Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

Valker

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
461
Noh, vakavasti: on erikoista ettei ole edes mitään huhuja?
Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 880
Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.
En usko että Jokke nyt hetkeen menee valmentamaan mihkään..muuta ajateltavaa..enkä asiaa avaa enempää..eikä nyt sitten kannata arvailla tai kysellä asiasta..
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.
En kyllä usko, että Jokke tälläisiä uskaltais missään kylillä huudella.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 768
Kuulemma Ouluun menossa. En tiedä kuinka vakavasti huhuun pitäisi suhtautua, mutta kuultu Myrrän sukulaiseksi itseään väittävältä, jonka lähde taas on olevinaan Jokke itse. En tiedä ovatko oikeasti sukua tai puheväleissä.
Marjamäki on sielä ainakin -25 asti. Ellei nyt sitten Kärpät anna monoa mutta en usko.

Punakone näköjään siinä jo kertoili, eli lienee jotain vakavampaa taustalla.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 768
Jos tarina on tosin, niin miljöö oli mahdollisimman kaukana "kylillä huutelusta", mutta ei siitä sen enempää. Voisi periaatteessa liittyä vaikka punakoneen edelliseen viestiin.
Hieman erikoista että punakone sanoo että tuskin hetkeen mihinkään menossa ja sitten taas olisi Ouluun paikkaa.

Tuskin Kärpät on Myrrän kanssa diiliä kahden vuoden päähän tehnyt.

Eli sinänsä en ymmärrä mitä tarkoittaa tuo ”voisi liittyä punakoneen viestiin”.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 341

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 770
Ei päässyt Jokke Keski-Eurooppaan, mutta Kouvolaan. Tsempit!
 

KasKas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
121
Screenshot_2021-06-19-11-29-48-608_com.instagram.android.jpg
 
Ylös