Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Jos Kärppien kanssa vaihto, niin sitten heidän ykköskenttä meille ja milli kylkeen kipurahoja. Ja siltikin pitää vielä tarkkaan miettiä asiaa.
Huippu persoona. Kaukana ” myrkyttäjästä”. Tää olisi henk kohtaisesti isompia asia kuin esim Jerryn tulo, mutta ymmärrän, jos oon yksin näkemyksen kanssaTiivola oli Petopodin mukaan koirankopissa ihmeellisesti ilman kummempaa syytä ja kuulemma joukkue oli ihan liekeissä kun teki ekan maalinsa.
Silti jos Les siirtyy liigan sisällä ni jumalauta. Ei mee läpi.
Hyvä ja (huhuttu) Tiivola ei mahdu samaan lauseeseen.Jos Les haluaa lähteä ja jos ei täällä omien näyttöjensä takia mahdu pelaamaan, niin mitä väliä on vaikka olisikin toinen liiga joukkue. Varsinkin jos sieltä tulee joku hyvä vaihdossa.
Huippu persoona. Kaukana ” myrkyttäjästä”. Tää olisi henk kohtaisesti isompia asia kuin esim Jerryn tulo, mutta ymmärrän, jos oon yksin näkemyksen kanssa
Voi olla, mutta että Les sinne vaihdossa.. Tiivola voidaan ottaa muuten kyllä ja maksaakkin hänestä.Huippu persoona. Kaukana ” myrkyttäjästä”. Tää olisi henk kohtaisesti isompia asia kuin esim Jerryn tulo, mutta ymmärrän, jos oon yksin näkemyksen kanssa
Hyvä ja (huhuttu) Tiivola ei mahdu samaan lauseeseen.
Kova on hinta, mutta jos Les haluaa lähteä ja Kärpiltä paras tarjous niin vaikea sanoa ei… Sentterin saaminen ei ole helppoa.Voi olla, mutta että Les sinne vaihdossa.. Tiivola voidaan ottaa muuten kyllä ja maksaakkin hänestä.
Kova on hinta, mutta jos Les haluaa lähteä ja Kärpiltä paras tarjous niin vaikea sanoa ei… Sentterin saaminen ei ole helppoa.
Jos Tillu kauppaa Lesin Kärppiin, niin joutuu ajamaan minun autoa ja emäntää kun sillä on kiukuttelukausi. Oppiipahan olemaan.Jos Les siirtyy liigan sisällä toiseen seuraan ei kyllä Tillu aja enään kenenkään muiden naisilla tai autoilla. Saa maksaa omat bensansa jatkossa.