Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Sanotaanko näin, että Massi ei oo ainoo kenelle rapalaa on heitetty. Sekään nyt ei varmaan kellekkää yllätyksenä tuu. Mutta siis kaikki kortit ei pelattu pelkästään siihen.

Mä sain sellasen käsityksen, että maalivahti tosiaan olis tulossa vielä ainakin, mutta mitä ilmeisimmin lähtökohtasesti nykysten "varalle". Eli mitään huippuvahtia ei kannata odottaa tälle kaudelle, ens kaudella saattaakin sitten olla kuninkaan paluu edessä..

Jypin suuntaan tosiaan oli jotain vaihtaria Nikusta tarjoiltu ja viimesimpien tietojen mukaan homma vedettiin jäihin, kun ei vaihto kelvannu. Jerryn tilanteesta en osaa muuta sanoo, kun että ainakin ollaan oltu perässä.

Kaikki merkit viittaa Areen! Tämän mäkin oon huomannu ja samoja merkkejä itekki bongaillu. Ei se väärässä ollu kuka naapuriforkalla huuteli, että edelleen painittais Artusta. Ohan se nyt ihan selvää, vaikka ei "sisäpiiriin" kuuluiskaan. Kyllä sielä on trikoita kulutettu ja vehkeitä mittailtu tämän(kin) loppukauden osalta jos sais pojan kotiin..

Niillä tiedoilla mitä mulla tällä hetkellä on, en välttämättä Aree odottelis.

Sen sijaan voi pitää täysin realistisena Järvistä, maalivahtia ja laituria (tämä laiturin selvittely on työn alla, mutta huhua on siitäkin, että sellanenkin tulossa vielä)
Älä nyt hyvä mies pilaa Blegifanin uutta yritystä nousta palstan kuninkaaksi.

Eihän tälläinen uskottava teksi ole mitään verrattuna jurrissa tehtyihin mukanerokkaisiin arvoituksiin.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 888
Miten tuo Niku huhu voi vielä elää:

"Iltalehden tietojen mukaan useat Liigan kärkiseurat ovat kyselleet Nikun perään. Ainakin Ilveksen uskotaan olevan Liigan puolustajien pistepörssikärjen perässä."


En ymmärrä miksi oltaisiin Nikun perässä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 419
Ei voi olla muuta järkevää syytä kuin yritetään tuosta saada pidemmällä sopparilla pakiston kiekollinen liideri.
Tässä se syy voi hyvinkin olla. Ens kaudella tuskin Ilveksessä nähdään Aaatamia, sen kummemmin Lesiäkään. Kaks erinomaista kiekollista puolustajaa siis pois. Pelli meillä toki ens kaudelle on, ja Ilmeisesti thomson tulossa myös, joten kyllä tohon yks hyvä mahtuis.
 

Tesoman Kukkakeppi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Sanotaanko näin, että Massi ei oo ainoo kenelle rapalaa on heitetty. Sekään nyt ei varmaan kellekkää yllätyksenä tuu. Mutta siis kaikki kortit ei pelattu pelkästään siihen.

Mä sain sellasen käsityksen, että maalivahti tosiaan olis tulossa vielä ainakin, mutta mitä ilmeisimmin lähtökohtasesti nykysten "varalle". Eli mitään huippuvahtia ei kannata odottaa tälle kaudelle, ens kaudella saattaakin sitten olla kuninkaan paluu edessä..

Jypin suuntaan tosiaan oli jotain vaihtaria Nikusta tarjoiltu ja viimesimpien tietojen mukaan homma vedettiin jäihin, kun ei vaihto kelvannu. Jerryn tilanteesta en osaa muuta sanoo, kun että ainakin ollaan oltu perässä.

Kaikki merkit viittaa Areen! Tämän mäkin oon huomannu ja samoja merkkejä itekki bongaillu. Ei se väärässä ollu kuka naapuriforkalla huuteli, että edelleen painittais Artusta. Ohan se nyt ihan selvää, vaikka ei "sisäpiiriin" kuuluiskaan. Kyllä sielä on trikoita kulutettu ja vehkeitä mittailtu tämän(kin) loppukauden osalta jos sais pojan kotiin..

Niillä tiedoilla mitä mulla tällä hetkellä on, en välttämättä Aree odottelis.

Sen sijaan voi pitää täysin realistisena Järvistä, maalivahtia ja laituria (tämä laiturin selvittely on työn alla, mutta huhua on siitäkin, että sellanenkin tulossa vielä)
Ei mitään sua vastaan mut nää samat tiedot olis voinu vaan kerätä foorumeilta :D paljon asiaa mutta ei mitään uutta kuitenkaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Miten tuo Niku huhu voi vielä elää:

"Iltalehden tietojen mukaan useat Liigan kärkiseurat ovat kyselleet Nikun perään. Ainakin Ilveksen uskotaan olevan Liigan puolustajien pistepörssikärjen perässä."

Katsos nyt hyvänen aika minkä sivuston "uutisen" sää linkkasit :)

Ei se Niku huhu enää elä vaan noilla sivuilla menee aina oma aikansa ennenkun copy pasteevat noi muiden uutiset.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös