#IlvesLaunch

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Eikö täällä nyt perkele tajuta, että Jokereiden tilanne on epävarma sekä Eemeli Suomen kanssa vasta neuvotellaan!

Ei tee Haapala ja Mörkö vielä soppareita!

Saadaan vähän Mestikseenkin eloa, kun Haapala ja Anttila painavat menemään.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Missä ihmeen maailmassa näät narrien jatkavan tuossa sarjassa?

Itse olen kuullut sellaista juttua, että kyllä Jokereiden johdossa ainakin jotkut elättelevät sellaista toivoa, että syksyllä jatketaan KHL:ssä taas ja sota on silloin menneen talven lumia. Tällöinhän Anttila ja Haapala jatkaisivat siellä.

Mitä tulee mahdollisiin Liiga- tai Mestis-Jokereihin, niin niillä ei tule olemaan varaa maksaa Anttilan ja Haapalan KHL-palkkoja kuitenkaan, eli siinä tapauksessa sopimukset puretaan.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 776
Itse olen kuullut sellaista juttua, että kyllä Jokereiden johdossa ainakin jotkut elättelevät sellaista toivoa, että syksyllä jatketaan KHL:ssä taas ja sota on silloin menneen talven lumia.
Ei saatana voi olla totta... vai voiko?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 199
Voin luvata ettei Jokerit tule pelaamaan koheloa ensi kaudella. Otan vastaan vetoja jos joku uskoo toisin, määrittele vain panos.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 202
Voin luvata ettei Jokerit tule pelaamaan koheloa ensi kaudella. Otan vastaan vetoja jos joku uskoo toisin, määrittele vain panos.

No en minä ainakaan usko, mutta kerroin että Jokeri-johdossa tietojeni mukaan tällaisia uskojia/toivovia on, joten tuskin on vielä tänään ajankohtaista, että ensi kauden kattavia Jokereiden KHL-sopimuksia ei tarvitsisi kunnioittaa.

Voisin lyödä vetoa, että Jokerit ei ensi kaudella pelaa myöskään Liigassa. Siitä en osaa sanoa pelaako missään. Helpointa ehkä olisi Kiekko-Vantaan edustusjoukkueen korvaaminen ja Mestiksessä jatkaminen kauden tai pari ennen liigahyppyä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Itse olen kuullut sellaista juttua, että kyllä Jokereiden johdossa ainakin jotkut elättelevät sellaista toivoa, että syksyllä jatketaan KHL:ssä taas ja sota on silloin menneen talven lumia.

Jaahas, Kurrin Jari on pimahtanut lopullisesti.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 429
Itse olen kuullut sellaista juttua, että kyllä Jokereiden johdossa ainakin jotkut elättelevät sellaista toivoa, että syksyllä jatketaan KHL:ssä taas ja sota on silloin menneen talven lumia. Tällöinhän Anttila ja Haapala jatkaisivat siellä.

Mitä tulee mahdollisiin Liiga- tai Mestis-Jokereihin, niin niillä ei tule olemaan varaa maksaa Anttilan ja Haapalan KHL-palkkoja kuitenkaan, eli siinä tapauksessa sopimukset puretaan.
OT: Saavat elätellä kyllä niitä toiveita pilvilinnoissa. Ei ole enää mitään asiaa Venäjälle. Se tie on käyty loppuun.
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
Olis kiva nähdä statistiikkaa Launch-sivulta, paljonko väkeä on hakkaamassa F5:sta, kun MonsteriMonnit ja kumppanit tahtovat myös tietää, mitä on tuloillaan. :D
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Olis kiva nähdä statistiikkaa Launch-sivulta, paljonko väkeä on hakkaamassa F5:sta, kun MonsteriMonnit ja kumppanit tahtovat myös tietää, mitä on tuloillaan. :D

Itse avasin jo youtuben niin ei tarvi hakata f femmaa!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Hyvä päivä valittu launchille, kun on Raipen synttäritkin. Oisko jopa joku maininta Raipelle siellä:)

Totta muuten, tämän on pakko olla joku enne...
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös