Ilves+

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 594
Nythän on se HIFK harkkapeli "fanien järjestämänä" jne. En tiedä detaljeja. Ilves+ varmasti yleistä radioo enempi faneja juurikin kuuntelee. Lasse Toiva naftaliinista mukaan jonkun pelin selostukseen ja lähetykseen? Mies on joskus kauan kauan sitten virheitä omassa elämässään tehnyt (ja ne sovittanut), mutta ei noi nyt niin isoja rikkeitä ollut. Ettei ne 20v olisi sovitettu (rahaa koululaisilta kuulostaa kamalalta, mutta isoista summista ei puhuta. Ja rangaistuksen lisäksi tosiaan 20v...). On sen hehkutukset meillä muistissa. "yksi Rakkaus, Yksi Seura" - video miehen aina mieleen nostaa.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 263
Onkohan jo aiemmin käsitelty(ei jaksa selata 7sivua koska laiska), mutta eikös olisi ollut mahtavaa jos Ilves olisi plussaan vaikka tarjonnut ostettavia/ilmaisia harkkapelejä katsottavaksi, vähän kuin HIFKllä tänään? Samoin voisi joskus vaikka jotkut yhdet treenit melko keppoisellakin toteutuksella väijyä?

Ja ihan vielä tyhmänä tarkennuksena, onko koko plussa nyt jo siinä muodossa kuin tarkoitus on? Sen mitä siellä Ilves.com/plus käy katselemassa niin melko keppoinen/kökkö on vielä kyllä tekele, oletan että on siis vain alustava tuo sivusto?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 801
Onkohan jo aiemmin käsitelty(ei jaksa selata 7sivua koska laiska), mutta eikös olisi ollut mahtavaa jos Ilves olisi plussaan vaikka tarjonnut ostettavia/ilmaisia harkkapelejä katsottavaksi, vähän kuin HIFKllä tänään? Samoin voisi joskus vaikka jotkut yhdet treenit melko keppoisellakin toteutuksella väijyä?

Ja ihan vielä tyhmänä tarkennuksena, onko koko plussa nyt jo siinä muodossa kuin tarkoitus on? Sen mitä siellä Ilves.com/plus käy katselemassa niin melko keppoinen/kökkö on vielä kyllä tekele, oletan että on siis vain alustava tuo sivusto?
Siis missä olet käynyt katselemassa tuota? Jos tuon mainitsemasi linkin avaa niin menee vain Ilveksen juttuun joss kerrottiin tuosta plussasta.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 263
Siis missä olet käynyt katselemassa tuota? Jos tuon mainitsemasi linkin avaa niin menee vain Ilveksen juttuun joss kerrottiin tuosta plussasta.

Kyllä juuri näin on käynyt, pakko nauraa itselle. Olin joskus käynyt varmaan jutun lukemassa ja jäänyt selainmuistiin ja ajoittain käynyt sitten suoraan siellä vain vilkaisemassa. Hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue :)

No mutta melko tyhjältä vaikutti uusikin sivu joskin yleisilmeeltään oli jotenkin filsumpi. Kielipitkällä sisältöä odottamaan vaan...
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 801
Kyllä juuri näin on käynyt, pakko nauraa itselle. Olin joskus käynyt varmaan jutun lukemassa ja jäänyt selainmuistiin ja ajoittain käynyt sitten suoraan siellä vain vilkaisemassa. Hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue :)

No mutta melko tyhjältä vaikutti uusikin sivu joskin yleisilmeeltään oli jotenkin filsumpi. Kielipitkällä sisältöä odottamaan vaan...
Siis mikä uusi sivu?:D En itse kyllä löydä mitään sivua tuosta plussasta ellei tuota Ilves.comin julkaisua aiheesta tarkoiteta.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Ei välttämättä kuulu asiaan mitenkään, mutta mitä nuo liput on Mikko Aaltosella?
Siis tuossa hänen X-tilillään.

LGBT-yhteisön pridelippu ja Trans-yhteisön pridelippu. Tuen osoitukseksi noita yleensä käytetään, jos ei itse kuulu kyseiseen yhteisöön.

Tai sitten haluaa viestiä kuuluvansa yhteisöön.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 688
LGBT-yhteisön pridelippu ja Trans-yhteisön pridelippu. Tuen osoitukseksi noita yleensä käytetään, jos ei itse kuulu kyseiseen yhteisöön.
Okei, tihrustin puhelimen näytöltä enkä tunnistanut. Kiitos tiedosta.
 
Ylös