Ilves Launch 23.6.

Status
Viestiketju on suljettu.

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 717
Eikös kaikilla pelaajilla, joilla NHL-sopimus on katkolla (kuten Tuulola nyt), ole mahdollisuus uuteen soppariin noin heinäkuun puoleen väliin mennessä? Joku asioista tarkemmin perillä oleva voisi avata.

Eli joo Tuulola kyseessä ilmeisesti.
Niin kai, en osaa itse sanoa. Varmaan tästä syystä myös Kärpät panttaa Björkqvistin sopimusta
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 741
Lehterä Case. Kyllä Ilves oli hänen perässään... Aikamottipäinen summa sinne suuntaan oli tarjottu, vaikka itse herra muuta sanoo. Se raha on varmasti vielä tarjolla yhdelle sentterille... en yllättyisi tosiaan, jos tulisikin vuodeksi.
Onko tietoa mikä se mottipäinen summa olisi?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Lehterä Case. Kyllä Ilves oli hänen perässään... Aikamottipäinen summa sinne suuntaan oli tarjottu, vaikka itse herra muuta sanoo. Se raha on varmasti vielä tarjolla yhdelle sentterille... en yllättyisi tosiaan, jos tulisikin vuodeksi.
eli manninen?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 428
Omalla tavallaan ei jaksa ihan tuhottomasti enää näistä huhuista syttyä, mitä suurempi nimi niin suurempi mahdollisuus ”pykälään” tai siihen että sai muualta paremman tarjouksen.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 366
Tasan vuoden pahvilla saattais olla kovapalkkaisellakin olla jotain järkeä pelata Suomessa...? Ansiotulot jakautuu kahdelle eri verovuodelle, välttää pahimman progression. Ja sittenhän ne laittaa nappuloita siihen johkin urheilijarahastoon, josta en sen enempää tiedä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 660
Liekö Haapalaa pantattu, koska uusi launch..
Toki tyylikästä olisi ollut myös ohimennen eräänä Maanantaiehtoona.. " Haapala jatkaa, Tillu on tyytyväinen ".. julkaisu ;)
 

Ihanpoikavielä

Tulokas
Viestejä
4
"Aikanaan kun lähdin Ilveksestä, tiesin jo silloin että haluan vielä palata takaisin . Nyt kun asia tuli näinkin pian ajankohtaiseksi, niin nopeasti saimme Tillun (Timo Koskela) kanssa asiat maaliin. Olen kuullut vain pelkkää hyvää Ilveksestä ja upea palata Tampereelle, Ilvekseen sekä pelata uudessa arenassa".

Jokipakan haastattelu loppuviikosta tuohon malliin.

Mistähän tämän haastelun löytää?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös