Paatelainen
Guest
3. Myrrän pelitapaan sopivia pelaajia ei ollut tarpeeksi rosterissa, ensikaudella hänen kädenjälkeä hankinnoissa näkyy enemmän.
Mihin pelitapaan?
3. Myrrän pelitapaan sopivia pelaajia ei ollut tarpeeksi rosterissa, ensikaudella hänen kädenjälkeä hankinnoissa näkyy enemmän.
Mistä revit tän että Myrrä on pätevä?Myrrä jatkaa koska on pätevä tehtävään.
Lupaan avata asiaa hieman myöhemmin enemmän. Pitää vielä tarkastaa muutama fakta, ennen kuin alan nimistä kirjoittamaan.Nyt kun kausi ohi niin avaa hieman ketä nämä muut tarjolla olivat? Vai onko liian aalaista tietoo?
Selvä, en ole heidän kahden keskisiä keskusteluja kuulleet. Asiat harvoin jäävät kahden henkilön keskeisiksi asioiksi. Välikäsiä on paljon organisaatiossa.Kummallista että foorumilla joku uskoo kirjoittajan (tässä tapauksessa Blegifan) mukamas tietoihin siitä mitä Timo Koskela ja Jouko Myrrä keskustelevat ensi kauden pelaajistosta. Voi olla että näin osittain on hankintojen osalta, mutta tämä ei ole ensimmäinen kerta kun kyseinen kirjoittaja esittää asioita faktana joita kukaan ulkopuolinen ei voi tietää.
Mistä revit tämän että taloudellisen realiteetin vuoksi jatkaa?
Täyttä shaibelia.
Kivelle annettiin kenkää vaikka palkkavelvoite varmaan liki tuplat myrrään. Varaa kuitenkin hankkia kontiola, huhtala ja vaikka ketä huhujen perusteella?
Myrrä jatkaa koska on pätevä tehtävään.
Kannattaa palstalaisten kiinnittää huomiota omiin töihinsä ja miettiä joka päivä töiden jälkeen tuliko tehtyä parhaansa ettei seuraavana aamuna potkita pihalle.
Juurikin näin. Koen paljon sympatiaa fiksua Jokkea kohtaan ihmisenä joka välittyy hänestä ruudun välityksellä. Myös se fiilis tänään haastattelussa ottelun alla. Kun Jokesta aisti jonkun paniikin tai jännityksen tuoman vaikeuden, näki miten pelkäsi oman uransa ja kasvojensa puolesta. Ja eihän sen perusteella olisi toivonut tälle sympaattiselle miehelle mitään muuta kuin hyvää.Myrrähän on haastatteluiden perusteella oikein mukava ukko ja se tästä kritisoinnista tekeekin vaikeata. Olisi helpompi kritisoida jos kyseessä olisi Tommi Miettisen tai Jukka Rautakorven tapainen itkupilli.
Emme kevätlukukaudella, joulun jälkeen, saaneet sellaista koheesiota, ryhmädynamiikkaa ja viisikkopelin sekä yksilön sitoutumisen tasoa, millä joukkueemme toiminta olisi kehittynyt kevättä kohti. Se menee tietysti päävalmentajan piikkiin. En pystynyt auttamaan pelaajia riittävästi.
Avainpelaajat vaihtoon kesken kauden, ja rosterissa pyörähtänyt liki 50 pelaajaa. Höysteenä parit koronatauot.
Ei noilla lähtökohdilla edes KalPassa aikoinaan loistanut ja kovaa tulosta tehnyt Pekka Virta olisi saanut bändiä rytmiin.
Kärppien Mikko Manner avautui rajusti C Morella – lyttäsi itsensä täysin: ”Minun osaamiseni ei riittänyt” Kärppien Mikko Manner avautui rajusti C Morella – lyttäsi itsensä täysin: ”Minun osaamiseni ei riittänyt”
Tämän tyylistä ulostuloa kaipaisin myös Ilveksen valmennusjohdolta. Miksei muultakin johdolta.
Se mitään hyödytä, mutta kuhan ymmärtäisivät, että asioita on tehty väärin. Olisi katastrofi jos Ilveksen johto ja Myrrä itse ajattelisi, että olisi suoriutunut kasin arvoisesti.
Kärppien Mikko Manner avautui rajusti C Morella – lyttäsi itsensä täysin: ”Minun osaamiseni ei riittänyt” Kärppien Mikko Manner avautui rajusti C Morella – lyttäsi itsensä täysin: ”Minun osaamiseni ei riittänyt”
Tämän tyylistä ulostuloa kaipaisin myös Ilveksen valmennusjohdolta. Miksei muultakin johdolta.
Se mitään hyödytä, mutta kuhan ymmärtäisivät, että asioita on tehty väärin. Olisi katastrofi jos Ilveksen johto ja Myrrä itse ajattelisi, että olisi suoriutunut kasin arvoisesti.
HIFK:lla on ollut lähes sama tilanne, vain sillä erolla,että heillä peli toimii
Tuo on aika maksimi, minkä voi antaa kummallekaan. Itselle kun ei kelpaa muu kuin mestaruus. Täten pleijaripelit on se tärkein mittari, mistä minä arvosanani annan, niin minä en antaisi edes 6-. Kyllä se ehkä 5,5 olis valmennukselle mun silmissä.Myrrä antoi kaudesta arvion 7- , tosin ei eritellyt tarkoittiko omaa. joukkueen vai koko organisaation suorittamista.
Avainpelaajat vaihtoon kesken kauden, ja rosterissa pyörähtänyt liki 50 pelaajaa. Höysteenä parit koronatauot.
Ei noilla lähtökohdilla edes KalPassa aikoinaan loistanut ja kovaa tulosta tehnyt Pekka Virta olisi saanut bändiä rytmiin.
A) Meillä ei IFK:n resurssejaMonta Rockwoodia HIFK hankki kesken kauden?
Onko? Jos vaikka aloitetaan alkukauden rosterista ilman NHL-lainoja?
Monta Rockwoodia HIFK hankki kesken kauden?
Rockwoodko Ilveksen pelin sekoitti?Monta Rockwoodia HIFK hankki kesken kauden?