Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 378
Huhhu. On tämä kovaa peliä. Navy SEALSien Hell Weekit jää heittämällä kakkosiksi. Täällä porukka käy kilisyttämässä kelloa yksitellen, kun paineet muodostuu liian koviksi.
Kupoli ei kestä - Tampere Maple Leafs
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 597
Kupoli ei kestä - Tampere Maple Leafs

Tämä. Paineet menestyä valtavat. Foorumilta poistuu joukolla käyttäjiä mahdollisesti ehkä saapuvan pelaajahankinnan takia. Mitä jos se onkin vahvistus? Ja nyt jo johdetaan sarjaa... Pelko kasvaa isoon mittakaavaan. Tuttu ja turvallinen ahdistus ja vitutus kevättalvella vaihtunee mahdollisesti joksikin muuksi. Pitääkö olla sosiaalinen tai jopa pukeutua hassusti!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 087
Tämä. Paineet menestyä valtavat. Foorumilta poistuu joukolla käyttäjiä mahdollisesti ehkä saapuvan pelaajahankinnan takia. Mitä jos se onkin vahvistus? Ja nyt jo johdetaan sarjaa... Pelko kasvaa isoon mittakaavaan. Tuttu ja turvallinen ahdistus ja vitutus kevättalvella vaihtunee mahdollisesti joksikin muuksi. Pitääkö olla sosiaalinen tai jopa pukeutua hassusti!
Kieltämättä nyt tulee fiilis, että paineet on nousseet foorumin kuninkaillakin liian koviksi. @punakone mitä ihmettä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Foorumilaisten alkuviikko = koko viikko. Niin vähän alkuviikkoja enää ennen siirtorajaa, että nyt on pakko laventaa käsitettä jo sunnuntaihin asti.

Komea nimimerkki!

Tiesitkös, että mä oon sun foorumi-isäs? Tai äiti ehkä, sillä synnytin sut.

Alla ensimmäinen maininta Boleslavin Tillusta tällä foorumilla.


1707072154122.png
 

Bacimysin

Rivipelaaja
Viestejä
15
Päivää! Olen seurannut Ilveksen pelejä jo -80 luvun puolivälistä eteenpäin, eli tikkuiset yläkulman lauteet Hakametsässä ovat tulleet hyvinkin tutuiksi.

Pitkällisten pohdintojen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että me tarvitaan sentteri, joka osaa aloittaa ja hoitaa omat puolustusvelvoitteet.

Tämä mahdollistaisi Mäntykiven siirron laidalle. Meidän puolustuksessa on niin hyökkäysvoittoista pelaajaa, että hyökkääjille riittää kyllä tarjontaa.

Valitettavasti ilman tätä hankintaa emme voita mestaruutta tänä vuonnakaan. Aloitukset ovat niin tärkeitä, ettei niitä voi tätä tahtia hävitä.

Huhuja mulla ei ole, mutta lupaan pitää korvat auki niiden tiimoilta.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 399
Komea nimimerkki!

Tiesitkös, että mä oon sun foorumi-isäs? Tai äiti ehkä, sillä synnytin sut.

Alla ensimmäinen maininta Boleslavin Tillusta tällä foorumilla.


katso liitettä 7814
Ah, vanhoja hyviä aikoja... Tuntuu kun tosta olis jo ikuisuus, silloin oli hassuttelut hassuimmillaan ja kamina yötä päivää mansikkana.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Päivää! Olen seurannut Ilveksen pelejä jo -80 luvun puolivälistä eteenpäin, eli tikkuiset yläkulman lauteet Hakametsässä ovat tulleet hyvinkin tutuiksi.

Pitkällisten pohdintojen jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että me tarvitaan sentteri, joka osaa aloittaa ja hoitaa omat puolustusvelvoitteet.

Tämä mahdollistaisi Mäntykiven siirron laidalle. Meidän puolustuksessa on niin hyökkäysvoittoista pelaajaa, että hyökkääjille riittää kyllä tarjontaa.

Valitettavasti ilman tätä hankintaa emme voita mestaruutta tänä vuonnakaan. Aloitukset ovat niin tärkeitä, ettei niitä voi tätä tahtia hävitä.

Huhuja mulla ei ole, mutta lupaan pitää korvat auki niiden tiimoilta.

Olen samaa mieltä, että sellainen sentteri tarvittaisiin ja niin taitaa olla lähes koko foorumi.

Kuitenkin tekstisi hieman dramatisoi tuon yhden asian, eli aloitusten merkitystä. Kun otteluissa tulee keskimäärin viitisenkymmentä aloitusta, jotka jakautuvat eri aloittajille, niin se, että esim. yksi 45% aloittaja vaihtuu 55% aloittajaan tarkoittaa, että voitettaisiin yksi tai kaksi aloitusta enemmän per peli.

Vaikka tuon merkitys hieman korostuu tärkeimmissä aloituksissa, joissa hyvän aloittajan ero huonoon aloittajaan on kokonaisprosentteja suurempi, on yhden aloittajan merkitys melko pieni.

Eli mestaruutta ei kannata jakaa meille tai myöskään ottaa pois yhden aloittajan perusteella :)
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
905
Pitääkö olla sosiaalinen tai jopa pukeutua hassusti!
Ei pidä. Itse puen "keisarin uudet vaatteet" ylleni ja pulahdan suihkulähteeseen, mikäli mestaruus tulee. Tule siis sinäkin sinne Willie (hymiö).
 

Taunosteri

Rivipelaaja
Viestejä
13
Foorumilaisten alkuviikko = koko viikko. Niin vähän alkuviikkoja enää ennen siirtorajaa, että nyt on pakko laventaa käsitettä jo sunnuntaihin asti.
Muille se on viikonloppu
Meillä menee koko loppuviikko
Tillu ei oo pelleilly ennen
Miks aloittaisi nyt?
Meno on ollu sama jo vuodesta kolkyt yks
Täs on pakko olla joku väärinkäsitys
Jossei katiskas oo joku fuckin' sena nyt
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Ja jälleen ollaan tilanteessa, jossa Blegi on ykkösen keskellä, vaikka peliaikaa ei pitänyt olla luvassa.
Ei saatana. Ollaan palattu kaudelle 2015-16, kun Markku Flinck oli meidän kärkihankinta.

Kaikella rakkaudella Blegiä kohtaan.
Pitkäjänteisesti, kun jaksaa vuodesta toiseen roikkua porukan mukana niin useasti se rooli aukeaa. Iso mahdollisuus, kestänkö paineet?

Olisi huhua tarjota… GN

Huikeaa settiä @Cigaro ja @Soho . Pienet naurut tähän iltaan saattoi tulla itselle :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös