Ilvesfoorumin kipinävahti 2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
@Janko viestisi oiva esimerkki miksi nämä tietäjät eivät halua tuoda julki ”neuvotteluja”. Niistä muodostuu loppujen lopuksi ” varma tieto” teidän mielessä ja lopputuloksena on paskan saaminen niskaa. Selkeästi sanoi, ettei Are tai Lankku ole kirjoittanut nimeä paperiin vaan on kyselty.
Tässä vaan ei ole kukaan oikeastaan sanonut mitään, mitä ei olisi voinut kirjoittaa kuka vaan meistä.
Tottakai Aren kanssa neuvotellaan.
Luonnollisesti Lankku kiinnostaa.
Lesin lähdöstä on ollut juttua jo puolivuotta.
Pennanen itse maininnut Nenosen.
...
Älkää nyt kukaan loukkaantuko, mutta miten paljon näissä huhuissa on pelkkää kykyä päätellä asioita ja laskea mielessään yhteen.
Kertokaa joku tietäjä tulevan sentterin nimi, niin lupaan lopettaa epäilemiseni.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 332
Onko joku mennyt henkilökohtaisuuksiin? Viittasin sanomisillani nimimerkkiisi jolta en ole lukenut yhtään positiivista kommenttia. Korjaa toki jos olen väärässä ja olet joskus jotain fooruminen tietäjää täällä kehunut?
Punakoneen kanssa menisin vaikka naimisiin.
 

Länkkäri

Rivipelaaja
Viestejä
21
En ymmärrä tätä negan määrää täällä, jos kerran on joku joka huhuja antaa ja on niissä edes hitusen perillä ja ne osuvat niin miksi sitten jos tuleekin 1 tai 2 hutia niin repee henkselit ja kyseinen henkilö saa joukkokivityksen? Eikös se oo mukava ku on edes vähän säpinää :)
Tässähän tää on aika loistavasti tiivistettynä.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 740
Nyt en täysin ymmärtänyt.. ihmettelen hieman Turkulaisen mahdollista hankintaa.
Jos taas Lancaster menee hyvänä vaihtotavarana laatusentteriin, niin hyväksyn asian.

Niin siis hain sitä, että jos tulee sekä Jerry, että sentteri, kenet nykyisestä top 9 :stä heität rotaatioon tai neloseen?
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 332
Mun mielestä tämä ei silti poissulje sitä, etteikö Tillu olis kyselly tilannetta tälle tai ensi kaudelle
Kenkää pitäisi antaa jos ei olisi kysellyt.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Niin siis hain sitä, että jos tulee sekä Jerry, että sentteri, kenet nykyisestä top 9 :stä heität rotaatioon tai neloseen?
Ok.. varmaan sen legendaarisen päivän kunnon mukaan.
Mm. Tapparaa vastaan Gregoire, Ratinen ja Päkkilä olivat erittäin hyviä kaikki.
Ja varmaan vähän vastustajankin mukaan, jos rotaatiota on käytettävissä. Mennäänkö hyökkäävämmän vai puolustavamman pelitavan kautta.
Sentteri me nyt kuitenkin mielestäni tarvitaan.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 740
Ok.. varmaan sen legendaarisen päivän kunnon mukaan.
Mm. Tapparaa vastaan Gregoire, Ratinen ja Päkkilä olivat erittäin hyviä kaikki.
Ja varmaan vähän vastustajankin mukaan, jos rotaatiota on käytettävissä. Mennäänkö hyökkäävämmän vai puolustavamman pelitavan kautta.
Sentteri me nyt kuitenkin mielestäni tarvitaan.

Olen samaa mieltä sentterin tarpeesta. Olen ehkä sillä kannalla, että nimenomaan neloseen se sentteri kuuluu.

Jos nyt Jerry on tullakseen, se sinetöi Mäntykiven keskelle. Muuten yksi kovista nimistä lentää rotaatioon tai neloseen ja se ei olle tavoiteltavaa.

Toki jos se on Are, niin..!

Olen myös sitä mieltä, että Mäntykivi ei pelaa riittävän hyvin puolustussuuntaan ollakseen sentteri, mutta pakko kai sillä on mennä.

Punakoneen kanssa menisin vaikka naimisiin.

Punakoneen tämä kausi ei kyllä ole ollut oikein mitenkään vakuuttava. Kiukuttelua Pennasesta ja ei oikein edes huhuja. Ottaisin Haikurin, syteen tai saveen.
 

Masinaattori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
243
Tässä vaan ei ole kukaan oikeastaan sanonut mitään, mitä ei olisi voinut kirjoittaa kuka vaan meistä.
Tottakai Aren kanssa neuvotellaan.
Luonnollisesti Lankku kiinnostaa.
Lesin lähdöstä on ollut juttua jo puolivuotta.
Pennanen itse maininnut Nenosen.
...
Älkää nyt kukaan loukkaantuko, mutta miten paljon näissä huhuissa on pelkkää kykyä päätellä asioita ja laskea mielessään yhteen.
Kertokaa joku tietäjä tulevan sentterin nimi, niin lupaan lopettaa epäilemiseni.
Mitä Pendo Nenosesta sanonut? Menny ohi..
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
392
Joo nyt ei jum*lauta aleta tappeleen

1000042201.jpg


Aren kämppään vedetään vimosia tapettivuokia, Jerry pelaa ilvesbokserit jalassa Jyväskylässä.
Malttia!
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Tässä vaan ei ole kukaan oikeastaan sanonut mitään, mitä ei olisi voinut kirjoittaa kuka vaan meistä.
Tottakai Aren kanssa neuvotellaan.
Luonnollisesti Lankku kiinnostaa.
Lesin lähdöstä on ollut juttua jo puolivuotta.
Pennanen itse maininnut Nenosen.
...
Älkää nyt kukaan loukkaantuko, mutta miten paljon näissä huhuissa on pelkkää kykyä päätellä asioita ja laskea mielessään yhteen.
Kertokaa joku tietäjä tulevan sentterin nimi, niin lupaan lopettaa epäilemiseni.
Niin eikös @Haikuri ole yhtälailla meistä? Samat valtuudet kaikilla on täällä. Kyllä haikurilla on tietoa, sen näkee jopa sokea kana. Jättääkö jatkossa sanomatta asiat, jotta voi odottaa jonkun toisen tuovan ne esiin.

Se on hienous, että täällä on eriäviä ja haastavia mielipiteitä. Aika sen näyttää kuka oli oikeassa.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Itsekin olisin voinut ajaa tässä nyt saksalaisen ja massi onnistumisen jälkeen samoilta lähteiltä kuultuja juttuja, mutta miksi tekisin niin? Lyttäys alkaa eräiden toimesta ja Haikuri saa kuulla paljon kaikkea vaikka tiennyt pieniäkin asioita.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 119
Itsekin olisin voinut ajaa tässä nyt saksalaisen ja massi onnistumisen jälkeen samoilta lähteiltä kuultuja juttuja, mutta miksi tekisin niin? Lyttäys alkaa eräiden toimesta ja Haikuri saa kuulla paljon kaikkea vaikka tiennyt pieniäkin asioita.
Kyllä kyllä.. antaa tulla vaan ja pitää ymmärtää huhujen olevan huhuja, eikä kaikki aina muutenkaan toteudu oikeasti lopulta.

Asioita voi silti aina myös kyseenalaistaa ja katsella eri kanteita.
Miten pitkälti Are huhu esim. elää sen ansiosta, että me kaikki haluamme uskoa siihen ...
 
  • Tykkää
Reactions: 17

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 746
Korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta:
Tiesi tai ainakin ennusti että yksi pelaaja tulee sisään (Clendening)
Tiesi että hyökkääjä vaihtaa maisemaa (Kos)
Tiesi että HPKn kauppa aukeaa

Kertoi ettei Niku ole tulossa
Kertoi että Ilveksellä on jo sopimus jonkun hyökkääjän kanssa joka on jo tampereella ja julkistusta ootellaan
Kertoi että Ilves neuvottelee Aren kanssa (ei neuvotellut t. aren agentti)
Kertoi että Langhameria koitetaan saada takaisin tälle kaudelle

Tarpeeks kun hosuu niin joskus myös osuu.

Korjataan sen verran, että se oli Samuel Savolainen, kuka kertoi HPK:n kaupan aukeamisesta ensimmäisen kerran.

1. Nikulla ei ollut sopimusta silloin, korjasin tilanteen -> Seuraavana päivänä että Ipaan tulee.

2. En mielestäni ole sanonut että pelaaja on jo tampereella? Tästä olen nostanut käden ylös virheen merkiksi.

3. Agentit varmaan vastaavat puhelimeen ja sanovat että kyllä, neuvotteluja käydään koko ajan!

4. Langhamerin kanssa käydään edelleen keskusteluja. Jos ei tämä niin ensikausi.

Sanakirjasta löytyy Negatiivisuuden kohdalta @Janko :n kuva.

Urbaanissa sanakirjassa negatiivisuudesta voi käyttää myös nimeä Janko. Sitää siteerattiin lauseessa seuraavanlaaisesti:
- Älä ole kuin Janko.
- Miksi sä oot aina noin Janko.
- Maailma ei tarvitse yhtään enempää Jankoja.
1) Korjasit sen jälkeen, kun IG-seurannasta oli tehty jo useampi havainto. Tätä ennen et sanonut mitään.

Sanotaanko nyt näin, että olisi todella harvinaista, että näin laajalla sisäpiirin tietämyksellä ratsastettaisiin jollain keskustelupalstalla ja varsinkin kun et toistaiseksi edes ole oikeastaan edes kertonut yhtään mitään. Siitä toki nostan hattua, että olet saanut pöhinää aikaan.

Tämä Turkulainen on rohkea ja kova heitto ja käytännössä ensimmäistä kertaa vahva "yritys" yleistä uskomusta vastaan. Nyt sitten nähdään mikä kaveri on miehiään tai naisiaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös