KE 10.1.2024 | Ilves - Lukko

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 726
Ei edes tiedä mistä aloittaisi tai mitä sanoisi. Vittu mitä muniinpuhaltelua jälleen kerran. Siis ihan hirveetä hengetöntä paskaa. Jotain tossa joukkueessa on pahasti vialla. Ei tuo selity enään millään treenijumeilla tms.

Hävittiin ihan kaikessa jumalauta eilen illalla Sveitsissä pelanneelle ja pari tuntia ennen pelin alkua suomeen palanneelle joukkueelle. Ja oltiin selkeästi jäljessä varsinkin jalalla/pelinopeudessa, fyysisyydessä ja syöttöpelissä.

Hyi vittu, hävetkää nyt lampaat edes. Ja se joka tulee sanomaan tähän jotain tyyliin "ollaan silti vielä sarjakärki" niin haista vaikka sinäkin paska.
Vituttaa niin ettei veri kierrä.:mad:
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Lapseni (10-v) totesi autossa, että ”vaikka pelaankin Ilveksessä ja kannustan Ilvestä niin kyllä silti saan sanoa kun se on huono, enkö saakin”

Eli täysin normaali ja ansaittu reaktio
Me jutellaan lapsen (nuorempi kuin sinun) useinkin siitä, miksi ei toimi ja missä oli huonompia yms. Paljon jutellaan siitä, että 6kk ei voida koko aikaa olla tosi hyviä ja tulee huonojakin kausia.
Mutta en antaisi lapseni buuata pelaajille. Enkä usko, että hän niin haluaisi tehdä. Täällähän mäkin jauhan joukkueen ongelmista juuri nyt. Mutta en mä silti lähtisi buuamaan pelaajille, joista osa on antanut juuri kaikkensa.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
605
Me jutellaan lapsen (nuorempi kuin sinun) useinkin siitä, miksi ei toimi ja missä oli huonompia yms. Paljon jutellaan siitä, että 6kk ei voida koko aikaa olla tosi hyviä ja tulee huonojakin kausia.
Mutta en antaisi lapseni buuata pelaajille. Enkä usko, että hän niin haluaisi tehdä. Täällähän mäkin jauhan joukkueen ongelmista juuri nyt. Mutta en mä silti lähtisi buuamaan pelaajille, joista osa on antanut juuri kaikkensa.

Ei lapsi ollut buuamassa, mietti vain et voiko sanoa noiden olevan huonoja silloin kun ne sitä ovat.

Buuaus on vain tuon vanhemman ja tunteella elävämmän ryhmän tapa sanoa että ”olette huonoja”.

Jos ihminen joka tienaa hyvän elintason harrastuksesta ei kestä kritiikkiä on silloin väärässä paikassa
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 758
No tätä mä en kyllä ymmärrä yhtään. Miten se joukkuetta herättää, että lyödään lyötyä?

Hyvä vaan, että vihdosta viimein yleisö alkaa antaan palautetta. Mielellään näkisi sen, että kun kotijoukkueella on kiekko tälläisessä pelissä, niin yleisö buuaa. On tuo suorittaminen niin kauheata joka jätkällä tällä hetkellä.
 

Etäilves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
453
Onneks tuli hankittua se kausikortti, niin ei vituta joka viikko maksaa tästä kun sen kerran jo makso.
Mutta. eri mieltä oon tästä uudesta pelaajasta. Yks uus pelaaja voi sytyttää joukkueen. Tai olla sytyttämättä. Mä todella toivon, että sytyttää.
Ei taida tältä planeetalta sellaista yksittäistä pelaajaa löytyä edes isolla rahalla, joka kurssin muuttaisi siten, että voitaisiin finaaleihin mennä. Joukkueessa on aivan liikaa ns. yms. pelaajia. Tästä nyt on jauhettu jo pitkään, mutta mitenkään ei ole kauden aikana reagoitu. Tai itse asiassa on. On hankittu "täsmäaseita" kuten Gregoire ja Alvarez. Nyt alkaa oleen kakka housussa, mitä tulee kannujahtiin.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 479
No tätä mä en kyllä ymmärrä yhtään. Miten se joukkuetta herättää, että lyödään lyötyä?
Kun asiaa miettii niin tämä on yleistä muualla kuin Suomessa. Jopa yhden erän/puoliajan jälkeen saattaa olla valtavat vihellyskonsertit omilleen ja hetken päästä kannustus jatkuu normaalisti. Eivät pelaajat sitä pahalla ota. Päinvastoin, huomaavat kuinka tärkeä asia kannattajille tämä on.

Tuskin, kukaan pääsee koppiin ennen seuraavaa peliä, mutta voisin veikata ennen kentälle menemistä hypetys ” mennään näyttää kannattajille”.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 289
Ei vittu!

Jos tänään Ipalla olis ollut rosterissa 4 kpl Jiri Veistolaa, Joonas Riekkistä ja Tommi Jäminkiä ja pakissa 3 Ryan Glenniä ja Veli-Pekka Hårdia ja maalissa Juha "40metrinvedotontosipahoja"Pitkämäki, niin peli olis ollu yhtä paskaa tai jopa parempaa..

Ei vittu!
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 726
No tätä mä en kyllä ymmärrä yhtään. Miten se joukkuetta herättää, että lyödään lyötyä?
No senhän nyt luulisi juuri herättävän! Pitäisi antaa vieläkin suorempaa ja kova sanaisempaa palautetta. Mutta kun ei saa saatana antaa kritiikkiä rumalla kielellä ettei Pendo tai joku pelaaja pahoita mieltään.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Ymmärrän kyllä tuon yleisön reaktion, itsellä on ollut tässä jo muutaman viikon usko todella koetuksella. Ei tässä seura ole vaihtumassa, se vaan keljuttaa että tästä sekoilusta pitää maksaa ja seuran maksaa sekoilijoille.

Kyllä tuolla jotain pitäisi nähdä, kun kuitenkin ovat ammattilaisia jotka saavat tästä touhusta rahaa. Työelämässä yleensäkin jos 2-3 viikkoa vaan perseilee töissä, ei siinä kannata ihmetellä jos työnantaja tekee julman ratkaisun.

Tässä on siis kyse loppupelissä maksavasta toiminnasta. Katsojat lipuista, sponsorit näkyvyydestä, fanit tuotteista. Jos ei kiinnosta ja vaan tehdään minimi, ei siitä selviä puhtain paperein.

Koko touhussa on nyt jotain todella vialla. Tuossa pelitavassa ei ole ollut mitään jäjellä siitä mitä syksyllä nautittiin. Todella hidasta, halutonta, vaan pitkiä ja nyhräyksiä laidoissa/kulmissa. Jotain siellä nyt on menossa. Joko nykyvalmennus jo toinen jalka maajoukkueessa tai sitten toimisto mennyt kertomaan ensi kauden toiminnasta ja siitä loppunut kiinnostus. Ei voi olla kyseessä mikään päätön jumi, jos vajaa 20 äijää munii kentällä yhtäaikaa.

Jalkautukaapa nyt Tillu ja Jalo sinne areenaan katsomaan mitä siellä oikein tapahtuu. Asiat pöydälle ja ratkaisuja esiin. Kyllä ne ongelmat sieltä löytyy kun vaan uskaltaa kysyä.

Sarjakärjessä oleminen on tilastojen tuottama illuusio, naapurilla jo viisi peliä vähemmän eli huonolla tuurillakin nappaa sieltä 10 pistettä. Takana onneksi sen verran tasaista että on vielä aikaa pitää tuo toinen sija.

Nyt on menetetty jo useampi viikko ja useampi peli. Jos jotain halutaan tehdä, nyt on se korkea aika. Tällä tekemisellä ei tarvitse haaveilla mistään tällä kaudella.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 859
Koko peli paskaa? Ei pidä paikkaansa. Ekat 15 sekuntia oli ihan hyvää kiakkoa ...

Itse asiassa ensimmäinen erä oli sellaista tasaista coast to coast menoa. Molemmilla hetkensä ja virheensä.

Toinen oltiin täysin jyrän alla ja kolmas helvetinmoista sekoilua, mistä Lukolle muutama paikka aukesi.

Jatkoajalla oltiin sitten luokattomia.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 284
Tappio. Miksi en ole yhtään yllättynyt. Joukkueella henkisiä lukkoja ja pelitapa ei tue pelaajia.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
VMP, yleensä yritän nähdä posin kautta peliä ja miettiä parannuksia seuraavaan peliin mutta nyt ei vaan pysty.

Illan parasta antia oli aftergeimin parin turhautuneen fanin huutelut kesken loppuhöpinöiden. Alkaa menemään kyllä kaikilla tunteisiin, ihan syystä. Ilmestyi sitten vajaa kymmenkunta järkkäriäkin siihen aulaan jo Gunnerin haastiksen aikana;).

Ihan turha mennä minkään sarjakärkiasian taakse nyt, kun pelejä on niin eri määrä pelattuina joukkueilla. Peli on tällä hetkellä totaalisen sekaisin. Mikä jumaliste tuohon edes auttaa? Ei siihen auta edes vahvistus tai kaksi, kun 2. ja 3.erässä ei taidettu päästä kertaakaan organisoidusti hyökkäysalueelle.
Omissa ollaan koko ajan se metrin kaksi jäljessä ja rimpuillaan ketjusta toiseen. Rimpuiluun kuluu energiat, eikä sitten ollutkaan enää ykköselläkään oikein mitään annettavaa väsyneinä hyökkäykseen.

Mulla nousee karvat pystyyn, jos kukaan sanallakaan selittelee jollain treenijumilla pelin paskuutta. Fakta vaan on, että miten hel……ssä voidaan hävitä eilen illalla myöhään Sveitsissä pelanneelle joukkueelle, joka on neljältä Tampereella, liikkeessä vikassa kahdessa erässä ihan pystyyn?? Hävitään myös fyysisessä pelaamisessa, syötöissä jne. Tulkaa nyt joku kertomaan!!

Pendoon alkaa menemään nyt luotto kyllä aika totaalisesti. Aikalisäähän ei tietenkään otettu missään vaiheessa, vaikka pyörittiin koko 3.erä omissa ja voittomaali roikkui ilmassa. Kuin ihmeen kaupalla saatiin pelistä piste, ansaittu ei kyllä olisi. Herra Gunnarsson sen meille pelasi.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 298
Oliko meillä joku tällainenkin kentällä tänään? Meni ihan ohi.
No kyllä siellä mun mielestä Palve pelas hyvin. Suomi. Ikonen. Mäntykin yritti, mutta sai aika paskat kortit peliin.
Parikka. Friman. En nyt äkkiseltään heidän pelistään marmatettavaa löydä. Eikä Gunnarkaan mielestäni buuauksia ansainnut tai Lancasterkaan.
Kaikkensa voi antaa, vaikkei olis paljoa annettavaa.
 
Ylös