BanaaniKeisari
Luottopelaaja
Sitten vaan äänestämään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä. Ja joka kerta kun Mikkoa kuulee muualla kuin Ilves+ lähetyksissä, mietityttää että kuinka kauan saadaan tästä nauttia.Eliittiluokan palvelua saadaan kyllä Aaltosen toimesta Ilves+ lähetyksen kuuntelijoina.
Noo, ehkä ei suosituin mielipide, mutta kyllä mä annan sulle luvan tuon pitää.Mää olen varmasti aika yksin tämän mielipiteeni kanssa, mutta itse en Aaltosen jääkiekko selostuksesta välitä vaikka onkin parantanut tässä parin vuoden aikana.
Jalkapallo selostajana on mielestäni huomattavasti parempi.
Ilveksen audiovisuaalinen sisältö on siirtymässä uudistettuun Ilves+-palveluun. Tänään julkaistu ilvesplus.com-verkkosivusto avataan kokonaisuudessaan elokuussa, jolloin kaikki sisältö sekä jääkiekon että jalkapallon puolelta on katsottavissa ja kuunneltavissa samassa paikassa. Tällä viikolla alkavat Ilveksen ottelut jalkapallon Konferenssiliigan karsinnoissa ovat jo katsottavissa Ilves+:n kautta.
Ilveksen audiovisuaalinen sisältö on jatkossa kerättynä yhdelle sivustolle Ilves 365 -hengessä. Ensimmäistä kertaa Ilves+ näyttää nyt myös Ilveksen jalkapallon europelit ja osan kiekkokauden alun harjoitusotteluista.
– Meillä on ollut vahva tahtotila saada kaikki Ilves-aiheinen sisältömme yhdelle sivustolle. Olemme halunneet, että sisältömme ovat helposti saatavilla samassa paikassa, jossa videot ja audiot toimivat hyvin ilman muita välillisiä palveluita. Lisäksi halusimme, että pystymme striimaamaan ottelut ja muut mahdolliset tapahtumat sivustollemme suorina lähetyksinä, sanoo Ilves+:n vastaava tuottaja Valtteri Makkonen.
Jalkapallon europelit ovat uuden Ilves+:n ensimmäinen sisältökokonaisuus. Ilveksellä on oikeudet näyttää sekä vieras- että kotiottelunsa luxemburgilaista FC Differdange 03:sta vastaan ilvesplus.comissa. Ensimmäinen osaottelu pelataan Luxemburgissa keskiviikkona 8. heinäkuuta. Katseluoikeuden otteluun voi ostaa 9,90 euron kertamaksulla tai kuukausitilauksella. Ottelun selostaa Juuso Petäjäsuo.
Tiivistettynä:Nyt löytyy kotisivuiltakin tietoa.
Ja 49.90/VuosiKausarilaisille 4,90/kk
Menee hankintaan.