Jardell Kanga

En pistäisi pahitteeksi, vaikka sorvattaisiin jatkoa eikä lähtisi siirtosummalla muualle. Asenne kunnossa, intohimoa seuraa kohtaan löytyy ja liigan eliittiä olevat pelitaidot.

Laittoi toisella puoliajalla Antwia ja kumppaneita mankeliin oikein huolella. Kunhan saisi riittävästi tulitukea, jotta voidaan nauttia hedelmistä.
Kanga on mahdollisesti liigan paras pelaaja eikä rehellisesti sanoen taida enää kuulua tänne. Pitäisin itsekin mielelläni täällä mutta mutta.. tuo jätkä on kohta Ruotsin a-maajoukkueessa.
 
Takaisin
Ylös