Ilves Podcast

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
Hyvin otitte pikku raapasun myös tohon jalkapallo puoleen omistusten suhteen. Itekki, vaikken jalkapallon suurkuluttaja ole, niin näen että ny ku Ilves on velaton ja rahoissa ni kannattaa laittaa tulevaisuuteen sijoitusta.
Ei nyky Ilves laita rahoja semmoseen mitä ei ole varaa menettää, omalla rahalla toimitaan luojan kiitos!

Jalkapallopuolen nousu huipulle hyödyttää Liigapuoltakin Ilveksessä, uskon vakaasti näin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Takkahuoneessa ujostellaan ihan selvästi joten minä laitan Mesenaatti linkin tähän ketjuun.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Takkahuoneessa ujostellaan ihan selvästi joten minä laitan Mesenaatti linkin tähän ketjuun.
Hei hyvä! Meinasin jo kysellä. Tähän mukaan ehdottomasti!
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 582
Loistava idea mesenaatissa:

"Vastikkeeksi podcastin tukemisesta lupaamme tukijoille mahdollisuuden vaikuttaa tulevaan sisältöön"

Täytyy kaivaa kuvetta ja toivoa, että möreä ääninen Markus lukisi vanhoja kausikirjoja yöntunteina jossain streamissa ;)
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
Menee varmaa väärään ketjuun, mutta Paten lopettaessa joku Ilvesfani tehny vähä tommosta Ilvestä@Popedaa

 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
612
If only there was a way... :p
Lainatakseni Martinan tatuointia:

IMG_5049.jpeg
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 424
Meille ei olla nyt vissiin kerrottu ihan kaikkea :D

Mikäs juttu tää muuten on?
 

T_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232
Tämä oli se uutinen mihin podissa viittasin.

Ilves Podcastia kuulee tällä kaudella myös radiosta. Editoimme jaksoista pätkiä, joita tulee Kiakkoradiosta sitten iltapäivisin joka toinen viikko. Sisältö on siis sama, vain pilkottuna pienempiin osiin.

Työmäärä kasvaa ja hommaan tulee enemmän haastetta. Tuosta saadaan pienimuotoinen korvaus, mutta käytännössä tämä tehdään kuulijakunnan laajentamisen toivossa. Katsotaan, miten menee!

Podcastin sisältöön tai julkaisuaikatauluun tämä ei vaikuta. Jos tuntuu, että vaikuttaa, saa laittaa meille palautetta!
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
612
Aloitin sen tuon ennakon kuuntelun aamun passijonossa ja HPK:n kohdalla nousi esille tämä EP-skouttauksen osuus. Kyseessä oli Danick Martelin oleminen "negatiivisen tuotannon pelaaja" uransa aikana.

Nopeasti sain QJMHL alkaen 7 plussakautta ja 6 miinuskautta. Sitten kun lähdetään katsomaan miinusten määrää niin suurin on -11 joka esiintyy kahden kauden aikana. Eli ei mitään massiivista perseilyä mallia Rasmu Ristolainen

Sitten kun katsotaan tarkemmin näiden joukkueiden sisältä niin osalla noista kausista ollaan ihan normaalissa joukkueen jakaumassa.

Pointtina siis se, että tällaisten pelaajien arviointi on vaikeaa mutta nopea mutu esitettynä tavallaan faktana ei sekään välttämättä ole tapa toimia.

Overall, kyseessä voi olla tyhjä arpa, voi täyttää roolinsa tai voi yllättää kaikki. Mutta kohinasta poimiminen dataksi on "slippery slope"

Arvostan suuresti HPK:n ottamista käsittelyyn heti toisena
 

S_Kuusisto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
536
Kyseessä oli Danick Martelin oleminen "negatiivisen tuotannon pelaaja" uransa aikana.
Hyvä esimerkki asiavirheestä, joita varmaan vilisi jaksossa useampiakin..

Nää koko liigan kattavat ennakkoanalyysit on aina vähän sellanen juttu, että keskiverto jääkiekkoaiheista keskustelupalstaa seuraava kannattaja hyvin suurella todennäköisyydellä tekisi omasta joukkueestaan huomattavasti asiantuntevamman arvion. Mun kokemuksen mukaan sama pätee about kaikkiin kiekkomedioihin. Tottakai se itseänikin kiinnostaa, mitä Ilveksestä ajatellaan, ja siksi niitä ennakoita on kiva seurailla. Mutta tiedän varsin hyvin, että todennäköisesti ne ennakon tekijät tietää Ilveksestä yhtä vähän kuin minä HPK:sta.
 

oowee

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
612
Hyvä esimerkki asiavirheestä, joita varmaan vilisi jaksossa useampiakin..

Nää koko liigan kattavat ennakkoanalyysit on aina vähän sellanen juttu, että keskiverto jääkiekkoaiheista keskustelupalstaa seuraava kannattaja hyvin suurella todennäköisyydellä tekisi omasta joukkueestaan huomattavasti asiantuntevamman arvion. Mun kokemuksen mukaan sama pätee about kaikkiin kiekkomedioihin. Tottakai se itseänikin kiinnostaa, mitä Ilveksestä ajatellaan, ja siksi niitä ennakoita on kiva seurailla. Mutta tiedän varsin hyvin, että todennäköisesti ne ennakon tekijät tietää Ilveksestä yhtä vähän kuin minä HPK:sta.
En voi sanoa onko tuo asiavirhe. Pelaaja voi olla sellainen, pelaaja voi olla jotain ihan muuta.

Ja ymmärrän täysin, että kun tuon kokoista jättiläistä rakennetaan on mahdoton tietää tarpeeksi mistään. Ehkä pointti oli se, että joskus voi todeta, oikeastaan kaikessa että nähtäväksi jää kun ei ole hajuakaan .

Itse kusen tämän kanssa joka päivä mutta muita onkin helpompi neuvoa
 
Ylös