Juuso Könönen

Petsamonpantteri

Rivipelaaja
Viestejä
10
Mikähän Juuson status nopeasti pelin jälkeen tänään käveli ulkona pelin jälkeen ulkona parin kalpa paitaisen kanssa. Vaikutti perheeltä. Ihmettelen vain miksi ei mukana jollakin tavalla jos ehjä. Uskoisin että kuten aiemmissa kalpa peleissä toisi energiaa ja olisi Poff pelaaja.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
939
Mä en oo ihan varma pidänkö kaikilta osin tästä Ilveksen nykyisestä tyylistä. Julkaistaan kyllä kaikkea haista huilun liiba laaba diipa daapa julkaisuja, mutta ei lainkaan tehdä vaikka juuri Könösestä juttua, tyyliin ”oli pientä loukkia ja nyt taistellaan pääsystä kokoonpanoon” tms. Ei näytä pääsevän, siellä on -19 Bau edessä, Virtanen (oli tänään erittäin hyvä!), Ratinen. Ei ole hyvää mainosta roikuttaa rosterissa pelaajaa/pelaajia joita ei ole aikomuskaan peluuttaa. Könö tuli kalpasta hyvän tason liigapelaajan statuksella eikä pääse harjoittamaan ammattiaan.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Mä en oo ihan varma pidänkö kaikilta osin tästä Ilveksen nykyisestä tyylistä. Julkaistaan kyllä kaikkea haista huilun liiba laaba diipa daapa julkaisuja, mutta ei lainkaan tehdä vaikka juuri Könösestä juttua, tyyliin ”oli pientä loukkia ja nyt taistellaan pääsystä kokoonpanoon” tms. Ei näytä pääsevän, siellä on -19 Bau edessä, Virtanen (oli tänään erittäin hyvä!), Ratinen. Ei ole hyvää mainosta roikuttaa rosterissa pelaajaa/pelaajia joita ei ole aikomuskaan peluuttaa. Könö tuli kalpasta hyvän tason liigapelaajan statuksella eikä pääse harjoittamaan ammattiaan.
Olisko isommista asioista kyse ja turha tässä kohtaa aiheuttaa hämmennystä millään julkaisulla.

Tämä siis pelkkä mutu
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 760
Najmanista tuli sposti ja sen lopussa sanotaan:

Juuso Könönen jatkaa Ilveksessä



Kuluneen kauden Ilves-hyökkääjistä Juuso Könösen, 25, Emil Järventien, 19, ja Santeri Virtasen, 24, sekä puolustajista Veeti Hietaniemen, 21, sopimuksiin sisältyi optio kaudesta 2024–2025. Nelikosta Könönen ja Hietaniemi jatkavat Ilveksessä ensi kauden. Hietaniemi pelaa lähtökohtaisesti seuran U20-joukkueessa.



Emil Järventie ja Santeri Virtanen eivät jatka Ilveksessä. Seura kiittää heitä kaikesta Ilvekseen eteen tehdystä työstä ja toivottaa heille onnea ja menestystä tulevaan.



Tänään julkistettujen sopimusten jälkeen Ilveksellä on 16 ensi kauden kattavaa pelaajasopimusta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 763
Könösen jatko lämmittää enemmän. Juse saa toivottavasti ihan kunnon mahdollisuuden.
Toivottavasti Könönen saa asiansa siihen malliin että pelaaminen on mukavaa. Kunnon mahdollisuuden mies kyllä sai. Jotain tapahtui myöhemmin talvella.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Könönen oli huono. Mutta saattoi hyvinkin mennä valmennuksen piikkiin täysin. Olen tyytyväinen Könösen jatkoon.

Haluan nähdä mitä Könönen saa aikaiseksi oikeasti laadukkaassa valmennuksessa. Hölä voi sanoa laadukkaaksi. Pelsut kahdesti peräkkäin finuihin eikä kummallakaan kaudella top3 materiaali. Mun mielestä ei edes top5.

Siksi toivoisin myös Päkkilän jatkoa. Meidän pelitapa muuttuu isosti. Olisi hienoa nähdä iloisemassa ja jääkiekkoystävällisemmässä oelitavassa Päkkilän nykytaso.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 726
Könönen oli huono. Mutta saattoi hyvinkin mennä valmennuksen piikkiin täysin. Olen tyytyväinen Könösen jatkoon.

Haluan nähdä mitä Könönen saa aikaiseksi oikeasti laadukkaassa valmennuksessa. Hölä voi sanoa laadukkaaksi. Pelsut kahdesti peräkkäin finuihin eikä kummallakaan kaudella top3 materiaali. Mun mielestä ei edes top5.

Siksi toivoisin myös Päkkilän jatkoa. Meidän pelitapa muuttuu isosti. Olisi hienoa nähdä iloisemassa ja jääkiekkoystävällisemmässä oelitavassa Päkkilän nykytaso.
Väärin. Könönen aloitti helvetin hyvin. Sitten tapahtui jotain ja joutui Pennasen koirankoppiin ja pelasi satunnaisia pelejä. Veikkaan että Hölön alaisuudessa nähdään ihan eri mies.
 
Ylös