Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 568
Ihan helvetin hieno veto Vaasasta. Puoli Eurooppaa etsii sentteriä ja viime hetkillä Vaasan Sport löytää viime kaudella 37 pinnaa tehneen puhtaan sentterin.
Mä oon tyytyväinen O Learyn profiiliin. Mutta, tää Hanzl on takonut vuosikausia tulosta. Olis voinut olla just semmonen kaveri löytää ne tehot Männyn ja Iksan keskellä.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 027
Jos ei muita tule meille, niin Ilves on kyllä epäonnistunut hyökkäyksen kasaamisessa. Olisin laittanut all in, kun tällä kaudella olis oikeesti ollu saumat. Virtanen on loukissa yms..

Toivolan olisin ottanut Kerhosta, jos ei muita löydy. O'Leary tuli kyllä, mutta ei yksistään riitä.

Noh saa olla erimieltä. Toivottavasti olen väärässä ja rosteri riittäisi kannuun. Kiitos ja anteeksi, hyvää yötä.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 377
Tillu-raukka. Oli tunnin päässä siitä, että selviää puhtain paperein siirtorajasta ilman sentteriä. Kun ei muillekaa ketään tullu. Ja sit Sport ottaa ja menee pilaa homman kalkkiviivoilla.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Erikoinen on Sport ja Hanzl. Kävin Ceske Budejovicen foorumilla. Eivät vaikuta yhtään yllättyneiltä eivätkä pettyneiltä, vaan oli ilmeisesti odotettua. Joukkue siis menossa pleijareihin. Voisikohan tällä muuten olla Sportin kanssa soppari jo ensi kaudesta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös