Juuso Könönen

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 069
Väärin. Könönen aloitti helvetin hyvin. Sitten tapahtui jotain ja joutui Pennasen koirankoppiin ja pelasi satunnaisia pelejä. Veikkaan että Hölön alaisuudessa nähdään ihan eri mies.
Mulla on kyllä mielikuva, että Könösen pelaamisessa oli ne samat ongelmat jo alkukaudella, eli peliä edistävät ratkaisut kiekollisena olivat erittäin vähissä ja myöskin tukitoimet kavereille olivat varsin vajavaisia. Koska Palve rakasti pitää kiekkoa, tämä ei ollut siinä ketjussa niin iso ongelma.
 

Niego

Rivipelaaja
Viestejä
27
Jep näyttämisen halu on varmasti tapissa. Uskon, että Niemelälläkin oli iso rooli tässä.
Tuosta tuli mieleeni että itseäni kiinnostaisi todella tietää että kuinka paljon ja tiiviisti tuleva valmentaja (Niemelä) on ollut yhteydessä Ilvekseen ja voi/saa vaikuttaa tulevan joukkueen kasaamiseen ihan jos puhutaan pelaajista nimillä eikä vain "pelaajatyypeistä"...
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Mulla on kyllä mielikuva, että Könösen pelaamisessa oli ne samat ongelmat jo alkukaudella, eli peliä edistävät ratkaisut kiekollisena olivat erittäin vähissä ja myöskin tukitoimet kavereille olivat varsin vajavaisia. Koska Palve rakasti pitää kiekkoa, tämä ei ollut siinä ketjussa niin iso ongelma.
Oon samaa mieltä. Könönen haki peliänsä kyllä, mutta ei pelannut niin huonosti että olisi loppukauden penkityksen ansainnut. Saatika sitte "pääpsykologiturvallisentilanAntinmykkäkoulun".
Noh, ens kaudella Köntsällä uus mahdollisuus.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Tuosta tuli mieleeni että itseäni kiinnostaisi todella tietää että kuinka paljon ja tiiviisti tuleva valmentaja (Niemelä) on ollut yhteydessä Ilvekseen ja voi/saa vaikuttaa tulevan joukkueen kasaamiseen ihan jos puhutaan pelaajista nimillä eikä vain "pelaajatyypeistä"...
Tässä todennäköisesti on etua siitä, että Koskela ja Niemelä ovat hyviä ystäviä keskenään siviilissäkin. Kommunikaatiota on varmasti ollut keskenkin Pelicansin projektin.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 852
Oon samaa mieltä. Könönen haki peliänsä kyllä, mutta ei pelannut niin huonosti että olisi loppukauden penkityksen ansainnut. Saatika sitte "pääpsykologiturvallisentilanAntinmykkäkoulun".
Noh, ens kaudella Köntsällä uus mahdollisuus.
Valitteli Könönen kyllä kaikenlaisia ongelmia kauden aikana ja viittasi kuinka ollut hankalaa ja uransa vaikein kausi jne.

Että ei se nyt pelkkää ”Pendon koirankoppia” ole ollut.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Valitteli Könönen kyllä kaikenlaisia ongelmia kauden aikana ja viittasi kuinka ollut hankalaa ja uransa vaikein kausi jne.

Että ei se nyt pelkkää ”Pendon koirankoppia” ole ollut.
Eipä noi sulje toisiansa pois. Sitä kai turha kaarrella tai kierrellä, että jos päävalkku käyttäytyy ku teinimuksu mykkäkouluineen, niin kaikki ei ole kunnossa. Ei edes tän päivän muotisanalla "lähtökohtaisesti".
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 738
Mulla on kyllä mielikuva, että Könösen pelaamisessa oli ne samat ongelmat jo alkukaudella, eli peliä edistävät ratkaisut kiekollisena olivat erittäin vähissä ja myöskin tukitoimet kavereille olivat varsin vajavaisia. Koska Palve rakasti pitää kiekkoa, tämä ei ollut siinä ketjussa niin iso ongelma.
Sun mielikuva on väärä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 852
Mulla on kyllä mielikuva, että Könösen pelaamisessa oli ne samat ongelmat jo alkukaudella, eli peliä edistävät ratkaisut kiekollisena olivat erittäin vähissä ja myöskin tukitoimet kavereille olivat varsin vajavaisia. Koska Palve rakasti pitää kiekkoa, tämä ei ollut siinä ketjussa niin iso ongelma.
Nostetaan nyt tämäkin kaveri tikunnokkaan. Hyvän alun jälkeen ollu iso pettymys ja nimenomaan sitä kovaa maalille ajamista - mistä tälle käsittääkseni maksetaan - ei ole näkynyt juuri ollenkaan. Tänään meni jo komedian puolelle, kun yritti sotkea karkuun niin kovaa, että unohti kiekon matkasta.
Tällaista on viestit tämän ketjun sivuilla 5-7 jne.

Siellä marras-joulukuun tienoilla oli pelejä missä tuli iskua, loukkia ja kolhua. Ei oikein niistä toipunut enää mielestäni samaan kuntoon ja peliaika myös väheni kun otteet eivät olleet häävejä.

Aloitti kauden väkevästi, mutta toki Palveen rinnalla. Katosi kuvasta aika totaalisesti pelillisesti. Joulukuussa oli se haastattelu missä valitteli uransa vaikeinta kautta ja henkistä puolta. Siihen mennessä vastuutakin oli kuitenkin tullut. Että on siellä muutakin kuin vaan ”koirankoppi”.
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 069
Se köniin saaminen jossakin pelissä (Ässät?) vastustajan maalin takana tuntui olevan jonkinlainen käännekohta, sen jälkeen pelirohkeus tuntui vähentyneen kovasti.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Se köniin saaminen jossakin pelissä (Ässät?) vastustajan maalin takana tuntui olevan jonkinlainen käännekohta, sen jälkeen pelirohkeus tuntui vähentyneen kovasti.
Sporttia vastaan oli tuo tapahtuma, kun maistoi Hayesin nyrkkiä.
 

Ilves fan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
971
Zack Hayes painoi takaraivoon iskun ensimmäisessä lasten pelissä (sport siis vastassa)
Jotenkin sen jälkeen kaikki muuttui.
Odotan Köntsän uutta tulemista
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Olisi kyllä joskus kiva kuulla, että mitä Könösen kanssa ihan oikeesti tapahtui menneellä kaudella.

Ainoat "huhut" mitä olen itse kuullut ovat aika hataria ja liittyvät vahvasti koirankoppiin kun ei noudatettu orjallisesti pelitapaa.

Tätä ei sitten missään nimessä kannata ottaa välttämättä edes huhuna. On enemmänkin kuulopuheita.
Et sinä kaukana totuudesta ole.

Ja uskalsin jo pari vk sitten sanoa, että Könönen jatkaa.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 310
Tuskin tässä paljon häviää vaikka vielä yrittää. Kyllä miehen pitäisi olla Liiga - tasoa. Johto tietänee mistä kiikasti.

Ymmärtääkseni asia vähän laajemminkin tiedossa ja molemminpuolinen halu nähdä Juuso Ilveksen paidassa vielä. Leijona-paidasta olisin lähivuosina yllättynyt.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Alkukaudesta kun Könösellä meni hyvin siinä Palveen ja Nymanin kanssa muistan, että Könönen hoiti vähän niinkun Suomen hommia. Eli möyri siellä hyökkäyspään kulmissa ja maalin takana ja sai kyllä useasti riistettyä kiekon ja syötettyä Palveelle tai Nymanille.

Sitten muistan niitä röyhkeitä ajoja maalille, mutta en kyllä juurikaan muuta.
 
Ylös