En pistäisi pahitteeksi, vaikka sorvattaisiin jatkoa eikä lähtisi siirtosummalla muualle. Asenne kunnossa, intohimoa seuraa kohtaan löytyy ja liigan eliittiä olevat pelitaidot.
Laittoi toisella puoliajalla Antwia ja kumppaneita mankeliin oikein huolella. Kunhan saisi riittävästi tulitukea, jotta voidaan nauttia hedelmistä.