Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Ikrak

Rivipelaaja
Viestejä
43
Melkein konkurssit ja putoomiset ja helvetillisen taaperruksen kestitte, mutta yks jäähdyttelevä juoppo katkas kannattamisen? Veisitte vaikka kärryllisen paskaa toimistolle, mutta pronssimatsissa on paikalla paljon junnuja joista kasvaa tulevaisuuden faneja. Kaudesta jäi joka tapauksessa paskaa suuhun, niin olis voinu vielä kerran näyttää miks me ollaan tampereen ykkösiä. Taitaa vaan naapuri mennä tätä menoa naapuri kannattamisessakin ohi...
 

Nulikka

Guest
Kyllä itseänikin vituttaa edelleen aivan suunnattomasti ja nämä viimeaikaiset huhut ei sitä ole yhtään helpottanut. Mutta onhan tää nyt ihan helvetin lapsellinen tyyli osoittaa se tyytymättömyys. Mikä olisi parempi/tehokkaampi? Jaa-a, varmaan joku semmonen josta ei tuu jäätävää myötistä.
Kerro sä mulle sitten, miten osoitat tyytymättömyytesi tilanteeseen paremmin ja tehokkaammin niin, että viesti menee perille.

Mä en ainakaan keksi mitään muuta kuin käydä hallilla huutamassa paha olo pihalle tai äänestää jaloilla.

Tietenkin jotain virallisia reittejä pitkin voisi myös jotain viestiä organisaatiolle laittaa, mutta niitäkin viestejä varmaan satelee jo tällä hetkellä ihan tarpeeks. Eikä ne oo tehokkaita tai parempia.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 424
Ois kiva tietää mikä motiivi tällä tekemisellä? Ovatko siis edes tamperelaisia?
Kai toi on joku mielenosoitus näistä kohutuista kaljahommista...
Osaston porukkaa taitaa olla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 715
Onneksi nuo ei edusta koko Osastoa nyt kuitenkaan.
Joo tämä on nyt erittäin hyvä muistaa.

Ja siis hehän kannattavat ihan miten haluavat. Siihen on kaikilla lupa, mutta kyllä pitää kestää kritiikki jos/kun ihmiset sanoo pelleiksi.
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
432
Kerro sä mulle sitten, miten osoitat tyytymättömyytesi tilanteeseen paremmin ja tehokkaammin niin, että viesti menee perille.

Mä en ainakaan keksi mitään muuta kuin käydä hallilla huutamassa paha olo pihalle tai äänestää jaloilla.

Tietenkin jotain virallisia reittejä pitkin voisi myös jotain viestiä organisaatiolle laittaa, mutta niitäkin viestejä varmaan satelee jo tällä hetkellä ihan tarpeeks. Eikä ne oo tehokkaita tai parempia.
Parit chantit alussa olis ollut ihan ok ja oli mun mielestä paikallaan ja hauskaakin. Koko erän mölyäminen toisten päälle on lapsellista, eikä edistä yhtään mitään muuta kuin Ilveksen fanikulttuurin tuhon alkua.

Kun lukee tätä keskustelua niin jääkö fiilis että saatiin haluttu vaikutus?
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Aika monta huippunimeä viimeistä kertaa Ilves paidassa, osa jotka lähtee muualle ja sitten Konna ja Koskiranta jotka lopettavat huikeat uransa. Aika isoja nimiä suomikiekossa. Huhujen/palstatotuuksien takia kannattaakin sitten jättää katsomossa heille hyvästit sentterit pystyssä. Hävettää.
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Ilves on nyt siellä missä se suurimmaksi osaksi ja myös ylimillään ennen kautta ennakkoarvioissa oli. Yhtään missään Ilvestä ei arvioitu ykköseksi tai kakkoseksi. Siihenkin nähden tuollainen joukkueen ja seuran päälle virtsaaminen on säälittävyyden huippu. Ilves ei jäänyt Kärppien tapaan sääleihin, ei pudonnut puoliväöierissä vaan pelaa ennakoiden mukaisesti pronssista. Vaikka olisi kuinka pettynyt, niin vähän suhteellisuudentajua ja kunnioitusta seuraa kohtaan.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Mitä sielä mahtaa tapahtua?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 609
Ylös