Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Lehtisalaatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
179
Eikös jonkin kotipelin teema ole fanien arvostus -ilta. Hintsanen vaan juontaan erätauolla foorumigaalaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
katso liitettä 7826
Kun avaa uutta ketjua, niin koneella näkymän pitäisi olla tällainen. On vaihtoehto, että avaako uuden ketjun vai äänestyksen. En ole varma, saako tätä hoidettua puhelimella. En ainakaan äkkiseltä bongannut sitä.

e. Varmaan tiesit tämän jo mistä tämän löytää...Itse äänestyksen virittäminen ei ole rakettitiedettä. Jotain asetuksia siellä on, muun muassa että saako ääntään vaihtaa äänestämisen jälkeen, onko sinun ääni muitten nähtävissä jne.
Joo tuon tiedän. Pitää varmaan vaan luoda äänestykset testialueelle jos haluaa enempi kategorioita. Tuo ei taida antaa kuin yhden?
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
235
Joo tuon tiedän. Pitää varmaan vaan luoda äänestykset testialueelle jos haluaa enempi kategorioita. Tuo ei taida antaa kuin yhden?
En oo Jatkoaikaan tai tänne foorumille väsäillyt äänestyksiä, mutta minun tietääkseni se antaa vain yhden kategorian per ketju.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
En oo Jatkoaikaan tai tänne foorumille väsäillyt äänestyksiä, mutta minun tietääkseni se antaa vain yhden kategorian per ketju.
Pitääpä tutkia jos sitä jaksaisi väsätä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
-Vuoden vieras fani
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Itse muotoilisin tuon niin että Mäntykivi voittaa noin joka kolmannen aloituksen pitkässä juoksussa, ja Kodytek melkein joka toisen.

Viime aikojen trendejä kun katsoo, niin Kodytek, Palve ja Bau on parantaneet aloitusympyrässä, mutta Mäntykivi ei.
Näinkin se on. Hauska yksityiskohta, että kuka oli Tampereen Kärppä-pelissä Ilveksen ylivoimaisesti paras aloittaja?
No tietenkin Bau :D
 

Kunhankirjoittelen

Rivipelaaja
Viestejä
16
Hevosmiesten toimisto osasi kertoa, että kaksi hyökkääjää olisi tulossa ennen siirtorajaa. Toinen on kuulemma tuloskenttään ja toinen rotaatio pelaaja. Nimiä en saanut irti vaikka tarjosin kahvit ja possumunkit.

Samaan huhuajaan, johon siis itse luotan 20-25%:sti sanoi, että tuntematton syyntakia EHT:ltä poisjääneet pelaajat olisivat siirtouhan alla ja toisen kanssa on myös neuvoteltu.
 

Kroisos Pennanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
186
Hevosmiesten toimisto osasi kertoa, että kaksi hyökkääjää olisi tulossa ennen siirtorajaa. Toinen on kuulemma tuloskenttään ja toinen rotaatio pelaaja. Nimiä en saanut irti vaikka tarjosin kahvit ja possumunkit.

Samaan huhuajaan, johon siis itse luotan 20-25%:sti sanoi, että tuntematton syyntakia EHT:ltä poisjääneet pelaajat olisivat siirtouhan alla ja toisen kanssa on myös neuvoteltu.
Mennyt ihan ohi että EHT:ltä jäänyt pois pelaajia. Laittakaas nimiä ketä jäänyt pois?
 
  • Tykkää
Reactions: M22

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 821
Mennyt ihan ohi että EHT:ltä jäänyt pois pelaajia. Laittakaas nimiä ketä jäänyt pois?

Olisiko Henkan kanssa keskusteltu?
 

Kunhankirjoittelen

Rivipelaaja
Viestejä
16

Olisiko Henkan kanssa keskusteltu?
Sentteriä tässä on haettu niin itse laskeskelin rivien välistä et 1+1=7 mutta voin olla väärässäkin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös