Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Oikein sellasta pullantuoksusta keskiviikkoaamua koko foorumille!
Vuosien nimettömän selailun jälkeen päätin repästä ja kirjautua tänne vallan sisään ja alkaa nauttimaan mayhemistä. Valmiina kipinään ja kantaan oman korteni kekoon.

Mulla on Matti "järvisenmatti" Järvisen tapaukseen sen verran faktatietoa, että tosiaan ilveksen puolelta homma olis selvä, mutta boleslavin Tillu on tässä jarruna. Ja nyt edetään niitten aikataulun mukaan.. Eli henkeeni en pidättelis Massia odotellessa, koska sitä voidaan joutua odotteleen melkein kuukauden päivät pahimmassa tapauksessa.

Mutta koska en sikäläistä Tillua tunne, niin voi olla et paprut on sieläkin päässä kunnossa ja homma etenee ja tänään julkastaan. Kaikki on mahdollista.

Ja ennen kun joku tarttuu sanoihin "fakta" tai "tieto" (tiedän, ne on myrkkyä tällä palstalla), niin mulla on ihan ensikäden tietoa muutamista asioista. Tunnen henkilökohtasesti ihmisiä niin seurasta, kun seuran välittömästä läheisyydestä. Ymmärrätte varmaan, että "lähteitä" en voi nimeltä paljastaa. Sen verran voin kertoa, että huoletta uskallan itse antaa 100% takuun tälle tiedolle.

Eipä siinä kyllä toisaalta varmaan mitään uutta tietoa kellekkään ollu, mutta ehkä pieni toivonkipinä, ettei ihan tyhjänpäällä olla ja tosiaan täältä päästä hommat kunnossa.

Ja myös tähän loppuun haluan sanoo, etten oo myöskään mikään naapurin trolli ja huvikseen kirjottelee! Aktiivinen ilvesfani rapiat parikytä vuotta, kulkee suvussa ja periytyvänä tämä syndrooma
Boleslavin Tillu eli Billu. Nyt siis sormi siirtyy Tillusta Billuun.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 151
Onko jollain muulla mitään hajua tästä mahdollisesta laiturihankinnasta? Mä oon kuullu sen verran et tuloillaan olis joku, mutta sitten en oo sen enempää saanu kaivettua infoo. Olis kiva tietää, että onko tästä muille kantautunu jotain?
Ja nyt en jaksa selata koko ketjua läpi, niin onks tää tietäjien katiskassa oleva viimestään alkuviikosta julkastava pelaaja nyt siis sentteri pelipaikaltaan vai onko se pelipaikka foorumin omaa spekulaatioo?
Masa Järvistä tässä ketjussa on odoteltu. Laituria on koitettu kutitella ainakin Jypistä, Turkulainen olisi kova. On kai Tillu joka suuntaan rapalaa heitellyt, saas nähdä mistä tarttuu?
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 069
Onko jollain muulla mitään hajua tästä mahdollisesta laiturihankinnasta? Mä oon kuullu sen verran et tuloillaan olis joku, mutta sitten en oo sen enempää saanu kaivettua infoo. Olis kiva tietää, että onko tästä muille kantautunu jotain?
Ja nyt en jaksa selata koko ketjua läpi, niin onks tää tietäjien katiskassa oleva viimestään alkuviikosta julkastava pelaaja nyt siis sentteri pelipaikaltaan vai onko se pelipaikka foorumin omaa spekulaatioo?
Kai se meidän pehmeäpäisten omaa spekulointia ollut toi pelipaikka. :D
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
396
Onko jollain muulla mitään hajua tästä mahdollisesta laiturihankinnasta? Mä oon kuullu sen verran et tuloillaan olis joku, mutta sitten en oo sen enempää saanu kaivettua infoo. Olis kiva tietää, että onko tästä muille kantautunu jotain?
Ja nyt en jaksa selata koko ketjua läpi, niin onks tää tietäjien katiskassa oleva viimestään alkuviikosta julkastava pelaaja nyt siis sentteri pelipaikaltaan vai onko se pelipaikka foorumin omaa spekulaatioo?
Siis ei varmuutta ole mielestäni ns. tietäjiltä tullut pelipaikkaan liittyen. Täällä vaan odotellaan sentteriä, mutta tiedä sitten kuka on tulossa. Jos historiaa katsoo niin legendaarisen "sentterilaiturin" todennäköisyydet on kaikista korkeimmat.
 

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 870
Ei varmaan kannata tuon Boleslavin Tillun odotella vahvistuksia ainakaan ulkomailta mitä nyt Nuhamatin kohdalla jo luki seurasta ja toiminnasta.

Toivottavasti tuo Holikin siirto Brnosta Zliniin ei liittynyt tähän kuvioon (eli Holik olisi mennyt Järvisen tilalle). Holikilla kuitenkin vajaan kauden verran historiaa Boleslavista, mutta päätyi siis Zliniin. Ajankohdallisesti menee tämän Järvisen huhun kanssa samoihin.
 

Jokine

Rivipelaaja
Viestejä
35
Masa Järvistä tässä ketjussa on odoteltu. Laituria on koitettu kutitella ainakin Jypistä, Turkulainen olisi kova. On kai Tillu joka suuntaan rapalaa heitellyt, saas nähdä mistä tarttuu?
Joo sen mä oon huomannu, että ilveslegenda Järviseen on vahvasti painottunu tää ketju
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 030
Tässähän on kohta vaarana se, että Massi päätyy ketjuun ”melkein Ilveksessä pelanneet”
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 069
Haikuri ollut kohta viikon verran kirjautumatta tänne foorumille.
Menikö huhu ns ”läskiksi” ja nyt sitten ei uskalla tulla takaisin kun pelkää saavansa kivityksen. :D
 

Jokine

Rivipelaaja
Viestejä
35
Tässähän on kohta vaarana se, että Massi päätyy ketjuun ”melkein Ilveksessä pelanneet”
Se kruunais tän keissin! Parisataa sivua tekstiä Järvisestä ja miestä ei saada tänne.

Paha homma tässä on se, että taitaa ainakin tällä hetkellä sentteripuolelle Järvinen olla parasta mitä vois saada.. Ja jos se nyt menee vihkoon, niin varmaankaan sentteriä ei sitten tule.

Mutta niinkun sanottu, niin katiskaa on heitetty muuallekkin ja kyllä sieltä pelaaja/pelaajia sisään tulee vielä. (Ja kyllä, rapala ja catch-a-fish on hylätty ja heitellään suoraan katiskaa)
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 069
Se kruunais tän keissin! Parisataa sivua tekstiä Järvisestä ja miestä ei saada tänne.

Paha homma tässä on se, että taitaa ainakin tällä hetkellä sentteripuolelle Järvinen olla parasta mitä vois saada.. Ja jos se nyt menee vihkoon, niin varmaankaan sentteriä ei sitten tule.

Mutta niinkun sanottu, niin katiskaa on heitetty muuallekkin ja kyllä sieltä pelaaja/pelaajia sisään tulee vielä. (Ja kyllä, rapala ja catch-a-fish on hylätty ja heitellään suoraan katiskaa)
No jos niin käy että JärvisMasa ei tänne tule niin sitten kaikki marmorikuulat keskelle ja se paketti sitten Luganoon ja sieltä se AR tänne.

Helppoo ja kivaa jne. :)
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 511
Jokohan tässä uskaltaisi toivoa että herrat Hnilicka ja Vyborny saapuisivat Ilvekseen täksi kaudeksi. Onko tästä kellään huhuja?
 

Koivane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
796
Siitä meille hyökkääjä? Raamitki kunnossa kun 193cm ja 129kg löytyy :D



A595D26F-65C0-4195-ABBA-08BCED0D6BFB.jpeg
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös