Kausikorttiketju 2023-2024

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 056
Ei vaan itselläni näy. Eikös vielä ollut niin, että ensi Pe 18.8.2023 Hakametsässä pelattava Ilves - HIFK kuuluun kausikorttiin?

Fyysinen kortti kyllä löytyy viime kaudelta. Lienee sillä pääsy sisään, koska en ole uutta korttia saanut. Ja paikkani on pysynyt samana kuin viime kaudella.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Ei vaan itselläni näy. Eikös vielä ollut niin, että ensi Pe 18.8.2023 Hakametsässä pelattava Ilves - HIFK kuuluun kausikorttiin?

Fyysinen kortti kyllä löytyy viime kaudelta. Lienee sillä pääsy sisään, koska en ole uutta korttia saanut. Ja paikkani on pysynyt samana kuin viime kaudella.
Juu pitäis kuulua pari harkkamatsia kausarin piiriin. Emmäkä paikkaa vaihtanu eikä näy sovelluksessa tulevan kauden kausari. Ota fyysinen kortti mukaan äläkä ressaa, kyllä sinne sisälle pääset tavalla tai toisella.
Ps, on täälä ainaki pari jehua jo tuonutki ilmi vanhoja hyviä aikoja sisään pääsyn suhteen :)
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 154
Ei vaan itselläni näy. Eikös vielä ollut niin, että ensi Pe 18.8.2023 Hakametsässä pelattava Ilves - HIFK kuuluun kausikorttiin?

Fyysinen kortti kyllä löytyy viime kaudelta. Lienee sillä pääsy sisään, koska en ole uutta korttia saanut. Ja paikkani on pysynyt samana kuin viime kaudella.
Samalla fyysisellä kortilla ilmeisesti mennää kuin viime kaudella, jos tilaus on pysynyt samana viime kaudesta.

Appiin pitäisi tulla näkyviin ensi tai seuraavalla viikolla.
 

weston

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Oon tyhmä en tajuu 'perjantain pelissä':

"Kausikorttilaiset Hakametsään veloituksetta. Perjantain pelissä Ilves-Kaupalla jaossa kausikorttilaisten huivit."

Ilves-kauppa areenalla ja peli Hakametsässä => huivi ensin ilves-kaupasta areenalta siis haettava?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 056
Oon tyhmä en tajuu 'perjantain pelissä':

"Kausikorttilaiset Hakametsään veloituksetta. Perjantain pelissä Ilves-Kaupalla jaossa kausikorttilaisten huivit."

Ilves-kauppa areenalla ja peli Hakametsässä => huivi ensin ilves-kaupasta areenalta siis haettava?
Käsitin, että Hakametsässä on jokin Ilves kauppa-piste.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 022
Oon tyhmä en tajuu 'perjantain pelissä':

"Kausikorttilaiset Hakametsään veloituksetta. Perjantain pelissä Ilves-Kaupalla jaossa kausikorttilaisten huivit."

Ilves-kauppa areenalla ja peli Hakametsässä => huivi ensin ilves-kaupasta areenalta siis haettava?
Eiköhän sen saa ilveksen myyntipisteeltä hakamettässä.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
613
Helppo hakea kun kausikorttia ei näy sovelluksessa eikä mitään hajua toimiiko viime vuoden kortti.

Enhän mä maksanut sen kuin kesäkuun alussa
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 056
Helppo hakea kun kausikorttia ei näy sovelluksessa eikä mitään hajua toimiiko viime vuoden kortti.

Enhän mä maksanut sen kuin kesäkuun alussa
Juuri tätä olen ajanut takaa, sillä tilanne 100% sama.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
561
Soitin tänään Ilveksen toimistolle ja siellä ilmoittivat, että kausikortit päivittyvät huomenna sovellukseen. Katsotaan tapahtuuko vai oliko vain tyhjiä lupauksia.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 051
Täällä ainakin näkyy nyt kortit sovelluksessa.
Näkyykö paikatkin?
Itselläkin näkyy kortit mutta osassa ei oikeata paikkaa

E: Näkyy itsellä nyt vähän enemmän kausareita kun mitä pitää, kolme paikkaa oikein ja sitten kaksi muuta numeroimattomana. :D
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Näkyy mullaki just katoin.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 396
Ylös