Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
No nythän tämä ketju meni aivan päin helv.... toivottavasti Les ei liiku liigan sisällä!!!

Kyllä tullaan ja lujaa alas näissä huhuissa viimeisen päälle mahalasku jos Les menee toiseen liiga seuraan!
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 317
Katkera Raumalainen, joka ei kestänyt vaihtoa Ässiin. Urallaan mm. Varakapteeni Ässissä ja Bluesissa. Tuskin löysä ja mitäänsanomaton pelaaja olisi sellaisessa roolissa ollut.
Miksi olisi katkera kun Tiivola vetänyt ihan samanlaista pistetahtia Lukossa mitä myös myöhemmin Ässissä.

Yksi suonenveto puolikkaalla kaudella josta palkintona KHL-reissu kuten monelle muullekkin keskitason pelaajalle ja sieltä kotiin. Saiko kenkää vai oliko tuo se koronakausi?

Tälle kaudelle ennusteena huimat 10 pistettä. Tiivola lienee joku kaverisi, mutta pelaajana on aika ajanut ohitse.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 943
Häiriintynyttä sakkia jos porukkaa vituttaa että yksi hienoimmista Ilves-pakeista kautta aikain päästettäisiin yhden pahimman kilpailijan leiriin? Mun mielestä tämä sinun kommentti oli aivan saatanan häiriintynyt. Aivan sama vaikka bisnes onkin bisnestä. Sekin voi silti olla paskaa.

Unohdat yhtälöstä että Lancaster haluaa pois.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 317
Mä tiedän kyllä tasan tarkkaan Tiivolan vaiheet Kärpissä ja sen, miten on kulkenut tai siis ei ole kulkenut. Oon seurannut hyvin tarkkaan oululaisryhmää kaikilla mahdollisilla tavoilla. Oli vain Marjamäen lähtö juuri tälle pelaajalle tosi iso asia ja on parantanut sen jälkeen ja vetänyt viime aikoina kakkosen keskellä. Kurssi nousussa, eikä pidä leimata pelaajaa pelkästään Laten aikakauden perusteella. Eli menisi mulle siinä missä muutkin vastaavat nimet, joita pyöritelty alaketjuihin sentteritilannetta korjaamaan.

Mutta vaihtokaupalle: ei, ei, ei ja ei.

Enkä usko Tiivolan pelaavan tällä kaudella Ilveksessä enkä Lancasterin Kärpissä, joten se siitä :)
Kakkossentterinä Kärpissä ei tarkoita mitään. On niin paska nippu, ihan sama kuka koutsaa.

Ottaisin tosiaan vain puolen miljoonan korvauksen kera. Herrahan oli jo lähtöhuhuissa syksyllä mutta ei kelvannut mihinkään. Varmaan mottipäinen liksa oli silloin esteenä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös