KE 6.4.2022 | Ilves - Kärpät | 7. Puolivälierä

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Se on kuulkaas hallilla semmoinen meno, etten ole koskaan ennen nähnyt. Hymynaamaa toisten perään.

Palstaveljet ja -siskot, tämä on meidän ilta, siitä olen 110% varma!
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
802
Tästä kun kairataan perkele vaikka väkisin voitto niin vain taivas on rajana! Tulee sitten välierissä kuka vaan niin en jaksa uskoa että Kärpistä paljoa parempi( tietäen että se ei voi olla Kakkara)

Cama IPA!
 

Ipanmies98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
267
2. Pelin jälkeen, kun Marjamäki mussutti jäähyistä, niin sen jälkeen on Ilvekselle tullut 13x2min ja Kärpille 4x2min
Mielenkiintoinen tilasto, vielä jos miettii, että Ilves hallitsee 5vs5 peliä
Tämä on muuten totta ja häiritsi minua niin paljon, että laitoin äskettäin sähköpostia Jyri Rönnille ja vaadin tähän selvitystä. Muuten voi olla varma, että paine voi olla helvetillinen jos ei muutu;)
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 189
Vieläkö muuten ottelulippu kelpaa bussissa ja ratikassa?
 

Bure10

Guest
Tämä on muuten totta ja häiritsi minua niin paljon, että laitoin äskettäin sähköpostia Jyri Rönnille ja vaadin tähän selvitystä. Muuten voi olla varma, että paine voi olla helvetillinen jos ei muutu;)
Ohtamaa rikkonut yksittäisistä pelaajista ylivoimaisesti eniten tässä sarjassa ja saldona 0min + yksi aiheutettu rankkari.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 498
Ei löydä kiekko maaliin ja toi Kärppämaalikin aivan turhasta syötöstä lähteny tilanne.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
Ei löydä kiekko maaliin ja toi Kärppämaalikin aivan turhasta syötöstä lähteny tilanne.
Syöttä oli joo turha, mutta ei noi saa mennä kassarille.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 317
Se hetki kun koko Ilves pääty laulaa ja huutaa!

Liigan ykkösjengi
wooo-o-o
Ja kannattajaremmi
wooo-o-o

Yhdessä me juhlitaan

HEI HEI HEI HEI
Kiitos Osasto, kiitos kaikki paikalla olleet, kiitos kotikatsomot ja KIITOS ILVES!!!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
Spede Pyörälä ilmoitti juuri, että ura päättyi tähän iltaan. Aivan loistava pelimies, itsellä suurimmat muistot miehestä mm-kisoista.

Hieno peluri, aina jengi edellä!
 
Ylös