Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Viestejä
1 047
No siis kyllä nämä jotka hassuttelivat ovat näitä aktiivisimpia reissaajia myös. En itse sen kummoisemmin yhtynyt näihin lauluihin, mutta ymmärrän kyllä pettymyksen. Tässä nyt on kahta osapuolta että ollakko iloisia mitä meillä on vai vaatia parempaa vaatimustasoa
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 320
No siis kyllä nämä jotka hassuttelivat ovat näitä aktiivisimpia reissaajia myös. En itse sen kummoisemmin yhtynyt näihin lauluihin, mutta ymmärrän kyllä pettymyksen. Tässä nyt on kahta osapuolta että ollakko iloisia mitä meillä on vai vaatia parempaa vaatimustasoa
Melkosta mentaaliakrobatiaa jos tuon nolouden pystyy perustelemaan itselleen sillä että "vaaditaan parempaa".
 
Viestejä
22
Ei mitää kunnioitusta tollasta porukkaa ja niiden käytöstä kohtaan. Vaikka kuinka olisit reissannut, se ei oikeuta tällästä lapsellisuutta.

Osaston alkuperäiset aktiivit on rakentanu kannatuskulttuuria nollasta asti helposti yli vuosikymmenen: siellä on ollut 15 ihmistä huutamassa Hakamettässä aikoinaan Osasto 41 -lakanan takana. Se on pitkäjänteistä työtä, minkä rinnalla tollaset purkaukset ja chantit "Ilves on kusessa" näyttää _todella_ typeriltä.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 518
Rauhoittukaa nyt. Kun tässä eletään 247 tunteella mukana ja kuulee tuollaista suhtautumista osalta pelaajista ammattiaan ja kannattajia kohtaan, niin kyllä ihan ymmärrettävästi tunteet on pinnassa.

Tämä porukka on kuitenkin ollut sellaiset yli 50 ottelua kannattamassa ja luomassa tunnelmaa tämän joukkueen otteluissa. Ja tosiaan ei nuo huudot tule Osastolta kollektiivina, vaan Osastoon kuuluvilta, Ilvestä intohimoisesti kannattavilta yksilöiltä. Kaikki saavat kannattaa ja osoittaa mieltään ihan tavallaan katsomossa.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 706
Hienompaa on että näyttää mitä mieltä asioista on, kun se että eka jotkut on koko kauden turpakiinni tuolla katsomossa ja nyt tekopyhinä tuomitsemassa muita kun uskaltaa näyttää mitä mieltä itse on.
Mää olen laulanut ja huutanut katsomossa tällä kaudella sen 30 peliä mitä olen paikalle päässyt ja onhan tuo nyt lapsellista menoa.
 

Ikrak

Rivipelaaja
Viestejä
43
Kunnon protesti olis ollu se että olis käyny viemässä tonne väliaikaiselle ilveksen toimistolle ison lakanan jossa olis ollu täys tuoppi ja ilves 2023. Keskeisellä paikalla kaupunkia ja viesti olis menny perille sekä päässy lehtiin. Ehkä väsään lakanan ensi yönä ja vien... L
 
Ylös