Kausikorttiketju 2023-2024

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
Eikös tässä ole tulossa uudet kausikortit kun vaihdoin paikkoja? Koskahan tulis? Mitäs noille vanhoille kannattaa tehdä? Poikki vaan ja roskiin vai...?
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 700
Eikös tässä ole tulossa uudet kausikortit kun vaihdoin paikkoja? Koskahan tulis? Mitäs noille vanhoille kannattaa tehdä? Poikki vaan ja roskiin vai...?
Ei se koodi mikä siinä on varmaankaan toimi enää, niin ei tarvitse ruveta saksimaan jos meinaa pois heittää. Itse säästäisin.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Mites se nyt meneekään. Tuleeko siis joka tapauksessa uusi kortti vaikka ei olisi tehnyt mitään muutoksia tilaukseen viime kaudesta?
 

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
Pitäisin kyllä kans muistona.
Juu yhden ainakin pidän muistona varmasti+komiat kaulanauhat. Muutenkin olisi tuntunut pahalta rikkoa jotain mikä liittyy Ilvekseen.
Täältä löytyy muuten muistoina kausikortti joka aikoinaan reijitettiin ku tultiin halliin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 026
Juu yhden ainakin pidän muistona varmasti+komiat kaulanauhat. Muutenkin olisi tuntunut pahalta rikkoa jotain mikä liittyy Ilvekseen.
Täältä löytyy muuten muistoina kausikortti joka aikoinaan reijitettiin ku tultiin halliin.
Sama juttu.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 019
Tuo lippupisteen verkkokauppahimmeli on muuten sellainen, että se jaksaa veetuttaa ihan täysillä. ilves.lippu.fi ja lippu.fi tunnukset ovat eri tunnukset, vaikka olisi käyttänyt samaa sähköpostiosoitetta. Ilveksen kaupasta ostetut liput eivät näy lippu.fi sivulla eivätkä Lippupisteen omassa appiksessa. Pitää vain Hakametsän ovella kaivaa sähköpostista se pdf ja zoomailla sieltä koodi näkyviin. Ei pitäisi olla noin hankalaa.

En ole muuten vieläkään keksinyt, miten siinä Ilves appiksessa saa kausikortin näkyviin. Puhelinnumeron olen molemmista päistä tarkistanut moneen kertaan. Poistin jopa sieltä appiksesta sen tunnuksen ja loin kokonaan uuden. Ei vain näy.
Ei muuta kuin Ilvekseen yhteys.
 

Dynamo

Rivipelaaja
Viestejä
62
En ole muuten vieläkään keksinyt, miten siinä Ilves appiksessa saa kausikortin näkyviin. Puhelinnumeron olen molemmista päistä tarkistanut moneen kertaan. Poistin jopa sieltä appiksesta sen tunnuksen ja loin kokonaan uuden. Ei vain näy.
Minulla näkyi puhelimessa normaalisti kunnes kävin ensikauden laskun maksamassa. Nyt ei näy enää ollenkaan :D Toivottavasti fyysinen kortti toimii kauden alettua jos ei tuonne sovellukseen siihen mennessä mitään ilmesty...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 026
Minulla näkyi puhelimessa normaalisti kunnes kävin ensikauden laskun maksamassa. Nyt ei näy enää ollenkaan :D Toivottavasti fyysinen kortti toimii kauden alettua jos ei tuonne sovellukseen siihen mennessä mitään ilmesty...
Täsmälleen samalla tavalla kävi. Outoa. Kaippa se viime vuotinen kortti toimii normisti? Paikka mulla tismalleen sama.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 019
Minulla näkyi puhelimessa normaalisti kunnes kävin ensikauden laskun maksamassa. Nyt ei näy enää ollenkaan :D Toivottavasti fyysinen kortti toimii kauden alettua jos ei tuonne sovellukseen siihen mennessä mitään ilmesty...
Ei näy minullakaan, eiköhän ne ensi viikolla viimeistään ilmesty
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
886
Mä vaihdoin kausaripaikan ens kaudeks ja pitkään luki apissä viime kauden paikka, nyt ei oo mullakaan tosiaan mitään. Toisaalta melkein se ja sama kuhan fyysinen kortti toimii 18.8!
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Näkyykö siis muillakin apisss tuo, että sinulla ei ole aktiivista kausikorttia? Minulla näkyi nyt koko kesän siellä viime kauden playoffien kortti.

Eikä mitään kyllä ole kuulunut tuosta fyysisestä kortista. En edes tiedä onko uutta sellaista tulossa kun paikat ym pysyi täysin samana.
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 013
Näkyykö siis muillakin apisss tuo, että sinulla ei ole aktiivista kausikorttia? Minulla näkyi nyt koko kesän siellä viime kauden playoffien kortti.

Eikä mitään kyllä ole kuulunut tuosta fyysisestä kortista. En edes tiedä onko sellaista tulossa kun paikat ym pysyi täysin samana.
Kortti pysyy samana kuulemma.
 

suvitäti

Rivipelaaja
Viestejä
30
Mulle oli tänään päivittynyt kausikortti näkyviin Ilves appiin. Näkyykö muillakin?
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 926
Juu tuli näkyviin, mutta edelleen kortissa lukee playoffs. Myöskin toinen kortti ilmestynyt jossa joku numeroimaton katsomopaikka 46?
 
Ylös