Ilves Podcast

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 674
Eli kenkä oven väliin ja ensi kaudella Ilves+:aan.
Kunhan vain ja ainoastaan sillä ehdolla, että Ilves ei sanele mistä takkahuoneessa saa jutella ja mistä ei.

Aina kun fanipohjaiseen toimintaan sekoittuu itse seura liikaa se ei yleensä tiedä mitään hyvää.
 

FIN_Zlatan

Rivipelaaja
Viestejä
30
Pointtina siis se, että tällaisten pelaajien arviointi on vaikeaa mutta nopea mutu esitettynä tavallaan faktana ei sekään välttämättä ole tapa toimia. Overall, kyseessä voi olla tyhjä arpa, voi täyttää roolinsa tai voi yllättää kaikki. Mutta kohinasta poimiminen dataksi on "slippery slope"

Ehdottomasti tää oli hyvin hataralla perusteella oleva arvaus.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
Hyvät tarinat oli taas ja suurinpiirtein samoilla linjoilla ja ajatuksilla mennään. Tosiaan Gregoirelle lämmin käden puristus ja lentolippu. Uutta äijää tilalle kiitos.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434


Gregoirelle lämmin käden puristus ja lentolippu
Huomenta!

Mää oon sitä mieltä, että Gregoire sais maksaa lentolippunsa itse, koska onhan hälle palkka maksettu. Oppimisprosessi on näyttänyt samalta kuin muuan Bapilla toissa kaudella, mutta virheherkkyys ja erityisosaamisen puute kääntävät vaa'an aikaisen kiitoksen puoleen.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
Huomenta!

Mää oon sitä mieltä, että Gregoire sais maksaa lentolippunsa itse, koska onhan hälle palkka maksettu. Oppimisprosessi on näyttänyt samalta kuin muuan Bapilla toissa kaudella, mutta virheherkkyys ja erityisosaamisen puute kääntävät vaa'an aikaisen kiitoksen puoleen.
Mmm, tässä nyt otit Bapinki esille, joka tosiaan oli hyvin yksoikonen pelaaja lopulta, mutta kumminki hyvä tekeen maaleja. Greg hajuton,mauton,väritön ja jos maksaa lippunsa itte ni hyvä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 705
Onko nämä lentolipun maksamiset jotain huumoria, mistä en ole vielä saanut kiinni?
Eiköpähän nuo ole määritelty siinä try-out sopimuksessa ja sitä noudatetaan, ainakin jos meinataan joku muukin vielä joskus saada try-outille.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 414
Onko nämä lentolipun maksamiset jotain huumoria, mistä en ole vielä saanut kiinni?
Eiköpähän nuo ole määritelty siinä try-out sopimuksessa ja sitä noudatetaan, ainakin jos meinataan joku muukin vielä joskus saada try-outille.
Huonoo huumoria joo,mutta menköö näin maanantaina paremman puutteessa...
 
  • Haha
Reactions: M22

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 674
Ilves Podcast mainittu muuten Liiga selostajan toimesta.

Torille?
 

FIN_Zlatan

Rivipelaaja
Viestejä
30
Onko nämä lentolipun maksamiset jotain huumoria, mistä en ole vielä saanut kiinni?
Eiköpähän nuo ole määritelty siinä try-out sopimuksessa ja sitä noudatetaan, ainakin jos meinataan joku muukin vielä joskus saada try-outille.
On se huumoria, don't worry. Kun yrittää tehdä ohjelmaa niin kielenkannat kopsahtaa. Gregoire-runoa ei silti lausuttu podarissa ettei mene ihan Ilvestyskirja-osastolle. Se lähti ajatuksesta että "mille paikalle laittaisit Gregin? Finnairin economyn" Sori siitä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 705
On se huumoria, don't worry. Kun yrittää tehdä ohjelmaa niin kielenkannat kopsahtaa. Gregoire-runoa ei silti lausuttu podarissa ettei mene ihan Ilvestyskirja-osastolle. Se lähti ajatuksesta että "mille paikalle laittaisit Gregin? Finnairin economyn" Sori siitä.
No itse asiassa mä viittasin enemmän näihin foorukeskustelijoihin, en edes muistanut että se oli podcastissa
 
Ylös