Jesse Niinimäki

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 372
Vs: Jesse Niinimäki

Hoitaispa itsensä fyysiseen kuntoon niin siinä olisi meille kyllä kakkossentteri ihan omasta takaa. Pelaillu sentterinä, eikö olekin? Tulispahan kyllä mukiinmenevä kakkoskenttä Tyrväinen - Niinimäki - "Big Fish
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Vs: Jesse Niinimäki

Ikurin Vire sanoi:
Goutsi6 sanoi:
https://twitter.com/sateri20100/status/584469053210759168
Hyvä että jesselle maistuu jääkiekko näin offseasonillakin 8)

Todistusaineistoa https://instagram.com/p/1DZ-TUrnPu/
Pussissa asiaankuuluvaa evästä? ;D
 

SammyT

Tulokas
Viestejä
2
Vs: Jesse Niinimäki

Moi kaikille.

Kirjoittelen sellaisella asialla, että viime viikonloppuna kaverini polttareissa vieraana oli minulle ennestään tuntematon jätkä Tampereen suunnalta. Eräässä vaiheessa saunomisen lomassa kävi ilmi, että sekä minä että hän on kovia kiekkofaneja ja että minulle rakas seura on KooKoo. Promillet alkoi olemaan siinä vaiheessa jo ihan kohdillaan ja tämä heppu kertoi minulle, että KooKoohon on mahdollisesti tulossa kotimainen Liigan mittapuulla ihan OK sentteri. Myöhemmin kävi ilmi, että tämä jätkä on yksi Niinimäen parhaita kavereita ja tämä sentteri josta puhui aiemmin olisi nimenomaan Jesse.

Yritin eilen omia kontakteja käyttäen saada tälle vahvistusta tutulta, joka on KooKoon liigaringissä. Hän vastasi vaan, että hakua on kokeneelle pelaajalle, mutta kieltäytyi kommentoimasta Niinimäen nimeä. Nimenomaan sanoi ettei kommentoi, ei siis kieltänytkään.

Olen nyt hieman hämilläni tän jutun kanssa. Niinimäki olisi loistava lisä meille, mutta olisko liian iso saalis kuitenkin meille. Onko Tampereella liikkunut mitään huhuja Niinimäen liikkeistä?

Tervetuloa Kouvolaan muuten!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Vs: Jesse Niinimäki

SammyT sanoi:
Moi kaikille.

Kirjoittelen sellaisella asialla, että viime viikonloppuna kaverini polttareissa vieraana oli minulle ennestään tuntematon jätkä Tampereen suunnalta. Eräässä vaiheessa saunomisen lomassa kävi ilmi, että sekä minä että hän on kovia kiekkofaneja ja että minulle rakas seura on KooKoo. Promillet alkoi olemaan siinä vaiheessa jo ihan kohdillaan ja tämä heppu kertoi minulle, että KooKoohon on mahdollisesti tulossa kotimainen Liigan mittapuulla ihan OK sentteri. Myöhemmin kävi ilmi, että tämä jätkä on yksi Niinimäen parhaita kavereita ja tämä sentteri josta puhui aiemmin olisi nimenomaan Jesse.

Yritin eilen omia kontakteja käyttäen saada tälle vahvistusta tutulta, joka on KooKoon liigaringissä. Hän vastasi vaan, että hakua on kokeneelle pelaajalle, mutta kieltäytyi kommentoimasta Niinimäen nimeä. Nimenomaan sanoi ettei kommentoi, ei siis kieltänytkään.

Olen nyt hieman hämilläni tän jutun kanssa. Niinimäki olisi loistava lisä meille, mutta olisko liian iso saalis kuitenkin meille. Onko Tampereella liikkunut mitään huhuja Niinimäen liikkeistä?

Tervetuloa Kouvolaan muuten!

