Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupsukorva35 sanoi:Viime yönä Henkka Lundqvist vapautui joukkueen käyttöön ja olisi kyllä merkittävä vahvistus Ruotsille.
Tupsukorva35 sanoi:Viime yönä Henkka Lundqvist vapautui joukkueen käyttöön ja olisi kyllä merkittävä vahvistus Ruotsille. Läck epäonnistui pahasti reilu viikko sitten Tshekissä, eikä myöskään Fasth ole vakuuttanut.
Brooks sanoi:Iltapäivälehdessä Curt "Kurre" Lindström jakaa ohjeita Suomen kiekkojohdolle ja maajoukkueen valmentajille.
Kurren mukaan avainasemassa NHL-pelaajien houkuttelemisessa MM-kisoihin ovat hyvät välit Pohjois-Amerikkaan ja siellä pelaaviin. Hän painottaa, että kun hän vuonna 1995 valmensi Suomen MM-kultaan, asian eteen tehtiin pitkäjänteistä työtä jo etukäteen: "Kun Hannu Aravirta ja minä työskentelimme Suomen peräsimessä, meillä oli yhteydet kunnossa NHL:ään jo hyvissä ajoin kautta. Siksi oli helppoa saada pelaajia mukaan joukkueeseen."
Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että vuoden 1995 MM-kisoissa ei NHL-pelaajia ollut. Jompi kumpi meistä muistaa väärin, ja minulla on syytä uskoa, että se on Kurre.
Brooks sanoi:Minä kun olen ollut siinä käsityksessä, että vuoden 1995 MM-kisoissa ei NHL-pelaajia ollut. Jompi kumpi meistä muistaa väärin, ja minulla on syytä uskoa, että se on Kurre.