Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 632
Haastattelevat toisiaan siinä jaksossa.
Kuinkakohan monta asiaa saatais selvitettyä esimerkiksi 60min aikana.
Annetaan 20 ranskalaista viivaa mistä puhutaan sillä ehdolla että vuoteen ei tartte olla haastiksissa. 15 minuuttia liioittelua? Onneksi ei ole pelkässä audiomudossa nämä podit.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Annetaan 20 ranskalaista viivaa mistä puhutaan sillä ehdolla että vuoteen ei tartte olla haastiksissa. 15 minuuttia liioittelua? Onneksi ei ole pelkässä audiomudossa nämä podit.
Raipe: Miten aloitit jääkiekon?
Suomi: En mää nyt oikein tiedä... Luistelemalla.
Raipe: Joo niin niin tietenkin.

Joo kyllä tää on helppo nähdä :D
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 672
Haastattelevat toisiaan siinä jaksossa.
Kuinkakohan monta asiaa saatais selvitettyä esimerkiksi 60min aikana.
Ihan hyvältä tuntuu. Tuo on kanssa yksi aika legendaarinen vastaus :D Muttajoo, erinäiset vieraat ovat aina podcastien suola. Itse nautin pelaajasta kuin pelaajasta kunhan on vain Ilves.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Vois kuvitella, kun on Janssonin kanssa, niin juttua tulee rennommin, koska Raipehan on tunnetusti melko suulas seuramies kavereiden kesken.
Juu olen ollut tilaisuuksissa missä olen tämän puolen nähnyt. Varsinkin vanhojen pelikavereiden kanssa on itseasiassa aika äänekäs kaveri.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 887
Juu olen ollut tilaisuuksissa missä olen tämän puolen nähnyt. Varsinkin vanhojen pelikavereiden kanssa on itseasiassa aika äänekäs kaveri.

Pitää paikkansa oikeen hyvin..kyllä meillä on juttua riittänyt aina kun ollaan nähty eikä hiljasta hetkee tule..pukukopissa pitää kans ääntä jos ei peli rullaa sen verran että kuuluu Tammelan torille saakka..ja tietenkin välillä saa tuomaritkin pikkuse. Palautetta sen verran että suihku kutsuu..
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 041
Mitähän podille kuuluu? Ei ole aikoihin kuultu. Alkuun luulin että tulee viikon välein, ainakin Spotifyn teksteissä lukee joka toinen viikko. Nyt taitaa olla jo kolmas viikko ilman uutta jaksoa?
Kysyn uudestaan, ei näy ei kuulu. Erikoista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 041
Ei näy, ei kuulu eikä ilmoiteta mitään.
Täähän on kun Ilveksen sairaslista.
Joo usein on käyty siinä Citizen 100-sekuntia klipissä läpi tulevaa jaksoa. Mutta ei sitäkään ole näkynyt :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 541
Joo usein on käyty siinä Citizen 100-sekuntia klipissä läpi tulevaa jaksoa. Mutta ei sitäkään ole näkynyt :D
Se usein kertoo siitä, että on paljon muutakin tekemistä. En tiedä sitten onko se hyvä vai ei.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 211
Olikohan Koistisen jakso missä kehuttiin takavuosien marginaalimiehiä Tommi Jäminkiä ja Antti Hildeniä todella värikkäiksi tyypeiksi kopissa. Miksipä ei tällaista hahmoa voisi ottaa kertomaan kuulumisia ja vähän sitä nurjempaa puolta kun ei jääkiekosta mitään kunnon ammattia tullutkaan, vaan SM-liigan nelosketju parikymppisenä oli se uran kruunu, vaikka ei sitä silloin tiennyt. Tähän mennessä kaikki kiekkovieraat olleet jotain änäri- ja maajoukkuetähtiä. Hildenillä varsinkin pitkä ura vielä Liigan jälkeen alasarjoissa.

Tai myöhemminkin kiekon parissa jatkanut Timo Willman josta puhuttiin toisessa ketjussa, olisi vähän erilaisia tarinoita kuin nämä kieltämättä viihdyttävät "em mää nyt mikään tähti junnuna ollut, sieltä se peliura alkoi Paskalammen kaukalosta ja mikäs tässä, lopulta olin Änärissä, en olisi koskaan uskonut"


Näistä nimekkäämmistä tosiaan Tinke, Mäkelän Miksa ja Sirenin Ville olisi aika mielenkiintoisia. En tosin tiedä ovatko kaksi jälkimmäistä edes Suomessa nykyään.


Voi olla, ettei uusia jaksoja ennen syksyä tule, kun tässä on tärkeät pelit edessä, mutta toivottavasti syksyllä sitten ainakin. Olen tässä ihan viime aikoina näitä kuunnellut, taitaa olla enää Veikon jakso jäljellä ja etukäteen tylsemmiksi ajattelemani Hintsasen ja sitten se eka jakso missä ei ole vieraita. Eiköhän nekin kohta tule kuunneltua. Viihdyttävää settiä ollut, sekä vieraiden, että juontajien taholta. Vaikka eihän tässä kovin syvällisesti mennä varsinkaan mihinkään vähänkään ikäviin asioihin. Koistisellakin olisi Kulta-Curren metodeista ollut aika paljonkin sanottavaa ja monilla vierailla Ilveksen eri johtoportaan jäsenistä jne, mutta nyt Podcastissa keskitytään siihen, että kaikki ikinä tavatut pelaajat, valmentajat ja kaikki muutkin ovat todellisia huipputyyppejä, eikä myöskään jääkiekon tuomilla pettymyksillä pahemmin mehustella, vaan finaalitappiot ja vastaavat kuitataan todella nopeasti jne.

Se on tietysti tämän podcastin tyyli ja ei siinä mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 226
Kun tehdään niin tehdään sitten kunnolla kanssa. Aika puuhastelua ettei edes ilmoiteta mitään mikäli jaksoja ei ole enää tulossa...

Pleijareiden aikana tuskin kerkee mitään nauhoittelemaan joten eiköhän tämä ollut tässä tältä erää.
 
Ylös