Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 978
Toivo elää!

JYP myy Turkulaisen johonkin ulkomaille.
Me ostetaan Turkulainen siitä ulkomaan seurasta ennen ulkomaiden siirtorajan umpeutumista.

1000IQ Tillu!
1706775648048.jpeg


Ei pelkkä hattuteline!
 

Severi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
288
Ehkä hieman katkera sitä on vielä tällein herätessä kun tuli valvottua aina siihen kello 2 asti yöllä ja lopputulemana mitä saatiin niin oli pelaajasiirtolistojen mukaan ei yhtikäs mitään. :D
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ehkä hieman katkera sitä on vielä tällein herätessä kun tuli valvottua aina siihen kello 2 asti yöllä ja lopputulemana mitä saatiin niin oli pelaajasiirtolistojen mukaan ei yhtikäs mitään. :D

Ei saatu ei, mutta eipä saanut mikään muukaan joukkue!

Siellä on ollut eilen Liigan kärkiseuroilla hirrrrmuinen vääntö noista SaiPan ja Kerhon miehistä ja tasapeliin päädytty.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 908
Toivo elää!

JYP myy Turkulaisen johonkin ulkomaille.
Me ostetaan Turkulainen siitä ulkomaan seurasta ennen ulkomaiden siirtorajan umpeutumista.

1000IQ Tillu!
Nerokasta. Tällaista mahdollisuutta en osannut edes ajatella.

No se nyt ei ketään yllätä etten osannut ajatella. Olenhan kumminkin vakiokokoonpanossa tällä foorumilla
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 886
Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
mitä nyökyttelin ? Mistä olin samaa mieltä hänen kanssaan hä?
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
Ootko mitään kuullut noista jatkosopimuksista, että 32, 57 ja 44 olis tehnyt jatkot?
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
958
Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
Ei sulla mittä huhuja olis? Ei haikurin ruodinta kiinnosta.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 829
Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..
Tärkeämpi kysymys: onko baari tänään auki?
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 072
Aika himmeillä valoilla on kyllä täytynyt olla liikkeellä, jos on noita Haikurin juttuja pitänyt totena.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tämä Haikurin tapaus nyt ei ollut noin mustavalkoinen.

Joku kontakti tyypillä oli, kun tuli oikeaksikin osoittautuneita tietoja hutien lisäksi. Tämän tietävät kaikki, jotka aktiivisesti ovat foorumia seuranneet. Eli mikään puhdas trolli ei ollut kyseessä, mutta alusta asti oli selvää, ettei kyseessä ole myöskään mikään uusi huhujumala, sillä myös huteja tuli. Lopulta homma lähti syystä tai toisesta laukalle ja viimeiset "tietonsa" olivat sitten jo ihan ufojuttuja.

Eiköhän aika moni palstalainen ole ihan hyvin pysynyt kaiken aikaa kärryillä siitä, missä haikurin kanssa mennään. Itseni voin todella hyvällä omallatunnolla laskea mukaan tähän joukkoon, kun olen aika monessa viestissä tässä viikkojen aikana myös toppuutellut innokkaimpia tässä case haikurissa.

Se siitä.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 024
Toivo elää!

JYP myy Turkulaisen johonkin ulkomaille.
Me ostetaan Turkulainen siitä ulkomaan seurasta ennen ulkomaiden siirtorajan umpeutumista.

1000IQ Tillu!


Tehdään siis ns. "petteripennaset" - sopimus JYPin (petteripennasissa Ilveksen) kanssa puretaan, siirrytään hetkeksi ulkomaille (petteripennasissa Intiaan) ja pian uutisoidaan paluu kotiin (petteripennasissa Kupsiin).
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 003
Unohdetaan Haikuri ja mennään eteenpäin.

2 viikkoa aikaa taikoa meille yksi sentteri ja laituri.

Toivotaan, että Timo löytää sopivat palaset.

Tehdään me oma duunimme ja ostetaan lippuja peleihin ja mennään kannustamaan joukkuetta. Huomenna pelataan taas Arenalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös