Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 371
Unohdetaan Haikuri ja mennään eteenpäin.

2 viikkoa aikaa taikoa meille yksi sentteri ja laituri.

Toivotaan, että Timo löytää sopivat palaset.

Tehdään me oma duunimme ja ostetaan lippuja peleihin ja mennään kannustamaan joukkuetta. Huomenna pelataan taas Arenalla.
Hmmmm
 

Kekkeruusi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Unohdetaan Haikuri ja mennään eteenpäin.

2 viikkoa aikaa taikoa meille yksi sentteri ja laituri.

Toivotaan, että Timo löytää sopivat palaset.

Tehdään me oma duunimme ja ostetaan lippuja peleihin ja mennään kannustamaan joukkuetta. Huomenna pelataan taas Arenalla.
Juuri näin. In Tillu we trust tai ainakin itse uskon et kaikki siellä toimistolla tehdään.
 

Schweinstein

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
462
Unohdetaan Haikuri ja mennään eteenpäin.

2 viikkoa aikaa taikoa meille yksi sentteri ja laituri.

Toivotaan, että Timo löytää sopivat palaset.

Tehdään me oma duunimme ja ostetaan lippuja peleihin ja mennään kannustamaan joukkuetta. Huomenna pelataan taas Arenalla.
Unohdetaan Haikuri? Onks sulla aivohalvaus? Legendat eivät unohdu koskaan.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Haikuri vei foorumia 100-0 ja ihmiset vielä usko kaiken..tarinoissa oli niin paljon ilmaa että alkoi itseä ihmetyttämään mitä signaalia olin toista kautta asioista saanut..Ja hyvin se yksi Espoolainen siinä vieressä sävelsi ja nyökytteli..pidetään luottoluokitus kunnossa..

Heitetäänpäs kysymys toisinpäin. Mitä sinä tuot foorumille näinä päivinä?

Itse olen tällä kaudella nähnyt sinulta lähes ainoastaan muiden käyttäjien, foorumin yleisen menon ja Pennasen haukkumista. Muutamia loukkihuhuja siihen päälle. Ei paljoa positiivisia kommentteja irtoa mistään. Mikä tähän on syynä?

En usko, että kukaan meistä Haikuriin täysillä luotti. Tietoakin siellä oli, mutta ainakin allekirjoittaneelle nämä Jerryt oli hyviä jerryjä, ei sen enempää. Silti Haikuri sai tänne aikaan semmoisen meihemin, mitä harvoin on nähty. En muista, milloin foorumilla olisi ollut näin hyvä ja ennen kaikkea positiivinen meininki. Ei tämä tietenkään yksin Haikurin ansiota ole, isot järvet vaatii monta pisaraa.

Summa sum maarum. Haikuri loi ympärilleen positiivista energiaa ja ilmaa, toisin kuin eräät.
 

NiemelänHölö

Rivipelaaja
Viestejä
64
Käppäilin aamutuimaan lämpimikseni ratapihankatua ja bongasin hallin liepeiltä itse Tillun, joidenkin randomi kavereittensa kans siellä hengaili. Kehu siinä että menos tankkaan, niin ei meinannu ehtiä fanikuvaankatso liitettä 7479
Päivitys kotimaan siirtorajan jälkeisenä päivänä:

JERRY HAS LEFT THE CAR_20240201_120858_0000.png
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Tämä Haikurin tapaus nyt ei ollut noin mustavalkoinen.

Joku kontakti tyypillä oli, kun tuli oikeaksikin osoittautuneita tietoja hutien lisäksi. Tämän tietävät kaikki, jotka aktiivisesti ovat foorumia seuranneet. Eli mikään puhdas trolli ei ollut kyseessä, mutta alusta asti oli selvää, ettei kyseessä ole myöskään mikään uusi huhujumala, sillä myös huteja tuli. Lopulta homma lähti syystä tai toisesta laukalle ja viimeiset "tietonsa" olivat sitten jo ihan ufojuttuja.

Eiköhän aika moni palstalainen ole ihan hyvin pysynyt kaiken aikaa kärryillä siitä, missä haikurin kanssa mennään. Itseni voin todella hyvällä omallatunnolla laskea mukaan tähän joukkoon, kun olen aika monessa viestissä tässä viikkojen aikana myös toppuutellut innokkaimpia tässä case haikurissa.

Se siitä.

Niin olen aikaisemminkin tainnut kertoa hieman vastaavassa yhteydessä tästä tarinasta: Jacob the Liar - Wikipedia

Summa summarum on aivan turha odottaa/uskoa, että olisi sellaista henkilöä kenellä voisi olla tämän Haikurin väittämä tieto ja jakelisi sitä keskustelupalstoilla.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 892
Heitetäänpäs kysymys toisinpäin. Mitä sinä tuot foorumille näinä päivinä?

Itse olen tällä kaudella nähnyt sinulta lähes ainoastaan muiden käyttäjien, foorumin yleisen menon ja Pennasen haukkumista. Muutamia loukkihuhuja siihen päälle. Ei paljoa positiivisia kommentteja irtoa mistään. Mikä tähän on syynä?

En usko, että kukaan meistä Haikuriin täysillä luotti. Tietoakin siellä oli, mutta ainakin allekirjoittaneelle nämä Jerryt oli hyviä jerryjä, ei sen enempää. Silti Haikuri sai tänne aikaan semmoisen meihemin, mitä harvoin on nähty. En muista, milloin foorumilla olisi ollut näin hyvä ja ennen kaikkea positiivinen meininki. Ei tämä tietenkään yksin Haikurin ansiota ole, isot järvet vaatii monta pisaraa.

Summa sum maarum. Haikuri loi ympärilleen positiivista energiaa ja ilmaa, toisin kuin eräät.
Syitä on monia..kai nyt päävalmentajaa saa haukkua jos peli on paskaa hän siittä loppupeleissä vastuun kantaa?..enhän tänne nyt mitään tuokkaan se pitää aivan paikkansa..ihme kyllä ihmisiä kiinnostaa mitä tänne kirjoitan kun yleensä niissä on edes vähän faktan tynkää..loukkihuhut ovat suht hyvällä prosentilla osunut mitkä on Ilvestä koskenut..
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 084
Älkääs nyt alkako kivittää legendaa. Tämä on varmaan jotakin kotimaan sisäisen siirtorajan ylittämisen tuomaa turnausväsymystä.

@punakone onko tietoa meidän nykyisten loukkaantuneiden tilanteesta? Lähinnä Masin ja Savi kiinnostavat. Voidaanko miehiä odottaa pian peleille?
 

Duck You

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
382
Mitä väliä jos kaikki huhut eivät osu mutta jotain tietoa selvästi on?

Älkää lukeko huhuketjua jos pää ei kestä. Kyllä jokaisen hankinnan jälkeen varmasti tulee pelaajalle oma ketju mistä voi lukea  varmistuneesta siirrosta.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 730
Mitä väliä jos kaikki huhut eivät osu mutta jotain tietoa selvästi on?

Älkää lukeko huhuketjua jos pää ei kestä. Kyllä jokaisen hankinnan jälkeen varmasti tulee pelaajalle oma ketju mistä voi lukea  varmistuneesta siirrosta.

Kun nyt kerran kysyt, niin ainakin minä tulen vetämään sen tikkarin teidän suusta, jos epäilen sen sisällön olevan paskaa. Näkisin, että tämä on kumminkin hyvä asia heitä kohtaan, ketkä mahdollisesti ottavat nämä huhut totena.
 
  • Tykkää
Reactions: Pok

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 412
Haikurin jutut lähti aikalailla rönsyileen, kuten hän itsekkin totesi, mutta kaikki nuo hänen kirjoitukset ovat kuitenkin loppupeleissä lukijan vastuulla, turha niistä on hernettä nokkaan vetää.

Kuten todettua tältä palstalta löytyy myös sellainen hieno omnaisuus kun "hiljennä" kirjoittaja, siitä vaan klikkaileen jos ei juttuja jaksa lukea.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 371
Haikurin jutut lähti aikalailla rönsyileen, kuten hän itsekkin totesi, mutta kaikki nuo hänen kirjoitukset ovat kuitenkin loppupeleissä lukijan vastuulla, turha niistä on hernettä nokkaan vetää.

Kuten todettua tältä palstalta löytyy myös sellainen hieno omnaisuus kun "hiljennä" kirjoittaja, siitä vaan klikkaileen jos ei juttuja jaksa lukea.
Haikurille kävi vähän ku blegille.

Nopee nousu ylös ja rysähtäen alas.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Haikurin jutut lähti aikalailla rönsyileen, kuten hän itsekkin totesi, mutta kaikki nuo hänen kirjoitukset ovat kuitenkin loppupeleissä lukijan vastuulla, turha niistä on hernettä nokkaan vetää.

Kuten todettua tältä palstalta löytyy myös sellainen hieno omnaisuus kun "hiljennä" kirjoittaja, siitä vaan klikkaileen jos ei juttuja jaksa lukea.

No toisaalta ei siitäkään mitään tule, jos jokainen perustaisi uuden ketjun omasta päästä keksimälleen varmalle sopimukselle ja pistää sitten löylyä lisää ketjussa uusilla omasta päästä keksityillä varmoilla sopimuksilla.
 

Takanahka

Rivipelaaja
Viestejä
16
Kyllä näkisin, että kolme hankintaa pitäisi tehdä ennen siirtorajaa.

- laituri
- alaketjun sentteri
- maalivahti

Ulos: Gunnarsson ja Järventien

Sisään: Nenonen, X ja Lankku/Rajaniemi.
Nyt kun utopistiset Nenonen ja Rajaniemi menivät "ohi", niin mitä vaihtoehtoja näet, että ulkomailla olisi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös