Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 890
Miten tämä menee aina tällaiseksi, että kuka uskoo kehen ja kuka on foorumin suurin sisäpiiritietäjä :D

Rauhoittukaa hyvät ihmiset. Huhuja tulee ja menee, osa osuu ja osa ei. Täällä me yhdessä mietitään ja mutuillaan, jota varten on myös toinen ketju. Mutta kipinävahtivuorot jatkuu 15.2 asti!

Eikai sen oikeasti ole mitään merkitystä tietääkö joku 100 % varmaksi jotain ennen julkistusta. Ainahan keskusteluja käydään eri suuntiin varmasti nytkin, mutta ei tehdä tästä mitään minä vs sinä kaksintaistelua, vaan pidetään hauskaa ja katsotaan mitä tulee tai on tulematta!
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Sen nyt voin tänne foorumille kertoa että täältä foorumilta minut tuntee noin 10 ihmistä ja tietää minun taustani..

Taisit ymmärtää väärin. Siinä oli tuo > -merkki, eli siinä vitsailtiin, että cigaro on enemmän kuin punakone, eli paremmat tiedot tässä tapauksessa. Ja se siis oli tosiaan vitsi, jonka alkuperä juontaa juurensa tähän ketjuun.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Punakone sanoi aiemmin lopettavansa huhuilun, liittynee toi baarin kiinni oleminen siihen.

Tuntuis aika oudolta käydä eilen kertomassa, että en edelleenkään kerro mitään ja tänään uudestaan, että en tule kertomaankaan - ilman, että mitään juuri silloin kysyttiinkään :D

Mutta kai se mahdollista on, vaikka itse en tulkinnut niin.


1707067753967.png
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 684
Voisko joku tehdä sisällysluettelon tästä ketjusta?

On meinaan huikeita käänteitä ja draamankaaria.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös