Kausikorttiketju 2022-2023

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 080
Toisessa ketjussa ollut jo puhetta noista kausareiden mukana tulleista tarjouksista, mutta onpas ihan helkkarin kätevää käyttää niitä, kun ei ole mitään tapaa esittää kausaria. Ei sovelluksessa, ei fyysistä korttia jne. Tarjouksille tulisi käyttöä kylläkin tässä lähiaikoina... Harmi.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
On kyllä aikamoista kuraa lippu.fi toiminta. Olisi edes maininta tuolla ilves.lippu.fi:ssä kausikorttien toimituspäivästä. Todennäköisesti taas käy niin että jos jollain ihmeellisellä tavalla kortit saapuvat ajoissa niin niiden aktivointi on jäänyt tekemättä tai se on tehty väärin. Kausikortit hankitaan siksi, että kaikki sujuisi helposti. Taas odotettavissa sähläystä ja säätämistä Tuttuun lippu.fi -tapaan.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
Joo, piti tosiaan kirjautua ensin!
Siellä näkyy yksi kausari, vaikka kaksi maksoin.
Ensin tuli lasku kolmesta.
Tämähän menee hyvin. Täytyy taas perkele soittaa sinne huomenna.
Se yksi kausari, joka mun tiedoissa näkyi, oli se ylimääräinen kolmas kausari, jonka piti olla poistettu.
Kyllä ne maksamani 2 kausariakin sitten sieltä löytyivät.

Kertoi, että fyysiset kausarit on tulostettu ja niitä aletaan nyt lähetellä, ja digikausari voi ilmestyä sovellukseen jo huomenna.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 923
Löytyy muuten nyt jo sovelluksesta kausarit. Itsellä näkyy siellä kaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 923
Ne on viime vuoden kausikortit. Ainakin mulla näkyy olevan neljä kauden 2021-22 kausikorttia.
Mulla näkyy kaksi(viime kaudella oli yksi kortti vain), veikkaan että tuohon muuttuu vuosiluku myöhemmin
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 944
Ei näy mitään apissa. Ja tuleeko postissa kokonaan uusi kortti? Vai mennäänkö vanhalla? Erittäin epäselvää!
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
478
En ymmärrä tätä joka vuotista kausikorttipaniikkia. Mitä te teette niillä korteilla tässä vaiheessa? Koskaan eivät ainakaan omalla kohdalla ole jääneet tulematta kauden alkuun mennessä.
Minulla on jäänyt tulematta.
Joutui toimistolta noutamaan väliaikaisen.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
En ymmärrä tätä joka vuotista kausikorttipaniikkia. Mitä te teette niillä korteilla tässä vaiheessa? Koskaan eivät ainakaan omalla kohdalla ole jääneet tulematta kauden alkuun mennessä.
Mitä myöhemmäksi menee sitä kiireempi -> virheitä.
tyypillisesti pari ekaa peliä kortit ei toimi ja saatanallinen sähläys, säätö ja ylimääräinen vaiva.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 392
Itsellä on mennyt luotto Suomen postilaitokseen. Kirjeitä jää tulematta. Liekö meillä sitten joku lunki jakaja en tiedä. Toivottavasti kortit tulee perille.
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 349
Minulle sanottiin tänään, että kaikille tulee uudet kortit

Tä? Eikö kausarin pitäisi vaan aktivoitua vanhaan? Mitä tuhlausta lähetellä uusia muoviläpysköitä... (fossiilisia kuluu niin läpysköihin kun kuljetuksiin)

..sitäpaitsi haluaisin pitää UROS Live kortin käytössä esteettisistä syistä
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 354
Itsellä on mennyt luotto Suomen postilaitokseen. Kirjeitä jää tulematta. Liekö meillä sitten joku lunki jakaja en tiedä. Toivottavasti kortit tulee perille.
Kyllä niitä posteja muutenki jaellaan vähä koska sattuu. Ei niille tietenkään kellon aikaa ole annettu, mutta muutos entis aikoihin on selkeä.

Nyt katoin ni sovellukses näkyy tosiaan uus kausari ihan oikein.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 354
Onko muuten kausareita menny enemmän kaupaks mitä vaikka viime vuonna tai yleensä ?
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 944
Apissa ei näy mitään... onneksi tuolla Ilves/lippu.fi näkyy. Uskomatonta sekoilua kyllä. Itse sain kysyä laskua. Oiskohan Ilveksen aika vaihtaa vähän toimivampaan yhteistyökumppaniin?
 
  • Tykkää
Reactions: CTS
Ylös