Kyllähän Jesse ihan ok pelaaja on, ikuinen kymys vaan kuuluu, että miten on kesätreeni maistunu. Turha Jessestä on mitään johtavaa sentteriä odottaa, laidassa on tainnut jo pidemmän aikaa pelata. Varmasti kuitenkin ihan hyvä lisä KooKoolle.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Jesse Niinimäki

SammyT sanoi:
Olen nyt hieman hämilläni tän jutun kanssa. Niinimäki olisi loistava lisä meille, mutta olisko liian iso saalis kuitenkin meille. Onko Tampereella liikkunut mitään huhuja Niinimäen liikkeistä?
En tiedä huhuista, mutta tuolla skenaariolla taitaa olla paremminkin niin, että Kookoo on saaliina siellä Jessen koukun päässä. Tuskin miehelle liigassa liikaa ottajia löytyy.
 

SammyT

Tulokas
Viestejä
2
Vs: Jesse Niinimäki

Kiitokset teille vastauksista.

Juttelin tossa nopeasti sulhasen kanssa aiemmin päivällä ja sivusin vähän tätäkin asiaa. Sanoi kyllä, että tämä huhuilia tuntee Jessen monen vuoden ajalta, ehkäpä tässä on jotain taustalla.

Sulhanen sanoi itsekkin kuulleensa juuri tältä huhuilijalta jo muutama viikko sitten, että Liigassa kiinnostusta Niinimäkeä kohtaan olisi osoittanut juuri KooKoo. Siinä vaiheessä Jessellä oli kai myös jotain ulkomaanvirityksiä päällä, olisko ne nyt sitten kariutuneet..?

Meidän Jengiinhän Jesse menisi mainiosti, pelasi sitten keskellä tai laidalla.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 948
Vs: Jesse Niinimäki

SammyT sanoi:
Moi kaikille.

Kirjoittelen sellaisella asialla, että viime viikonloppuna kaverini polttareissa vieraana oli minulle ennestään tuntematon jätkä Tampereen suunnalta. Eräässä vaiheessa saunomisen lomassa kävi ilmi, että sekä minä että hän on kovia kiekkofaneja ja että minulle rakas seura on KooKoo. Promillet alkoi olemaan siinä vaiheessa jo ihan kohdillaan ja tämä heppu kertoi minulle, että KooKoohon on mahdollisesti tulossa kotimainen Liigan mittapuulla ihan OK sentteri. Myöhemmin kävi ilmi, että tämä jätkä on yksi Niinimäen parhaita kavereita ja tämä sentteri josta puhui aiemmin olisi nimenomaan Jesse.

Yritin eilen omia kontakteja käyttäen saada tälle vahvistusta tutulta, joka on KooKoon liigaringissä. Hän vastasi vaan, että hakua on kokeneelle pelaajalle, mutta kieltäytyi kommentoimasta Niinimäen nimeä. Nimenomaan sanoi ettei kommentoi, ei siis kieltänytkään.

Olen nyt hieman hämilläni tän jutun kanssa. Niinimäki olisi loistava lisä meille, mutta olisko liian iso saalis kuitenkin meille. Onko Tampereella liikkunut mitään huhuja Niinimäen liikkeistä?

Tervetuloa Kouvolaan muuten!
Joo..se on tuo Räikkösen Kimi sellainen, että puhelee enempiä vasta pöhnässä...
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Jesse Niinimäki

Itse juttelin viikko sitten viikonloppuna Niinimäen kanssa muutaman sanan. Silloin ei kuulemma ollut _MITÄÄN_ tietoa missä jatkaa. Ulkomaat kiinnosti, mutta harmissaan sanoi (kuten uutisoitukin), että Ilveksessä ei valitettavasti jatku. Olisi selvästi ollut hänen ykkösvaihtoehto. Pari viikkoa oli kuulemma treenaillut. Ulkomailta ja Suomesta oli jonkun sortin tarjouksia tullut, mutta hirveästi ei avannut mikä kaupunki/maa tai joukkue häntä kiinnostaisi. Toivottavasti tulisi teille KooKoo:seen, huikea ja viihdyttävä kaveri.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 984
Vs: Jesse Niinimäki

Niinimäki olisi loistava liigajoukkueen 13 hyökkääjä joka laitettaisiin aina ylivoimaa pyörittämään. Jessen käsillä se olisi lasten leikkiä ja kuntokin saattaisi juuri ja juuri riittää aina kahdeksi minuutiksi kerrallaan. Varsinkin jos kiekko saadaan pidettyä koko ajan hyökkäysalueella.
KooKoolle ehkä hyvä haku tähän paikkaan.
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Jesse Niinimäki

Sen verran voi tännekin kirjoitella, että Niinimäki "ei saanut" treenata Ilveksessä kesää, joten meni Toskalan mukana Kiekko-Vantaaseen treenaileman kesäksi. Ei tiedä kuitenkaan yhtään missä jatkaa. Ulkomaat kiinnostaa.
 

Ipaboy31

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
121
Vs: Jesse Niinimäki

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1443525435680.html

Alkaa kyllä käydä sääliksi Niinimäkeä ja Sillanpäätä...

''Ilta-Sanomien tietojen mukaan hyökkääjät Jesse Niinimäki ja Severi Sillanpää tarjosivat hiljattain palveluksiaan Ässille, mutta tuloksetta.''

''32-vuotiaan Niinimäen kohdalla esteeksi muodostui päävalmentaja Pekka Rautakallion valitsema tyyli, jossa Niinimäen kaltaiselle pelaajalle ei ole tilaa.''

''Sillanpään ja Ässien uuden liiton murensi puolestaan palkkapyyntö. Ässät ei ollut halukas tarjoamaan Sillanpään haluamaa 120 000 euron vuosikorvausta.''
 

Jeek

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
304
Vs: Jesse Niinimäki

Sillanpään palkkapyyntö nyt on täysin naurettava. 3 KHL matsia tainnut hieman nousta päähän, kun ei millään annetuilla näytöillä ansaitse noin suurta palkkaa.
 

Ipaboy31

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
121
Vs: Jesse Niinimäki

Jeek sanoi:
Sillanpään palkkapyyntö nyt on täysin naurettava. 3 KHL matsia tainnut hieman nousta päähän, kun ei millään annetuilla näytöillä ansaitse noin suurta palkkaa.

No se on kyllä totta että 120 000 pyytää... Niinimäen ottaisin TODELLA halvalla neloskenttään pelaamaan Soinnun kanssa.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Vs: Jesse Niinimäki

Ipaboy31 sanoi:
Jeek sanoi:
Sillanpään palkkapyyntö nyt on täysin naurettava. 3 KHL matsia tainnut hieman nousta päähän, kun ei millään annetuilla näytöillä ansaitse noin suurta palkkaa.

No se on kyllä totta että 120 000 pyytää... Niinimäen ottaisin TODELLA halvalla neloskenttään pelaamaan Soinnun kanssa.

Menee neloskenttä aivan hukkaan jos sinne Jecce laitetaan huiteleen.
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Jesse Niinimäki

Mansesteri sanoi:
Ipaboy31 sanoi:
Jeek sanoi:
Sillanpään palkkapyyntö nyt on täysin naurettava. 3 KHL matsia tainnut hieman nousta päähän, kun ei millään annetuilla näytöillä ansaitse noin suurta palkkaa.

No se on kyllä totta että 120 000 pyytää... Niinimäen ottaisin TODELLA halvalla neloskenttään pelaamaan Soinnun kanssa.

Menee neloskenttä aivan hukkaan jos sinne Jecce laitetaan huiteleen.

Jyrkkä ei Jeccelle. En näe käyttöä Niinimäelle.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Jesse Niinimäki

Miestä en tunne, mutta artisteilla on yleensä temppunsa. Veistola totesi haastattelussa, että porukassa ei ole yhtään mätää omenaa. Voisin veikata isoksi voimavaraksi. Toi tasapaino kannattaa säilyttää hinnalla millä hyvänsä, ja tää ei ollut jezzeä kohtaan suunnattu siis.
 

emiiri

Rivipelaaja
Viestejä
24
Vs: Jesse Niinimäki

Jecce näemmä pukee LeKin paidan päälleen...

http://www.lekimestis.fi/content/fi/36/2293/Jesse%20Niinim%E4ki%20LeKin%20peliasuun.html
 
Ylös