Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 740
Korjataan sen verran, että se oli Samuel Savolainen, kuka kertoi HPK:n kaupan aukeamisesta ensimmäisen kerran.


1) Korjasit sen jälkeen, kun IG-seurannasta oli tehty jo useampi havainto. Tätä ennen et sanonut mitään.

Sanotaanko nyt näin, että olisi todella harvinaista, että näin laajalla sisäpiirin tietämyksellä ratsastettaisiin jollain keskustelupalstalla ja varsinkin kun et toistaiseksi edes ole oikeastaan edes kertonut yhtään mitään. Siitä toki nostan hattua, että olet saanut pöhinää aikaan.

Tämä Turkulainen on rohkea ja kova heitto ja käytännössä ensimmäistä kertaa vahva "yritys" yleistä uskomusta vastaan. Nyt sitten nähdään mikä kaveri on miehiään tai naisiaan.

Aika suoraksi vedät mutkat.

Mites Clenny ja Kos? Molemmista oli miehellä ensimmäisenä tieto.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 109
Jos Jypin kioski aukeaa, niin siellä olisi kiinnostava sentteri. Braden Christoffer. Aloituksissa ei mikään super, mutta muuten sopisi meille. Aika veemäinen vääntäjä. Tehoja tullut Liigassa edellisillä kausilla mukavasti.
 

Länkkäri

Rivipelaaja
Viestejä
21
Katsoin eilen illalla jälkipeleillä puhelinta ja se oli 22:22, ei voi olla sattumaa! We ARE the kings!
IMG_8946.jpeg
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 746
Aika suoraksi vedät mutkat.

Mites Clenny ja Kos? Molemmista oli miehellä ensimmäisenä tieto.

Ensimmäisestä taisi mainita vain, että uusi pelaaja tulossa ensi viikolla. Tuollainen heitto ei vaadi kovin isoa taitoa, jos haluaa vain koittaa kepillä jäätä. Kos oli toki ns "osuma", vaikka tuolloinkaan ei paljastanut nimeä. Sinänsä tuokin oli toisaalta ihan täysin arvattavissa oleva asia.

Lähinnä nyt vain haluan korostaa sitä, että ottakaa ainakin toistaiseksi kaikki vaihtoehdot huomioon. Siis sillä, että "näytöt" eivät ainakaan toistaiseksi ole kovinkaan kummoiset.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 740
Ensimmäisestä taisi mainita vain, että uusi pelaaja tulossa ensi viikolla. Tuollainen heitto ei vaadi kovin isoa taitoa, jos haluaa vain koittaa kepillä jäätä. Kos oli toki ns "osuma", vaikka tuolloinkaan ei paljastanut nimeä. Sinänsä tuokin oli toisaalta ihan täysin arvattavissa oleva asia.

Lähinnä nyt vain haluan korostaa sitä, että ottakaa ainakin toistaiseksi kaikki vaihtoehdot huomioon. Siis sillä, että "näytöt" eivät ainakaan toistaiseksi ole kovinkaan kummoiset.

Niin makuasioitahan nämä ovat.

Itse olen vahvasti sitä mieltä, että jos vain tämä kausi otetaan huomioon, niin Haikurilla on ylivoimaisesti paras osumaprosentti huhuilijoista.

En sano, että hän aina olisi oikeassa, mutta silti.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Aika suoraksi vedät mutkat.

Mites Clenny ja Kos? Molemmista oli miehellä ensimmäisenä tieto.
Haikuri, Blegi ja Punakone.. kaikilla on ollut ihan oikeaa tietoa. Sitä en missään kohtaa tarkoittanut.
Pahoittelut jos annoin ymmärtää itseni väärin.

Ja on täällä muitakin oikeasti tietäviä pyörinyt ...

Blegiä esim. uskon sokeasti, vaikka sai ihan aiheetonta paskaa niskaansa taannoin. Ei asioiden muuttuminen muuttanut sitä, että huhut olivat aitoja ja vahvoja.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 740
Haikuri, Blegi ja Punakone.. kaikilla on ollut ihan oikeaa tietoa. Sitä en missään kohtaa tarkoittanut.
Pahoittelut jos annoin ymmärtää itseni väärin.

Ja on täällä muitakin oikeasti tietäviä pyörinyt ...

Blegiä esim. uskon sokeasti, vaikka sai ihan aiheetonta paskaa niskaansa taannoin. Ei asioiden muuttuminen muuttanut sitä, että huhut olivat aitoja ja vahvoja.

Lainauksesi ei kyllä ollut sinulle osoitettu, Robertille vastasin!

Mutta samaa mieltä olen kanssasi.
 

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Jätkät! Ketju lähtee väärään suuntaan, kun spekuloidaan kenellä on tietoa ja kenellä ei.

Tänään toiveissa illalla jotain julkaisua uusia sopimuksia tai jatkosopimuksia. Itse näin unta, että Les teki ensi kauden jatkosopimuksen.
 

Tesoman Kukkakeppi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Tää on ihan naurettavaa että tietäjiltä vaaditaan nimiä yms.

Jos huhuilijat heittäis nimiä tiskiin niin loppuis huhut aika nopeesti. Huhulla pitää saada pöhinää liikkelle just niinku tässä on käyny. Mulla 100% luotto haikuriin, punakoneeseen ja edelleen blegiin vaikka sai aikamoiset kurapaskat joskus.

Tilanteet kun tuppaa muuttumaan nopeasti varsinkin siirtorajoilla.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Jätkät! Ketju lähtee väärään suuntaan, kun spekuloidaan kenellä on tietoa ja kenellä ei.

Tänään toiveissa illalla jotain julkaisua uusia sopimuksia tai jatkosopimuksia. Itse näin unta, että Les teki ensi kauden jatkosopimuksen.
Minulla ei ole.. olen näitä jotka laskevat asioita yhteen ja kuuntelen huhuja. Mitään en tiedä mistään :)
 

Ylivoima

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Minulla ei ole.. olen näitä jotka laskevat asioita yhteen ja kuuntelen huhuja. Mitään en tiedä mistään :)
Ei täälläkään mitään tietoa tästä hetkestä. Joskus jos on saanut tietää jonkin sopimuksen niin en ole edes uskaltanut sitä jakaa minnekkään foorumille
Korkeintaan muutamalle tutulle kertonut. Siinä mielessä arvostusta kaikille foorumin tietäjille, että jakavat tietonsa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 746
Tää on ihan naurettavaa että tietäjiltä vaaditaan nimiä yms.

Jos huhuilijat heittäis nimiä tiskiin niin loppuis huhut aika nopeesti. Huhulla pitää saada pöhinää liikkelle just niinku tässä on käyny. Mulla 100% luotto haikuriin, punakoneeseen ja edelleen blegiin vaikka sai aikamoiset kurapaskat joskus.

Tilanteet kun tuppaa muuttumaan nopeasti varsinkin siirtorajoilla.

Ainakin oma pointtini on siinä, että täällä pyörii kumminkin aika paljon näitä "wannabe" tietäjiä, koska nämä nostetaan täällä hyvin herkästi jalustalle. Eikä niitä nimiä tarvitse laittaa kyllä huhun pystyy tehdä myös tavalla, millä sen "osumisen" näkee vasta jälkikäteen.

Yleisesti ne kenellä on sitä "oikeaa" tietoa isossa mittakaavasssa eivät jaa sitä keskustelupalstoilla.

Aika kovia poikia on belgi punakone ja haikuri arvailemaan jos siihen viitataan.

Hyvinkin helppoa, jos pitää jutut tarpeeksi epämääräisinä ja tietää hieman miten homma toimii. Tämä siis yleistyksenä, eikä suoranaisesti koske näitä nimimerkkejä.

Tosin sanottakoon nyt se, että Punakone ei ole tainnut pitkään aikaan sanoa mitään varsinaisesta pelaajaliikenteestä ja Blegi on oman "tarinansa" jo tänne kertonutkin. Tästä häntä taisin aikanaan myös hieman varoittaa, ettei anna pirulle sitä pikkusormeaan, koska se voi viedä koko käden.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 600
Niku huhuttiin ja varmistus tuli käytännössä tunneissa siitä. Muuten tämä ja muutkin nämä ketjut pitäneet sisällä hirveästi hölinää ilman mitään konkreettista :D Ihan viihdyttävää toki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös