Juuso Könönen

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 851
Kertoo pelaajastakin paljon että tällaisen sesongin jälkeen haluaa itsekin jatkaa vielä täällä, voisi äkkiä kuvitella että aika moni olisi lähtökuopissa.
Niin toki moisen kauden jälkeen aika vaikea varmaan myös saada helpolla ainakaan mitään järkevää paikkaa muualta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Olisi kyllä joskus kiva kuulla, että mitä Könösen kanssa ihan oikeesti tapahtui menneellä kaudella.

Ainoat "huhut" mitä olen itse kuullut ovat aika hataria ja liittyvät vahvasti koirankoppiin kun ei noudatettu orjallisesti pelitapaa.

Tätä ei sitten missään nimessä kannata ottaa välttämättä edes huhuna. On enemmänkin kuulopuheita.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 851
Olisi kyllä joskus kiva kuulla, että mitä Könösen kanssa ihan oikeesti tapahtui menneellä kaudella.

Ainoat "huhut" mitä olen itse kuullut ovat aika hataria ja liittyvät vahvasti koirankoppiin kun ei noudatettu orjallisesti pelitapaa.

Tätä ei sitten missään nimessä kannata ottaa välttämättä edes huhuna. On enemmänkin kuulopuheita.
Joka kausi näitä valitettavasti on. Mies aloitti kyllä ihan hyvin, jotenkin juttujen perusteella tuli myös kuvaa että omassa elämässä ei kaikki ollut ihan tasapainossa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Joka kausi näitä valitettavasti on. Mies aloitti kyllä ihan hyvin, jotenkin juttujen perusteella tuli myös kuvaa että omassa elämässä ei kaikki ollut ihan tasapainossa.
Boldatun takia en ostakkaan näitä kuulopuheita pelkästä koirankopista.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 892
Iso plussa, olisi kyllä ansainnut jo tällä kaudella kokeilla isompaa roolia, eikä nelosen hajaminuutteja.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 851
Iso plussa, olisi kyllä ansainnut jo tällä kaudella kokeilla isompaa roolia, eikä nelosen hajaminuutteja.
Mieshän aloitti ja veti pitkään syksyä ykkösketjussa?

Kyllä mies roolia ja näytönpaikkoja kaudella sai.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 760
Käänne tapahtui käytännössä sen Ranskan reissun jälkeen. Tuota ennen ihan eri minuuteilla ja tehoillakin.

Toi aivan helvetillisen ludeinvaasion mukanaan. Koko Nokia Arena jouduttiin kaasuttamaan ja seurauksena se tämän tilikauden tappio. Jalo käski viltittämään kostoksi.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Ilman kummempia salaliittoteorioita tämä on yks palanen, mikä kertoo ettei kopissa ollu asiat kohdillaan.
Hyvä että itsekkin halusi vielä jäädä Ilvekseen.
 
Ylös