ja Konnaan erona toki se, ettei nää kaks oo voittanu seurajoukkueissa mitään. Ohtamaalla ja Pyörälällä vissiin jokunen kirkkain mitali on. Toki puhuin vain kokemuksesta, mutta kyllä omissa papereissa Ohtamaa ja Pyörälä menee edelle tällaiseen peliin.
Meillä on paljon mestaruuksia voittaneita esim. nuorissa ja kymmeniä vuosia jääkiekkoa pelanneita. Ei tuo Liigan mestaruus poikkea mitenkään muista kovissa peleissä pelaamisista.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Anttilaan ja Konnaan erona toki se, ettei nää kaks oo voittanu seurajoukkueissa mitään. Ohtamaalla ja Pyörälällä vissiin jokunen kirkkain mitali on. Toki puhuin vain kokemuksesta, mutta kyllä omissa papereissa Ohtamaa ja Pyörälä menee edelle tällaiseen peliin.

Hei hei nyt. Kai MM- ja Olympiamitaleillakin joku merkitys on... Ei tehdä itseä pienemmäksi kuin ollaan. Samaa toivon myös joukkueelle tänään.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Meillä on paljon mestaruuksia voittaneita esim. nuorissa ja kymmeniä vuosia jääkiekkoa pelanneita. Ei tuo Liigan mestaruus poikkea mitenkään muista kovissa peleissä pelaamisista.
Liigan mestaruus poikkeaa aika paljon esim. A-nuorten mestaruudesta. A-nuorten mestaruuksia on voitettu vuosien aikana paljon pelkästään sillä, että Liigajoukkueesta on tullu Liigaa pelanneita "junnuja" jeesaamaan Liigan joukkueen jo pudottua.
 

Dominaattori

Luottopelaaja
Viestejä
4 227
Hei hei nyt. Kai MM- ja Olympiamitaleillakin joku merkitys on...
Tottakai ne on isoja juttuja, en mä sitä kiellä missään nimessä. On vaan eri asia pelata joku MM-puolivälierä Ruotsia vastaan kerrasta poikki systeemillä, kun olet vielä hirveä altavastaaja. Tää on siis ihan puhtaasti mun oma mielipide, voinhan mä olla täysin väärässäkin.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 803
Tottakai ne on isoja juttuja, en mä sitä kiellä missään nimessä. On vaan eri asia pelata joku MM-puolivälierä Ruotsia vastaan kerrasta poikki systeemillä, kun olet vielä hirveä altavastaaja. Tää on siis ihan puhtaasti mun oma mielipide, voinhan mä olla täysin väärässäkin.

Eikös tänään ole kerrasta poikki?;)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 361
Sitten nokka kohti Areenaa!
Yksi jännitystä hillitsevä täytyy kyllä käydä juomassa jossain ennen tätä spektaakkelia!
Tämä jännitys on kyllä aivan mielipuolinen o_O
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Tottakai ne on isoja juttuja, en mä sitä kiellä missään nimessä. On vaan eri asia pelata joku MM-puolivälierä Ruotsia vastaan kerrasta poikki systeemillä, kun olet vielä hirveä altavastaaja. Tää on siis ihan puhtaasti mun oma mielipide, voinhan mä olla täysin väärässäkin.

Olympialaisissa ihan eri paineet ja vaatimustaso kuin SM-liigassa. Kerrasta poikki se on tänäänkin.
 
Ylös