#IlvesLaunch

Status
Viestiketju on suljettu.

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 897
Noni, 22-23 ykkössentteri valittu, #14! Kova naaraus!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
"Aloitus viivästyy"

 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 997
Itse olen kuullut sellaista juttua, että kyllä Jokereiden johdossa ainakin jotkut elättelevät sellaista toivoa, että syksyllä jatketaan KHL:ssä taas ja sota on silloin menneen talven lumia. Tällöinhän Anttila ja Haapala jatkaisivat siellä.

Mitä tulee mahdollisiin Liiga- tai Mestis-Jokereihin, niin niillä ei tule olemaan varaa maksaa Anttilan ja Haapalan KHL-palkkoja kuitenkaan, eli siinä tapauksessa sopimukset puretaan.
Tämä sota ei lopu siihen, että Venäjä saa vallattua Ukrainan, tai saadaan jonkimoinen rauha solmittua. Maailma on muuttunut vuosikymmeniksi tästä eteenpäin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
"Onks sulla kynää lainata?"
"On mulla, mut onks sulla mustetta?"
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 198
Siellä on vain sammutusoperaatio käynnissä. Sellaisessa liekissä on eräs urheilutoimenjohtaja.

Pitää saada Tillu edustuskuntoon.
walking-man-on-fire-tnready-gif.gif


Koskela, Timo Koskela...
 

Seisomisurheilu

Luottopelaaja
Viestejä
2 440
Itse olen kuullut sellaista juttua, että kyllä Jokereiden johdossa ainakin jotkut elättelevät sellaista toivoa, että syksyllä jatketaan KHL:ssä taas ja sota on silloin menneen talven lumia. Tällöinhän Anttila ja Haapala jatkaisivat siellä.
No tämä on paras tilanne Kurrille koska hänellä tuskin ei ole maksukykyä maksaa kaikkia narrien kuluja. Itse uskon että rahahanat ovat suljettu täysin
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös