Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 381
Saisiko tänne tämän loputtoman vitsailun lisäksi välillä ihan oikeita konkreettisia huhujakin? Tulkaas nyt @Haikuri, @punakone jne. edes vähän avaamaan tilannetta.
No eipä nää oo meille mitään velkaa. Ketjuahan ei oo pakko seurata, jos ei haluu vitsailui lukee.
Turha kuormittaa näitä, jotka muutenki meille heittää tiedonmuruja.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 381
Ja missäs kohtaa tuossa mun viestissä sanottiin mitään edes lähimain tuohon suuntaan?
No ihan yleisesti monta kertaa täällä vinguttu vaativaan sävyyn nyt tietäjiä tilille, epäilty heitä trolleiksi ja suunnillee joka sivulla joku valittaa, että ei jaksa näitä vitsailuja ja nyt niitä tietoja. Niin totesin vaan, että pakkohan näitä ei ole seurata.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 381
Pitkä pelitauko Ilveksellä nii hiljasta on muissa ketjuissa, kun ei tarvii koko aikaa olla vaatimassa kaikkia ulos ja kriiseilemässä, niin on aikaa hassutella. Mulle tää ketju on tuottanut roppakaupalla hyvää mieltä ja naurunpyrskähdyksiä, joita on yrittänyt puolisolle selittää yrittäen tiivistää 3000 viestiä, että läppp aukeaisi. Kiitos siis palstaväki näistä jutuista! Ylihuomenna päästään taas asiaan!
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 857
No ihan yleisesti monta kertaa täällä vinguttu vaativaan sävyyn nyt tietäjiä tilille, epäilty heitä trolleiksi ja suunnillee joka sivulla joku valittaa, että ei jaksa näitä vitsailuja ja nyt niitä tietoja. Niin totesin vaan, että pakkohan näitä ei ole seurata.
Tietääkseni en viestissäni kyllä vinkunut mitään vaan toivoin että nämä nimimerkit jotka yleensä ovat asioista perillä, tulisivat vähän tilannetta avaamaan. Siis sitä missä nyt mennään näiden jo kuultujen huhujen suhteen ja onko mahdollisesti jotain uutta kuulunut. Kaikesta se näköjään pitää mielensä pahoittaa. Sinäkin voit ihan rauhassa vaikka ohittaa minun kommenttini jos ne tunnon päälle ottaa.
 
Viimeksi muokattu:

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 381
Tietääkseni en viestissäni kyllä vinkukut mitään vaan toivoin että nämä nimimerkit jotka yleensä ovat asioista perillä, tulisivat vähän tilannetta avaamaan. Siis sitä missä nyt mennään näiden jo kuultujen huhujen suhteen ja onko mahdollisesti jotain uutta kuulunut. Kaikesta se näköjään pitää mielensä pahoittaa. Sinäkin voit ihan rauhassa vaikka ohittaa minun kommenttini jos ne tunnon päälle ottaa.
Ota nyt hetki happea ja lue uudelleen siteeraamasi viesti. Ellei teitä ole monta, niin ei koskenut sua muutenkaan vaan tätä jatkuvaa punakoneen ja Haikurin myllyttämistä täällä.

Ja sä et vaan millään tapaa pysty mun mieltä pahoittamaan eikä sun jutut ota mulla kyllä tunnon päälle, vaikka kuinka tekisit tästä henkilökohtaista. Yleisesti ottaen ei ota mitkään anonyymit nettikirjottelut minnekään tunnon päälle, olen aivan liian vanha sellaiseen maailmaan :D

Mut kiitti vinkistä, täällä tosiaan on se vaimennusnappula, niin sehän on vallan helppo ottaa käyttöön.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 857
Ota nyt hetki happea ja lue uudelleen siteeraamasi viesti. Ellei teitä ole monta, niin ei koskenut sua muutenkaan vaan tätä jatkuvaa punakoneen ja Haikurin myllyttämistä täällä.

Ja sä et vaan millään tapaa pysty mun mieltä pahoittamaan eikä sun jutut ota mulla kyllä tunnon päälle, vaikka kuinka tekisit tästä henkilökohtaista. Yleisesti ottaen ei ota mitkään anonyymit nettikirjottelut minnekään tunnon päälle, olen aivan liian vanha sellaiseen maailmaan :D

Mut kiitti vinkistä, täällä tosiaan on se vaimennusnappula, niin sehän on vallan helppo ottaa käyttöön.
Edelleen, en "myllyttänyt" mitään vaan ihan mielenkiinnosta laitoin kyselyä näille nimimerkeille. On se nyt kumma että pitää silti tulla kommentoimaan vaikkei viestini ollut mitenkään tuollainen mihin sitä vertasit.:D
Ole hyvä vinkistä.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 895
Miten tuo Niku huhu voi vielä elää:

"Iltalehden tietojen mukaan useat Liigan kärkiseurat ovat kyselleet Nikun perään. Ainakin Ilveksen uskotaan olevan Liigan puolustajien pistepörssikärjen perässä."

Taisi olla Ilveksen yritys Niku tänne ja vaihtarina Les Jyväskylään..näin itse.kuullut..
 

Bergy37

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
194
Ihmetyttää urheilujohtajien ulina siitä,että koko Eurooppa etsii senttereitä.Jos itse olisin tuossa virassa ,hommaisin nuo sentterit,maalivahdin ja ykköspakin jo kesällä eikä nyt siirtorajalla paniikissa.Nuo on kuitenkin ne tärkeimmät paikat joukkueessa.Täydentää sit voi laitureilla,joita löytyy enemmän.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 460
Taisi olla Ilveksen yritys Niku tänne ja vaihtarina Les Jyväskylään..näin itse.kuullut..
Mikähän on Lesin motivaatio, toivottavasti ei ota tuosta itseensä.

Kolme vuotta Ilveksessä ja menestysnäkymä edessä. Olkoonkin että ollut vaikea kausi mutta siellä on takana loukkia ja muuta. Kärsii myös pelitavasta ja ylivoiman pelikuvioista. On kuitenkin parantanut nyt loukin jälkeen peliään.

Lesistä on kasvanut täällä Mr. Ilves. Yksi kaikkien aikojen Ilves-puolustaja, yksi kaikkien aikojen ulkomaalaispelaaja. Tillu meinaa heittää bussin alle viimeisenä keväänä.

Timo Koskela. EI näin!
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 729
Taisi olla Ilveksen yritys Niku tänne ja vaihtarina Les Jyväskylään..näin itse.kuullut..
Mieluummin kyllä pitäisin Lessin, mutta tämä voi olla myös omaa sokeutta ns. omaan poikaan. Eihän Les ole mitenkään säkenöivästi onnistunut tällä kaudella mutta mies kuuluu kapteenistoon kuitenkin ja todennäköisesti luo joukkueeseen hyvää fiilistä. Nikua en kovin hyvin tunne muuta kuin että on pelimies hyökkäyspäähän, mutta mahtaisiko samalla lailla luoda joukkuehenkeä ja olla kapteenistossa?
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 307
Les jos kuka amerikkalaisena ymmärtää, että tässä bisneksessä tilanteet vaihtuvat nopeasti. Ei todellakaan ota itseensä tällaisia juttuja.

NHL:ssähän pelaajat riitelevät seuran kanssa sopimusten summasta välimiesoikeudessakin ja silti kiltisti pelaavat samassa joukkueessa sitten päätöksen mukaisesti kauden.

Les <-> Niku voisi hyvinkin parantaa Ilveksen mahdollisuuksia mestaruuteen ja siihen urheilujohtajan tietenkin pitää pyrkiä. Mutta tarjous ilmeisesti hylättiin, joten nyt mennään näillä ja Lesillä on tilaisuus todistaa, että hän on Ilvekselle tärkeämpi pelaaja kuin Niku olisi ollut. Mehän emme yksityiskohtia tiedä, niin voihan se niinkin olla, että tavoite olisi samalla saada Niku myös seuraavaksi kaudeksi. Leshän on tiettävästi menossa Saksaan ensi kaudeksi joka tapauksessa. Johdon täytyy miettiä liikkeissään myös koko ajan tulevia kausia.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 108
Ihmetyttää urheilujohtajien ulina siitä,että koko Eurooppa etsii senttereitä.Jos itse olisin tuossa virassa ,hommaisin nuo sentterit,maalivahdin ja ykköspakin jo kesällä eikä nyt siirtorajalla paniikissa.Nuo on kuitenkin ne tärkeimmät paikat joukkueessa.Täydentää sit voi laitureilla,joita löytyy enemmän.
Ehkä ne on kaikki kykenemättömiä töihinsä tai sitten ne tietää jotain markkinoista enemmän kuin kannattajat.
 
  • Tykkää
Reactions: GNR

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 381
Mikähän on Lesin motivaatio, toivottavasti ei ota tuosta itseensä.

Kolme vuotta Ilveksessä ja menestysnäkymä edessä. Olkoonkin että ollut vaikea kausi mutta siellä on takana loukkia ja muuta. Kärsii myös pelitavasta ja ylivoiman pelikuvioista.

Lesistä on kasvanut täällä Mr. Ilves. Yksi kaikkien aikojen Ilves-puolustaja, yksi kaikkien aikojen ulkomaalaispelaaja. Tillu meinaa heittää bussin alle viimeisenä keväänä.

Timo Koskela. EI näin!
Lesin peliesitykset tänä vuonna on karmeita. Viime pelit ollu taas todella heikkoa. Lähdössä anyway, niin ymmärretävä vaihdos, jos sillä ois saanut Nikun vaikka jatkamaan pari kautta Ilveksessä.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
986
Onneksi tämä ei ainakaan vielä ole toteutunut.
Niinpä. Muutenkin hiukan erikoinen vaihto olisi ollut. Toki Niku tehokkaampi jne, mutta tuskin olisi kopin synergiaan tuonut hyvää maustetta jos kaikkien pitämä Les olisi vaihdettu Nikuun, joka lätäkön takanakin oli ilmeisesti valmentajien hampaissa. No kai toimisto tietää
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 746
Ihmetyttää urheilujohtajien ulina siitä,että koko Eurooppa etsii senttereitä.Jos itse olisin tuossa virassa ,hommaisin nuo sentterit,maalivahdin ja ykköspakin jo kesällä eikä nyt siirtorajalla paniikissa.Nuo on kuitenkin ne tärkeimmät paikat joukkueessa.Täydentää sit voi laitureilla,joita löytyy enemmän.

Itseäni ihmetyttää miten tällaista UTJ-lahjakkuutta ei ole vielä kukaan palkannut...
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 460
Les jos kuka amerikkalaisena ymmärtää, että tässä bisneksessä tilanteet vaihtuvat nopeasti. Ei todellakaan ota itseensä tällaisia juttuja.

NHL:ssähän pelaajat riitelevät seuran kanssa sopimusten summasta välimiesoikeudessakin ja silti kiltisti pelaavat samassa joukkueessa sitten päätöksen mukaisesti kauden.

Les <-> Niku voisi hyvinkin parantaa Ilveksen mahdollisuuksia mestaruuteen ja siihen urheilujohtajan tietenkin pitää pyrkiä. Mutta tarjous ilmeisesti hylättiin, joten nyt mennään näillä ja Lesillä on tilaisuus todistaa, että hän on Ilvekselle tärkeämpi pelaaja kuin Niku olisi ollut.
Paitsi Suomessa tilanne on ihan eri. Ei tämä ole täällä vastaavaa bisnestä, kaukana siitä. Pelaajien ensinnäkin pitää suostua treidiin, ovat kaukana pelinappuloista täällä.

Se lienee yksi syy miksi jotkut ulkomaalaiset täällä viihtyvät, puhuvat siitä turvasta ja jatkuvuudesta. Ei tarvitse jatkuvasti pelätä että pitää pakata kamat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös