Jääkiekon MM 2022 | Otteluseuranta

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ai että! Ensin Härrrrkä Dahlin, kiekko katsomoon ja cänädä mukaan peleihin. Jatkoilla William tummapleksiniinkuinmiljonääreilläon nyyyylaaander... Oliko vähän löysästi pelattu?
ai että AI ETTÄ!
 

Veisun Höylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
319
Vähän off topic mutta kyllähän tämä nyt vähän tulee vaikuttamaan tulevan viikonlopun tunnelmaan kaupungissa! Joidenkin arvioiden mukaan länsinaapurista olisi about 5000 fania ollut läsnä. Tästä vielä Jenkit jatkoon niin toiset 5000 sveitsiläistä jää tulematta niin hotelleissa onkin yhtäkkiä tilaa :)
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 935
Nonni, on aika avata Aftonbladet ja Expressen.
Kuvakaappaus 2022-05-26 19-08-05.png
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Siä oli konnakin ollut hyvällä jalalla seuraamassa aamujäitä ja tekemässä havaintoja:

"Jalosella oli edelleen rillit samassa asennossa, eikä Olkinuora päästänyt treeneissäkään yhtään maalia, hyvä tästä tulee"
 

Bure10

Guest
Slovakian puolella ehdottomasti. Sitten olisi käytännössä enää Kanada sellaisista maista mukana, jotka ovat näissä höntsissä viime vuosina voittoa juhlineet.

Joku Slovakian, Tshekin tai jopa Jenkkien mestaruus kelpaisi vallan hyvin. Tämä siis sillä edellytyksellä, että Sveitsi ei herää pelaamaan.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Slovakian puolella ehdottomasti. Sitten olisi käytännössä enää Kanada sellaisista maista mukana, jotka ovat näissä höntsissä viime vuosina voittoa juhlineet.

Joku Slovakian, Tshekin tai jopa Jenkkien mestaruus kelpaisi vallan hyvin. Tämä siis sillä edellytyksellä, että Sveitsi ei herää pelaamaan.

Okei :D

Ei minuakaan nämä hirveästi sytytä, mutta kuitenkin oman maani puolella olen.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 856
Slovakian puolella ehdottomasti. Sitten olisi käytännössä enää Kanada sellaisista maista mukana, jotka ovat näissä höntsissä viime vuosina voittoa juhlineet.

Joku Slovakian, Tshekin tai jopa Jenkkien mestaruus kelpaisi vallan hyvin. Tämä siis sillä edellytyksellä, että Sveitsi ei herää pelaamaan.
Mitä ja milloin Sveitsi on juhlinut? Onko pari kertaa ollut hopealla 10vuoden aikana ja sen lisäksi ei mitään? Itse kyllä soisin Sveitsille mestaruuden paljon mielummin kuin esim. Usalle. Olivat niin lähellä silloin Ruotsia vastaan jokunen vuosi sitten, missä lopulta rankkareilla jäivät hopealle.
 

Bure10

Guest
Mitä ja milloin Sveitsi on juhlinut? Onko pari kertaa ollut hopealla 10vuoden aikana ja sen lisäksi ei mitään? Itse kyllä soisin Sveitsille mestaruuden paljon mielummin kuin esim. Usalle.
Niin, siis lähinnä katsoin sitä, että tällä hetkellä näyttää Sveitsin osalta pahalta, kun Yhdysvallat tuota peliä johtaa ja dominoi ainakin laukaisutilastoa.

Sveitsin kelkassa olen itse ollut alista alkaen ja sinne tuota kaikkein eniten toivoisin.

Okei :D



Ei minuakaan nämä hirveästi sytytä, mutta kuitenkin oman maani puolella olen.
Minulle ei puolestaan mitään väliä näille, mutta kun nämä kuitenkin jotain varmasti pelaajille merkitsevät, niin mieluusti tämän soisi jollekin maalle, joka ei viime vuosina tai koskaan ole mestaruutta voittanut.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 103
No mikäs tämä nyt Olkinuora oli? 0-2.. Heikkoa on suomen hyökkäyspelaaminen.
 

KissaKala_

Luottopelaaja
Viestejä
3 856
Niin, siis lähinnä katsoin sitä, että tällä hetkellä näyttää Sveitsin osalta pahalta, kun Yhdysvallat tuota peliä johtaa ja dominoi ainakin laukaisutilastoa.

Sveitsin kelkassa olen itse ollut alista alkaen ja sinne tuota kaikkein eniten toivoisin.
Aivan aivan, ymmärsin hieman väärin siis mitä tarkoitit. Mutta ei siinä, Sveitsille myös itse toivon menestystä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 346
Jaa Marko nousi esiin, ullatus.
 
Ylös