Toutain
Luottopelaaja
Vuoden vastarannan kiiskille kiertäväksi palkinnoksi Myrrän toteemi.
Odotan laadukasta kuvamuokkausta, jossa Ballon d'Or -> Myrrän d'Or
Vuoden vastarannan kiiskille kiertäväksi palkinnoksi Myrrän toteemi.
Sitkein vastarannan kiiski-palkinnossa ei kyllä montaa varteenotettavaa ehdokasta taida olla.
Liian laihat tulokset. Ei kelpuutettu tällä kertaa kategoriaksiMissä palkinto kansainvälisestä yhteistyöstä?
Liian laihat tulokset. Ei kelpuutettu tällä kertaa kategoriaksi
Ehdottaisin kaikille Tillu pahvinaamaa, ulkomaan foorumistit vois käyttää Billu pahvinaamaa ja pukukoodina noin niinku muuten olis painitrikoot ja jos haluaa hifistellä niin vaihtoehtoisesti voi käyttää myös Borat tyylin trikoitaKuuluisiko gaalan pukuetikettiin Anonymous maski, vai tultaisko omana itsenä?
Valitettavasti tämä ei riitä. Muistan elävästi sinulta viestin jossa luki, että Massi tulee varmasti meille. Ennen kuin Massi keltavihreää päälleen vetää, on turha kuvitella palkintoja.Mitä!?!?!!!
Tulos ei jäänyt musta kiinni. Tein kaiken voitavan. Tillut vain eivät hoitaneet hommiaan.
Valitettavasti tämä ei riitä. Muistan elävästi sinulta viestin jossa luki, että Massi tulee varmasti meille. Ennen kuin Massi keltavihreää päälleen vetää, on turha kuvitella palkintoja.
Ei nykymaailmassa ole faktoilla väliä vaan sillä miten asiat koetaan. Minä koen tässä tapauksessa muistavani viestin jossa lupasit Massin. Sen mukaan nyt mennään, minä en näitä sääntöjä ole laatinut.En oo luvannut. Neuvottelin yksinäni useamman tsekkiveljen kanssa ja tosiaan mun ansiotani, että Kodytek ja Stransky edelleen meillä, eikä siellä Mlada Boleslavissa. Olisin Massin saanut siis, mutta en voinut tällaiseen treidiin suostua. Tillut tän mokas.
Alan oleen sitä mieltä että tää gaala pitää järjestää.Dramaattisin foorumilta lähtö-palkinto myös saatava, koska ehdokkaita riittää. My Heart Will Go On soimaan taustalle, kun tätä pystiä jaetaan.
Suurkiitos arvostuksesta. Mahdolliseen juhlagaalaan lupaan pukeutua tilanteen vaatimalla arvokkuudella.Jos tämä menee jollekin muulle kuin @Miika Lundin ille niin nousen barrikadeille.
Ei sinne saanut pukeutua.Suurkiitos arvostuksesta. Mahdolliseen juhlagaalaan lupaan pukeutua tilanteen vaatimalla arvokkuudella.
Osaisinkohan käyttää foorumia niin hyvin että saisin äänestykset yms tehtyä
Älästi!! OnnistuuEi sinne saanut pukeutua.