Itseltäni myös pisteet tuosta talkooavun tarjoamisesta.
Itse kun olen tätä kaikin puolin ikävää tapahtunutta asiaa pyöritellyt omassa mielessäni, niin toivottavasti tämä kaikki ilmoilla oleva energia saataisiin lopulta kanavoitua tulevaisuutta silmällä pitäen oikeaan osoitteeseen. Siis kaikkia meitä entistä tiiviimmäksi Ilves-yhteisöksi puristavaksi voimaksi, niinhän ne timantitkin muodostuvat eli jäätävän kovan paineen alaisena.
Mielestäni viime viikonloppuna tapahtunut on kaikin puolin ikävää ja tuomittavaa - enkä itse ole Osaston jäsen muuten kuin mitä olen jäsenmaksua maksanut ja tifo-kassaa lihottanut - mutta on kyllä toivottava että rikkominen ja yhteen hiileen kuseminen jäi viime viikonloppuun. Aurinko nousee huomennakin, melkein yhtä varmasti kuin sähkönhinta, ja toivon sydämeni pohjasta että osapuolet löytävät paluureitin rauhaan ja keltavihreään rakkauteen.
ps. tuosta Osaston talkootyötarjouksesta tuli mieleen että toivottavasti tuosta talkootyöstä saataisiin aikaiseksi jopa isompikin ilmiö, jolla saataisiin junioripuolelle apukäsiä Ilves-yhteisöltä erinäisiin tapahtumiin jotka pyörivät vanhempainvoimilla. En toki tiedä miten tämä olisi helposti järjestettävissä, mutta eiköhän tänä digitaalisen tiedonvälityksen aikakautena tähänkin jotain työkaluja löydy jotka saadaan pienellä brainstormauksella valjastettua käyttöön? Itse olen tosi hyvä vesipullon täyttäjä ja osaan todennäköisesti pumpata myös jalkapalloon ilmaa.