Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 720
Onkohan muuten kellään heittää mitään faktaa et onko toi Järvinen oikeesti loukissa vai johtuuko poissaolo vaan sopimuksen purusta (Tai purun neuvottelusta) Itellä ei ainakaan siis oo tietoo loukista. Mutta jos onkin loukkaantunu, niin onko pahakin? Koska siihenhän sekin homma sitten voi kusta ja äkkiä jäädään nuoleen näppejä..
Tästä poissaolosta ei ollut Boleslavin omallakaan foorumilla mitään varmaa tietoa kun sieltä ainakin yksi ansioitunut forumisti kävi kyselemässä. Ihan arvailuja heittivät.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Vastaus voisi olla Järvinen - " Tammela " - kolmosvahti.
Ja sitten niin, että tottakai Tillu yrittää vielä myös jotain isompaa, se on hänen työtään. Hölmöähän se olisi olla yrittämättä muutenkin.. nämä ratkaisut saattavat ratkaista mestaruuden.
Elämme aika mielenkiintoisia aikoja ja isosti suuntaa antavia.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 706
Tämä vahvisti sen, että Boleslavin Tillu on ihan paska työssään!

Joku vois Boleslavin foorumille mennä kertomaan kuinka huono heidän Tillunsa on ja samalla aloittaisivat boikotoinnin ja kunnon mayhemit, että Boleslavin Tillu saadaan ulos seurasta.

Mää lähen kohta itse Boleslaviin hakemaan sen Massin sieltä ja samalla näytän heidän Tillulle, että tuolla on ovi, voitte poistua!
Lähteekö joku mukaan?
"hello from Finland, your Tillu is shit. have a nice day"
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
402
Tänään taitaa sitten olla viimeinen päivä tätä "ensiviikon alkuviikkoa". Kipinä-Mikot, mikä mahtaa olla tilanne täällä? Palaako kapina?
 

Jokine

Rivipelaaja
Viestejä
35
Ihan henkilökohtaisten verohommien vuoksi en Area odottelisi, ellei sitten tulisi pitemmäksi aikaa Suomeen.
Jep, juurikin näin.
Mutta kyllähän sielä tarkotus on saada pidemmäks aikaa. Ei palvele kenenkään etuja (paitsi fanien) roudata loppukaudeks, pahimmassa tapauksessa tulee helvetin kalliiks kaikille osapuolille.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Sanotaanko näin, että Massi ei oo ainoo kenelle rapalaa on heitetty. Sekään nyt ei varmaan kellekkää yllätyksenä tuu. Mutta siis kaikki kortit ei pelattu pelkästään siihen.

Mä sain sellasen käsityksen, että maalivahti tosiaan olis tulossa vielä ainakin, mutta mitä ilmeisimmin lähtökohtasesti nykysten "varalle". Eli mitään huippuvahtia ei kannata odottaa tälle kaudelle, ens kaudella saattaakin sitten olla kuninkaan paluu edessä..

Jypin suuntaan tosiaan oli jotain vaihtaria Nikusta tarjoiltu ja viimesimpien tietojen mukaan homma vedettiin jäihin, kun ei vaihto kelvannu. Jerryn tilanteesta en osaa muuta sanoo, kun että ainakin ollaan oltu perässä.

Kaikki merkit viittaa Areen! Tämän mäkin oon huomannu ja samoja merkkejä itekki bongaillu. Ei se väärässä ollu kuka naapuriforkalla huuteli, että edelleen painittais Artusta. Ohan se nyt ihan selvää, vaikka ei "sisäpiiriin" kuuluiskaan. Kyllä sielä on trikoita kulutettu ja vehkeitä mittailtu tämän(kin) loppukauden osalta jos sais pojan kotiin..

Niillä tiedoilla mitä mulla tällä hetkellä on, en välttämättä Aree odottelis.

Sen sijaan voi pitää täysin realistisena Järvistä, maalivahtia ja laituria (tämä laiturin selvittely on työn alla, mutta huhua on siitäkin, että sellanenkin tulossa vielä)

Mä en sano tätä lainkaan pahalla, mutta mun tänhetkinen analyysini on, että nyt on vahva pyrkimys viedä pässejä narussa ihan vain aktiivisen palstaseurannan pohjalta. Voin tietysti olla väärässäkin...

Siitä huolimatta: tervetuloa palstalle :D
 

Jokine

Rivipelaaja
Viestejä
35
Mä en sano tätä lainkaan pahalla, mutta mun tänhetkinen analyysini on, että nyt on vahva pyrkimys viedä pässejä narussa ihan vain aktiivisen palstaseurannan pohjalta. Voin tietysti olla väärässäkin...

Siitä huolimatta: tervetuloa palstalle :D
Haha Tätä mä vähän odottelinkin, mutta silti päätin kirjotella, kun kerrankin on jotain tarjota
Vaikuttaahan toi tosiaan siltä, mutta ei nyt oo siitä kyse. Kerron mitä kuulen, faktat faktoina ja huhut huhuina. Pyrin ilmottaan selkeesti kummasta on kyse, koska fakta ja huhu on tunnetusti eri asioita

Kiva saada lämmin vastaanotto
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 106
Haha Tätä mä vähän odottelinkin, mutta silti päätin kirjotella, kun kerrankin on jotain tarjota
Vaikuttaahan toi tosiaan siltä, mutta ei nyt oo siitä kyse. Kerron mitä kuulen, faktat faktoina ja huhut huhuina. Pyrin ilmottaan selkeesti kummasta on kyse, koska fakta ja huhu on tunnetusti eri asioita

Kiva saada lämmin vastaanotto
Kirjoittelusi on järkeen käypää, vastaa jo kerrottua ja loogisen todennäköistä. Ostan siis kaiken tuollaisenaan.
 

Jokine

Rivipelaaja
Viestejä
35
Vähän liian hyvältä kuulostaa nyt kun sekä Aren että kuninkaan paluu mainittu samassa viestissä :( Ei sieltä kuitenkaan ketään tule.
Mutta näistä ei kannata mitään liian hätäsiä johtopäätöksiä vedellä, tai tälle kaudelle odotella.
Kyllä sieltä tulossa on, mutta ei välttämättä kyseiset herrat.
Tänäänhän on taas Boleslavilla peli, mielenkiintoista nähdä onko Järvinen kokoonpanossa.
Tätä määkin odotan. Ihmettelen suuresti jos pelaa ja kyseenalaistan kaiken mitä oon kuullu. Tosin jos sielä korvaajaa etsitään tilalle ja ei oo löytyny, niin miks ei pelailis Ei kai sen terveenä ollessaan tartte kuitenka katsomossa istua odottamassa kunnes korvaaja löytyy? Vai miten nää menee, joku tietäjä voi selventää jos oon ihan hakoteillä..
 

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Viestejä
1 117
Haha Tätä mä vähän odottelinkin, mutta silti päätin kirjotella, kun kerrankin on jotain tarjota
Vaikuttaahan toi tosiaan siltä, mutta ei nyt oo siitä kyse. Kerron mitä kuulen, faktat faktoina ja huhut huhuina. Pyrin ilmottaan selkeesti kummasta on kyse, koska fakta ja huhu on tunnetusti eri asioita

Kiva saada lämmin vastaanotto
Olet syytön kunnes toisin todistetaan. Tervetuloa palstalle.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Pian Areenan yläpuolella taivas aukeaa ja sieltä laskeutuu taivaallinen vahvistusjoukko sokaisten kirkkaudellaan uskottomat, pessimistit ja muut maan matoset.

Sekä ihmiset, jotka eivät ole uskoneet Tillu Ensimmäiseen ruoskitaan Beerhouse Opaalin edessä aamun koitteessa.
 

Jokine

Rivipelaaja
Viestejä
35
Onko jollain muulla mitään hajua tästä mahdollisesta laiturihankinnasta? Mä oon kuullu sen verran et tuloillaan olis joku, mutta sitten en oo sen enempää saanu kaivettua infoo. Olis kiva tietää, että onko tästä muille kantautunu jotain?
Ja nyt en jaksa selata koko ketjua läpi, niin onks tää tietäjien katiskassa oleva viimestään alkuviikosta julkastava pelaaja nyt siis sentteri pelipaikaltaan vai onko se pelipaikka foorumin omaa spekulaatioo?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 380
Mä sain sellasen käsityksen, että maalivahti tosiaan olis tulossa vielä ainakin, mutta mitä ilmeisimmin lähtökohtasesti nykysten "varalle". Eli mitään huippuvahtia ei kannata odottaa tälle kaudelle, ens kaudella saattaakin sitten olla kuninkaan paluu edessä..
Menköön nyt tähän ketjuun mutta vähän samanlaista supinaa on ensi kauden osalta kuulunut omiin korviin.. Muuttujia toki matkassa on.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Pian Areenan yläpuolella taivas aukeaa ja sieltä laskeutuu taivaallinen vahvistusjoukko sokaisten kirkkaudellaan uskottomat, pessimistit ja muut maan matoset.
Ihmekös, kun ne aamulla uutisoi, että tänään Lapissakin päättyy kaamos ja aurinko tulee ekaa kertaan esiin kahteen kuukauteen.

Onko se Tillu?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös