Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

NiemelänHölö

Rivipelaaja
Viestejä
64
Kuuluisiko gaalan pukuetikettiin Anonymous maski, vai tultaisko omana itsenä? :D
Ehdottaisin kaikille Tillu pahvinaamaa, ulkomaan foorumistit vois käyttää Billu pahvinaamaa ja pukukoodina noin niinku muuten olis painitrikoot ja jos haluaa hifistellä niin vaihtoehtoisesti voi käyttää myös Borat tyylin trikoita
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 838
Mitä!?!?!!!

Tulos ei jäänyt musta kiinni. Tein kaiken voitavan. Tillut vain eivät hoitaneet hommiaan.
Valitettavasti tämä ei riitä. Muistan elävästi sinulta viestin jossa luki, että Massi tulee varmasti meille. Ennen kuin Massi keltavihreää päälleen vetää, on turha kuvitella palkintoja.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Valitettavasti tämä ei riitä. Muistan elävästi sinulta viestin jossa luki, että Massi tulee varmasti meille. Ennen kuin Massi keltavihreää päälleen vetää, on turha kuvitella palkintoja.

En oo luvannut. Neuvottelin yksinäni useamman tsekkiveljen kanssa ja tosiaan mun ansiotani, että Kodytek ja Stransky edelleen meillä, eikä siellä Mlada Boleslavissa. Olisin Massin saanut siis, mutta en voinut tällaiseen treidiin suostua. Tillut tän mokas.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 068
Se täytyy kyllä yleisesti todeta, että tämän siirtorajan huhut onnistuvat aika täydellisesti. Ainoana poikkeuksena ja epäkohtana Niku, mikä sitten meni ja toteutuikin. Kaikki muut olivat loistavia huhuja.

Siitäpä juolahtikin mieleeni.. miten olisi vielä " luotettava lähde " ja " toivomuslähde " palkinnot. Nämä voisi anonyymisti jokainen palkittu toimittaa sille parhaalle lähteelleen, koska sen nimeä ei voi kertoa julkisesti.
Vaikkapa lähde aiheinen taulu.
Sumavan-Vesiputous-Tsekit-992-Canvas-taulu.jpg
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 838
En oo luvannut. Neuvottelin yksinäni useamman tsekkiveljen kanssa ja tosiaan mun ansiotani, että Kodytek ja Stransky edelleen meillä, eikä siellä Mlada Boleslavissa. Olisin Massin saanut siis, mutta en voinut tällaiseen treidiin suostua. Tillut tän mokas.
Ei nykymaailmassa ole faktoilla väliä vaan sillä miten asiat koetaan. Minä koen tässä tapauksessa muistavani viestin jossa lupasit Massin. Sen mukaan nyt mennään, minä en näitä sääntöjä ole laatinut.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Dramaattisin foorumilta lähtö-palkinto myös saatava, koska ehdokkaita riittää. My Heart Will Go On soimaan taustalle, kun tätä pystiä jaetaan.
Alan oleen sitä mieltä että tää gaala pitää järjestää.

Osaisinkohan käyttää foorumia niin hyvin että saisin äänestykset yms tehtyä :D
 

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
259
Osaisinkohan käyttää foorumia niin hyvin että saisin äänestykset yms tehtyä :D
1707126712754.png

Kun avaa uutta ketjua, niin koneella näkymän pitäisi olla tällainen. On vaihtoehto, että avaako uuden ketjun vai äänestyksen. En ole varma, saako tätä hoidettua puhelimella. En ainakaan äkkiseltä bongannut sitä.

e. Varmaan tiesit tämän jo mistä tämän löytää...Itse äänestyksen virittäminen ei ole rakettitiedettä. Jotain asetuksia siellä on, muun muassa että saako ääntään vaihtaa äänestämisen jälkeen, onko sinun ääni muitten nähtävissä jne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös