Jääkiekon MM 2022 | Otteluseuranta

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 519
Eihän tsekin nyt periatteessa todellakaan kannattaisi tätä peliä voittaakaan. Ymmärtää jos pakit vähän löysäilee.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 893
Tämähän menee sekä Suomen että Tshekin pussiin tämä tulos, svedut kanukkeja vastaan heti kohta. Saattaa kyllä Lankku toivoa, ettei Tillun kesäpäivä-Launchissa mainita Scotkan nimeä... :p
Onneksi Scotka on Jypin ongelma
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 050
Ja näin. 3-0, lohkovoitto ja Slovakia puolivälierissä vastaan.

Ja Olkinuora päästi tosiaan yhden maalin alkusarjassa.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 016
Nimenomaan. Kyllähän sitä nyt tyihiin laittaa! Toivon todella että olen väärässä ja raju olis ratkaisija ns.tosi peleissä. Katsellaan... pieniä on silakat joulukaloina ;) .
Ehkä tällaiseen kommentointiin tiivistyy sitten se ilvesläisyyden perin olemus: voitetaan MM-kisojen alkulohko, joukkueen ykkösmaalipyssynä (en sano, että likikään paras pelaaja, mutta neljä kaappia) oma kasvatti ja kaikki on paskaa paitsi kusi. Anna mun kaikki kestää... :rolleyes:

Ei tartte ihmetellä, miksi liigajengin rakentamisen keskellä happi loppuu aivoista jo toukokuussa.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 008
Jos eräitä foorumisteja on uskominen olis pitänyt torjua jne

Tämähän oli aivan selvä tilanne, Rautakorven poika Ščotka -2, ettei vaan Jukka olisi uhannut viatonta Jania, että talo palaa jos ei yritä murentaa Langhamerin itseluottamusta ensi Liiga-kautta ajatellen :mad:. Ensimmäisessä maalissa Armia vei Ščotkaa kuin mitäkin pujottelukeppiä ja kolmannessa maalissa Ščotka jätti Rajalan yksin takatolpalle. Ei siinä Marek voi oikein mitään.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
David PasterNjak -Antero Mertaranta

On kyllä unista peliä tämä USA - Tsekki

Mikäs tuossa Antsan esittämässä lausumatavassa ihmetyttää? Tänään Arenalla kuuluttaja esitteli Pastan avausviisikossa aivan samoin, joten voisiko olla, että me suomalaiset ja etenkin Pasternakin NHL-pelejä selostavat pohjoisamerikkalaiset oltaisiin oltu kuutamolla tämän suhteen viimeiset 10 vuotta?

Se on ainakin tullut jo 90-luvulla selväksi, että pohjoisamerikkalaiset eivät edes yritä lausua eurooppalaisten nimiä oikein, vaan ylimielisesti vetävät omaa rokkiaan nimien suhteen. Eli ei kannata hakea Mertarannan lausumatavalle verrokkia ainakaan NHL-selostajista, koska he vasta kujalla eurooppalaisten nimistä ovatkin.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Olen ollut huomaavanani kiekon evoluutiossa uuden jutun. " Norsupallot " ja kaukaa maalivahdille ammutut laukaukset. Jalkapallon tapaan pitkillä kaarilla haetaan omille läpisyöttöjä ja jopa omalta alueelta lauotaan.
Ovatko muut havainneet samaa ?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
Olen ollut huomaavanani kiekon evoluutiossa uuden jutun. " Norsupallot " ja kaukaa maalivahdille ammutut laukaukset. Jalkapallon tapaan pitkillä kaarilla haetaan omille läpisyöttöjä ja jopa omalta alueelta lauotaan.
Ovatko muut havainneet samaa ?
Itse olen kiinnittänyt nyt MM-kisoissa huomiota just näihin "norsupalloihin".
Ainahan niitä on heikommat maat viljelleet, mutta nyt tuntuu että myös "isot" maat tekevät sitä.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 695
Itse olen kiinnittänyt nyt MM-kisoissa huomiota just näihin "norsupalloihin".
Ainahan niitä on heikommat maat viljelleet, mutta nyt tuntuu että myös "isot" maat tekevät sitä.
No viime yönä NHL:ssä meni sellainen maaliin, kun maalivahti ei ilmeisesti erottanut kiekkoa ilmasta. Mieluummin kannattaa yrittää sitä jos on tilaa kuin maita pitkin pitkäksi. Ei sillä että se olisi sen pääasiallinen tarkoitus, mutta silti.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
Mikäs tuossa Antsan esittämässä lausumatavassa ihmetyttää? Tänään Arenalla kuuluttaja esitteli Pastan avausviisikossa aivan samoin, joten voisiko olla, että me suomalaiset ja etenkin Pasternakin NHL-pelejä selostavat pohjoisamerikkalaiset oltaisiin oltu kuutamolla tämän suhteen viimeiset 10 vuotta?

Se on ainakin tullut jo 90-luvulla selväksi, että pohjoisamerikkalaiset eivät edes yritä lausua eurooppalaisten nimiä oikein, vaan ylimielisesti vetävät omaa rokkiaan nimien suhteen. Eli ei kannata hakea Mertarannan lausumatavalle verrokkia ainakaan NHL-selostajista, koska he vasta kujalla eurooppalaisten nimistä ovatkin.
Just näin. Älä ole kuin Timo T.A, ole kuin Antsa.

 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
Ja Tsekki heti johtoon ylivoimalla!
 
Ylös