Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
katso liitettä 6752

Myrrä tänään kiekkoradiossa höpöttelemässä.
Tuli tästä mieleen, että mikäköhän Jouko Myrrä saapuu kouvolaan?
Screenshot_2024-01-09-13-09-25-82_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Vai
39-88778961aa0a8583e57.jpeg
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 766
Heittääköhän Myrrä tänään Kolppasen ja Vartiaisen bussin alle? :)

Vai Tillun?
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Myrrän mietteitä.

Kyllä sinne kaunoja on jäänyt. Sinäänsä on ihan ymmärrettävääkin.

Lainaus AL:n tekstistä:

”Sain olla pitkään Ilveksen ry:n ja oy:n organisaatioissa, mutta se päättyi sitten vähän kesken. Sen jälkeen olen seurannut Ilvestä enemmänkin tuttujen pelaajien kautta. Miten siellä Eemeli Suomi tai Jarkko Parikka tai Joona Ikonen tai joku muu menestyy.”
”Joukkueena olen seurannut Ilveksen pelejä nyt aika neutraalilla suhtautumisella.”
Ilveksen menestys tai menestymättömyys ei enää häntä hetkauta.
”En ole puolesta, enkä vastaan. Sanotaan näin.””
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 514
Tämän kaverin pelikirja valovuoden edellä vs Ilveksen nykyiset sepät.
Ihan samalla tavalla suli Myrräkin kun olisi pitänyt suorittaa. Kärppiä vastaan oltiin puolivälierissä tolppavedon päässä kesälomista, ja lopulta TPS käveli välierissä paskemmalla materiaalilla yli. Ei tämä mikään sateentekijä ollut, vaikka varmaan monella nyt aika kultaa muistot.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Lumiukko-Tuokkola-Myrrä-Pennanen. On siinä meillä melkoinen suora "kevään miehiä".
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
Ihan samalla tavalla suli Myrräkin kun olisi pitänyt suorittaa. Kärppiä vastaan oltiin puolivälierissä tolppavedon päässä kesälomista, ja lopulta TPS käveli välierissä paskemmalla materiaalilla yli. Ei tämä mikään sateentekijä ollut, vaikka varmaan monella nyt aika kultaa muistot.
Mutta pelikirja oli jo silloin nykypäivää.

Olen sanonut monesti jo tällä kaudella ettei Pennasen pelikirjalla Ilves kultaa tällä kaudella jahtaa.

Liian hidasta katselua.

Toki on tässä vielä mahdollisuus valmennuksen korjata tilannetta, mutta jotenkin usko ei enään riitä kun koko kausi/nyky valmennuksen aika ollut yhtä taantumaa.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Liian hidasta katselua.

Ilves lienee kiekkoa kuskaamalla nopeampi kuin syöttelemällä. Silmiin pistää tuo hidas siirtely mieheltä toiselle niin ylivoimalla kuin hyökkäykseen lähtiessä. Haltuunotto, siirtely lavassa 2-3 kertaa, sitten syöttö (yleensä jo liian myöhään ja paineistettuna koska iholle on ehtinyt vähintään se yksi vastustaja) joka menee heikkolaatuisena sinne päin kaverille (jonka iholle on jo ehtinyt yksi vastustaja koska syöttö on ollut hyvissä ajoin nähtävissä).
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 766

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
988
Kuka on tämä lumiukko
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 766
Joo tiedän, mutta kuka Ilves-koutsi on lumiukko? Vai nuo kaikki?
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Kyllä sinne kaunoja on jäänyt. Sinäänsä on ihan ymmärrettävääkin.

Lainaus AL:n tekstistä:

”Sain olla pitkään Ilveksen ry:n ja oy:n organisaatioissa, mutta se päättyi sitten vähän kesken. Sen jälkeen olen seurannut Ilvestä enemmänkin tuttujen pelaajien kautta. Miten siellä Eemeli Suomi tai Jarkko Parikka tai Joona Ikonen tai joku muu menestyy.”
”Joukkueena olen seurannut Ilveksen pelejä nyt aika neutraalilla suhtautumisella.”
Ilveksen menestys tai menestymättömyys ei enää häntä hetkauta.
”En ole puolesta, enkä vastaan. Sanotaan näin.””
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä katkeruutta, mikä huokuu näistä lausunnoista. Sekä myös joidenkin Jokke-fanien lausunnoista.
Itse arvostan Myrrää ja teki vuosia hyvää työtä Ilveksessä, mutta onko lopulta oikein ymmärtänyt mitä on allekirjoittanut, ok sai fudut eikä se ole mukavaa, mutta sai kuitenkin palkkaa sopimuksen loppuun.
Mikä siis generoi tämän katkeruuden.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 709
Ihan samalla tavalla suli Myrräkin kun olisi pitänyt suorittaa. Kärppiä vastaan oltiin puolivälierissä tolppavedon päässä kesälomista, ja lopulta TPS käveli välierissä paskemmalla materiaalilla yli. Ei tämä mikään sateentekijä ollut, vaikka varmaan monella nyt aika kultaa muistot.

Tuostakin tulee vähän sellainen palstatotuus että TPS käveli yhdellä ketjulla meidän yli, mikä sinänsä totta. Mutta oliko meillä siinä vaiheessa edes sitä yhtä ketjua pistää näitä vastaan? Nelossentterinä meillä pelasi Tomi Iso-Mustajärvi. Sebök putosi ennen 2. peliä alkulämmöissä. Pullia piti peluuttaa hyökkääjänä, Lancaster otti pahasti osumaa Talajalta juuri ennen Kärpät-sarjan alkua ja Haapala pystyi pelaamaan vain joka toisen pelin ja useampi pelaaja sairastanut pahan koronan juuri ennen pudotuspelien alkua jne.

Olikohan Myrrä jotenkin aikaansa edellä, koska melkoisella Myrrä-kiekolla naapuri näyttää vain menestyvän vaikka palstatietäjät tiesi ettei Myrrä-kiekolla voi play-offeissa pärjätä? Ja kun yksi pärjää jollain pelitavalla niin sitten sitä alkaa aika moni muukin kopioida ja soveltaa. Jokke tuntui olevan aina vähän väärässä paikassa väärään aikaan. Katkeruutta tuntuu olevan, mutta en suoranaisesti ihmettele.
 

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 530
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä katkeruutta, mikä huokuu näistä lausunnoista. Sekä myös joidenkin Jokke-fanien lausunnoista.
Itse arvostan Myrrää ja teki vuosia hyvää työtä Ilveksessä, mutta onko lopulta oikein ymmärtänyt mitä on allekirjoittanut, ok sai fudut eikä se ole mukavaa, mutta sai kuitenkin palkkaa sopimuksen loppuun.
Mikä siis generoi tämän katkeruuden.
Ehkä se että luottaa omiin taitoihinsa että tämän kauden nipulla ei oltaisi 3-1 tappiolla jollekkin säälipleijareista tulleelle seuralle?
 
Ylös