Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 789
Missä on se minun kolmosvahti ? Minä vaan kysyn...

Saat kaupanpäälle nelosmolarinkin:

 

Kolho33

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
154

Saat kaupanpäälle nelosmolarinkin:


Heinonen
Hamrla
Järventie

Siirretty eilen Kooveen kirjoille. Mitähän sitten tarkoittaakaan
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Olisiko tyhmä idea pistää tillulle vielä yv, ja tarjota itseään. Elite profiili linkkinä ja palkkioksi riittää 18 mailaa.

Ainakin tietäisin miten saada kannattajat tyytyväiseksi.

- Älä aloita, jos et osaa
- Puolusta hyvin ja näytä asennetta.

Olen valmis kaikkien näiden välivuosien jälkeen palaamaan.

Mut saa myös.

Oon pelannut junnuna mm. Mörkö-Markoa vastaan, joten siinä saadaan tuttu matchuppi, jos Kärpät kohdataan.

Pidin kyllä välissä aika pitkän tauon niin, että vain satunnaisesti ulkojäitä, mutta palasin konnamaisesti askiin tossa muutama vuosi sitten ja pelasin yhden pelin +35-vuotiaana. Vastassa oli jotain nykyistä divarimiestä ja joku Tanskan liigasta. 1+2 tehot tuli. Syötin mm.1-0-johtomaalin, @Babbel viimeisteli läpiajosta.

Eli laita Tillu yv tai jotain, niin kirjoitellaan paperit. Lauantaina jo valmis askiin.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 073
Juu, jos meidän kevät kaatuu Operaatio Kolmosvahtiin, muutan Forssaan ja alan toiminimellä kaupungin teknisen keskuksen mittamiesten Mental (Ilves) coachiksi.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 432
IMG_4287.jpeg


Feikki hypeä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 357

NiämerrannanLoordi

Rivipelaaja
Viestejä
75
Mut saa myös.

Oon pelannut junnuna mm. Mörkö-Markoa vastaan, joten siinä saadaan tuttu matchuppi, jos Kärpät kohdataan.

Pidin kyllä välissä aika pitkän tauon niin, että vain satunnaisesti ulkojäitä, mutta palasin konnamaisesti askiin tossa muutama vuosi sitten ja pelasin yhden pelin +35-vuotiaana. Vastassa oli jotain nykyistä divarimiestä ja joku Tanskan liigasta. 1+2 tehot tuli. Syötin mm.1-0-johtomaalin, @Babbel viimeisteli läpiajosta.

Eli laita Tillu yv tai jotain, niin kirjoitellaan paperit. Lauantaina jo valmis askiin.
Mun kiekkouran huippuhetki oli joskus varmaan b-junnuissa kun vedin Mörkön perstaklilla katolleen. Sit lähdin kiireenvilkkaa vaihtoon ennenku Mörkö ehtii antaa takasi muikkaria toki olis pitäny vastata puhelimeen vaikka tietäähän mitä olis käyny 170cm vs 200cm matsissa
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 997
Ihan mielenkiinnosta. Olisitko ottanut Konnan tälle kaudelle?
Oikeaan rooliin eli pienelle peliajalle kolmosketjun keskelle, niin kyllä.

Varsinkin kun tämä sentterimarkkina on mitä on.

Mutta tämä keskustelu on käyty jo moneen kertaan.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 276
Olisiko tyhmä idea pistää tillulle vielä yv, ja tarjota itseään. Elite profiili linkkinä ja palkkioksi riittää 18 mailaa.

Ainakin tietäisin miten saada kannattajat tyytyväiseksi.

- Älä aloita, jos et osaa
- Puolusta hyvin ja näytä asennetta.

Olen valmis kaikkien näiden välivuosien jälkeen palaamaan.
Huomenna luetaan Aamulehdestä:
"Lehterän Tero tuossa vielä illalla laittoi viestiä ja tarjosi itseään, ilmeisesti juovuspäissään, Koskela naurahtaa"
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Huomenna luetaan Aamulehdestä:
"Lehterän Tero tuossa vielä illalla laittoi viestiä ja tarjosi itseään, ilmeisesti juovuspäissään, Koskela naurahtaa"

Mitä!

Eiks blegi ookaan Erkki Rajamäki???

Seuraavaks sä varmaan sanot, ettei naapuripalstan Messi oo Haapalan faija!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Onko muuten ollut kaikkien aikojen hiljaisin meno siirtorajalla Liigassa? Eihän muualle liiku ketään, paitsi Pelsuista muutama ukko pois.

Ilman tätä ketjua koko siirtoraja olisi ollut vitsi. "Mä häpeen SM-liiga", Tamin äänellä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Onko muuten ollut kaikkien aikojen hiljaisin meno siirtorajalla Liigassa? Eihän muualle liiku ketään, paitsi Pelsuista muutama ukko pois.

Ilman tätä ketjua koko siirtoraja olisi ollut vitsi. "Mä häpeen SM-liiga", Tamin äänellä.

Muse Davosiin.

Nyt ois ollut myyjän markkinat :D
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 516
Siellähän melkein Mestiksessä on käynyt kovempi kuhina kuin Liigassa. Jokerit tyhjensi Kooveen, IPK kaappasi pistepörssin kärjen jne. Liigassa on lähinnä näytelty pelaajille ovea.

Mestiksen Tillut > Liigan Tillut
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös