Ilvestyskirja. Nyt. -podcast

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Erittäin jees. Weikko on persoonallinen kaveri, ja mun mielestä vain positiivisessa mielessä.
Kun joukkueessa on väriä ja persoonaa, tulee summaksi parhaimmillaan enemmän kuin yksilöiden määrä.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Hyvää tekemistä taas, kiitos siitä. Pieni kehityskohde voisi olla tuossa tempossa, nyt eteneminen on välillä todella hidasta. Spontaani jutustelu on hyvä konsepti, mutta välillä tulee vähän omituisia hetkiä kun vieras on jo vastannut kysymykseen, mutta kumpikaan juontajakaksikosta ei sano mitään. Ajaudutaan tilanteeseen jossa vieras jatkaa samasta aiheesta höpöttelyä ja menee välillä vähän toistoksi. Tällöin keskustelu ei välillä juurikaan etene ja tempo on todella hidas.

Muuten laadukasta tekemistä joka jaksossa, ja tämä viimeisin menee ihan kärkipäähän. Eihän tuosta Veikon huumorista voi olla tykkäämättä, todella teräviä huomioita ja hauskaa tarinointia. Aika velikultia tainneet aikanaan olla Huuran ja kumppaneiden kanssa.

”SM-liigassakin yli piste per peli kun katsoo sun statseja Ilves-aikana ja muutenkin uran varrelta. Oot aina ollut tehokas”

”Niin ja aattele jos ois päässy pelaan joittenki hyvien kanssa”

Muutenkin jaksossa pari kohtaa jossa sai kyllä nauraa ihan tosissaan.
 

Peltipurkki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Hyvää tekemistä taas, kiitos siitä. Pieni kehityskohde voisi olla tuossa tempossa, nyt eteneminen on välillä todella hidasta. Spontaani jutustelu on hyvä konsepti, mutta välillä tulee vähän omituisia hetkiä kun vieras on jo vastannut kysymykseen, mutta kumpikaan juontajakaksikosta ei sano mitään. Ajaudutaan tilanteeseen jossa vieras jatkaa samasta aiheesta höpöttelyä ja menee välillä vähän toistoksi. Tällöin keskustelu ei välillä juurikaan etene ja tempo on todella hidas.

Tykkään näistä myös todella paljon mutta tässä on kyllä pointtia. Toivoisin nimenomaan Makkoselta hieman runkoa ja rytmiä keskusteluun. Rooli on toki hankala, kun pitää antaa tilaa myös JP:lle, joka osaa kysyä niistä parhaista tarinoista, joita sitten väritellään. Vaikka esimerkiksi juuri Veikko on vanhemmalle väelle hyvinkin tuttu, meillä on kuitenkin jo kolmekymppisiä kannattajia, jotka eivät tiedä hänestä omaan kokemukseen nojaten juuri mitään. Uraa voisi hyvin käsitellä vähän järjestelmällisemmin ja hyvät reissujutut aina sinne väliin. Eipä silti, hienoa että tällainen podi ylipäätään on ja saa juttuja kuunnella.

Tässä Veikon jaksossa tuli lisäksi muutamakin kohta, jossa Veikko itse puoliksi avasi jotakin asiaa mutta himmasi sitten. Ei Makkosen tietenkään pidä olla mikään A-studion kriittinen journalisti, mutta olen aika varma että yksittäisillä jatkokysymyksillä/kommenteilla Veikosta olisi saatu enemmän irti.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 006
Tykkään näistä myös todella paljon mutta tässä on kyllä pointtia. Toivoisin nimenomaan Makkoselta hieman runkoa ja rytmiä keskusteluun. Rooli on toki hankala, kun pitää antaa tilaa myös JP:lle, joka osaa kysyä niistä parhaista tarinoista, joita sitten väritellään. Vaikka esimerkiksi juuri Veikko on vanhemmalle väelle hyvinkin tuttu, meillä on kuitenkin jo kolmekymppisiä kannattajia, jotka eivät tiedä hänestä omaan kokemukseen nojaten juuri mitään. Uraa voisi hyvin käsitellä vähän järjestelmällisemmin ja hyvät reissujutut aina sinne väliin. Eipä silti, hienoa että tällainen podi ylipäätään on ja saa juttuja kuunnella.

Tässä Veikon jaksossa tuli lisäksi muutamakin kohta, jossa Veikko itse puoliksi avasi jotakin asiaa mutta himmasi sitten. Ei Makkosen tietenkään pidä olla mikään A-studion kriittinen journalisti, mutta olen aika varma että yksittäisillä jatkokysymyksillä/kommenteilla Veikosta olisi saatu enemmän irti.
Hyviä pointteja. Lisäksi omasta mielestä tässä toistaiseksi on ainakin menty ehkä enemmän teemalla ”Ilveksen menneisyydessä” kuin ”Ilveksen Matkassa”. Itse ehkä toivoisin vähän enemmän jotain ”Inside Ilves” -tyyppistä sisältöä näihin myös. Ehkä joku osuus voisi olla vähän että missä mennään ja siitä vieras sisään. Eli samoilla linjoilla, sisällöstä saisi pienellä työllä hieman laajempaa!
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
883
Oon ysärin alun lapsia ja Veikko lopettanu juuri 2002, jolloin rupesin aktiivisemmin käymään peleissä. Kauheasti ei ole muistoja miehen otteista. Mistä lempinimi "Veikko" ja muistanko väärin vai oliko miehestä väännetty joku ns humoristinen laulu/loru? Vanhemmat ja viisaammat sivistäkää poikaa!
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
883

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 514
Veikko on huikea persoona, jonka lakonisia heittoja oli taas ilo kuunnella. Paras jakso mielestäni tähän mennessä. Kiitos tekijöille.

Myös Jussi Pesosen tarinoita olisi kiva kuulla. Vinkkinä tulevaisuutta ajatellen.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 006
Mitähän podille kuuluu? Ei ole aikoihin kuultu. Alkuun luulin että tulee viikon välein, ainakin Spotifyn teksteissä lukee joka toinen viikko. Nyt taitaa olla jo kolmas viikko ilman uutta jaksoa?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 390

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 390
Voisivat vetää yhdessä Suomen kanssa. Kapteenit special. Juttua piisaisi.
Haastattelevat toisiaan siinä jaksossa.
Kuinkakohan monta asiaa saatais selvitettyä esimerkiksi 60min aikana.
 
Ylös