Ilves Launch 23.6.

Status
Viestiketju on suljettu.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 824
Taisi muuten olla punakoneen ainoa, joskin kevyt huti, koska Lehterä ei loppupeleissä ollut neuvotellut Ilveksen kanssa.
Mutta in punakone we trust
Minä en luottaisi siihen mitä Lehterä itse sanoi julkisuuteen. Ei ne julkisuuteen kaikkea kerro. Milloin olet pelaajan kuullut sanovan, että neuvotteli sekä Tapparan, että Ilveksen kanssa? En muista kenenkään näin sanoneen. Eiköhän niitä ole ennenkin ollut.

Toki Lehterän sanominen voi olla tottakin. Itse en anna noille lausunnoille silti mitään painoarvoa.

Aatellaan vaikka Haapalan tapausta keväällä siirtorajan kynnyksellä. Eiköhän Haapalakin aluksi kuvitellut Tapparaan menevän ja luultavasti keskustellutkin aiheesta Tapparan kanssa. Siitä Haapala ei mediassa ole mitään maininnut kumminkaan.
 

Cigaro

Luottopelaaja
Viestejä
2 192
Jokipakka varmasti haluaa pelata Ilveksessä. Ainoa este tulee kilpalaulannassa palkasta. Eiköhän pelaaja-agentti viimeistään revi hihasta sen selvästi paremman palkan joukkueeseen. Onko Ilves ollut valmis maksamaan kovan palkan vai viekö Laten "maksetaan mitä ne pyytää" Kärpät JJ:n? Toivottavasti linjat ovat olleet toimistolta kuumina sponsorien suuntaan.

Launchin/olemassa olevien sopimusten panttaaminen voisi kieliä, että tätä venäläisten vahvistusta sopimuksen irtisanomisesta ollaan odoteltu..
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 533
Minä en luottaisi siihen mitä Lehterä itse sanoi julkisuuteen. Ei ne julkisuuteen kaikkea kerro. Milloin olet pelaajan kuullut sanovan, että neuvotteli sekä Tapparan, että Ilveksen kanssa? En muista kenenkään näin sanoneen. Eiköhän niitä ole ennenkin ollut.

Toki Lehterän sanominen voi olla tottakin. Itse en anna noille lausunnoille silti mitään painoarvoa.

Aatellaan vaikka Haapalan tapausta keväällä siirtorajan kynnyksellä. Eiköhän Haapalakin aluksi kuvitellut Tapparaan menevän ja luultavasti keskustellutkin aiheesta Tapparan kanssa. Siitä Haapala ei mediassa ole mitään maininnut kumminkaan.
Tämä juurikin. Eihän Lehterä nyt menisi sitä medialle kertomaan jos olisi naapurin lisäksi Ilveksen kanssa käynyt keskusteluja.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 039
Ilveksen pinkka pitäisi tänä päivänä olla jo siinä kunnossa, että ei näitä omiapoikia rahan takia vihollisleireihin menetellä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 482
Ilveksen pinkka pitäisi tänä päivänä olla jo siinä kunnossa, että ei näitä omiapoikia rahan takia vihollisleireihin menetellä.
Lisäksi kuvittelisi että pirkanmaan talousalueella on sen verta isoa ”ilvestaustaista” yritystä että jo nämä ovat innolla mukana tällaisten pelaajien kotiuttamisessa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 431
Kärpät olisi kyllä melkeen yhtä käsittämätön valinta Jokipakalle, kun Tappara. Johan ne vei meiltä Kivistön, eikö ahneudella ole rajoja :D
 

FreshPrince

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Ei ole minulla tietoa siitä onko JJ:llä ja Ilveksellä sopimusta, asiat voineet edetä tässä lopulta aika vauhdikkaasti. Mutta ymmärtääkseni Kärpät ja Tappara ovat kyllä olleet viime aikoina ihan toisten puolustajien allekirjoitusten perässä, kuin Jokipakan. Sikäli tulisi hieman puskista jos päätyisi noihin mainittuihin seuroihin.

Emil Järventien, Haapalan ja Tuulolan kanssa sopimukset on olemassa, niin taitaa olla myös yhden ulkolaisen osalta. Joten kyllähän tämä siltä haiskahtaa että julkaisut voi tulla jo piankin.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 717
Minä en luottaisi siihen mitä Lehterä itse sanoi julkisuuteen. Ei ne julkisuuteen kaikkea kerro. Milloin olet pelaajan kuullut sanovan, että neuvotteli sekä Tapparan, että Ilveksen kanssa? En muista kenenkään näin sanoneen. Eiköhän niitä ole ennenkin ollut.

Toki Lehterän sanominen voi olla tottakin. Itse en anna noille lausunnoille silti mitään painoarvoa.

Aatellaan vaikka Haapalan tapausta keväällä siirtorajan kynnyksellä. Eiköhän Haapalakin aluksi kuvitellut Tapparaan menevän ja luultavasti keskustellutkin aiheesta Tapparan kanssa. Siitä Haapala ei mediassa ole mitään maininnut kumminkaan.
Totta mutta harvemmin noin mitö Lehterä mainitsi, mediaan kertoilee.

Itse myös omaan lähteeseen uskon sen suhteen ettei Lehterän kanssa neuvoteltu
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 525
Oma veikkaukseni (toivottavasti osuu):

Keskiviikkona launch.

Julkistetaan järjestyksessä:

- Järventien jatkot

- ECHL-pakki

- Tuulola

- Haapala

- Jokipakka

Tillun virnistys loppuun.
Tälläisen Launchin jälkeen omissa papereissa "joukkue on valmis"
Tarkoittaen siis sitä ettei tarvitse lähteä kauteen sillain että "haetaan ykköskorin hyökkääjää/puolustajaa" jos tulee loukkia niin voi sitten hommata sitä syvyyttä jostain.
Olisi kyllä kovin rosteri kasassa sitten... sitten... no pitkään aikaan sanotaan näin.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 431
Tälläisen Launchin jälkeen omissa papereissa "joukkue on valmis"
Tarkoittaen siis sitä ettei tarvitse lähteä kauteen sillain että "haetaan ykköskorin hyökkääjää/puolustajaa" jos tulee loukkia niin voi sitten hommata sitä syvyyttä jostain.
Olisi kyllä kovin rosteri kasassa sitten... sitten... no pitkään aikaan sanotaan näin.
Olisi kyllä ehdottomasti. Esimerkiksi viime kauden alussa oli ehdottomasti enemmän epävarmoja kohtia rosterissa ja moni kuitenkin yllätti positiivisesti. Eihän tuohon voisi olla kuin tyytyväinen (paitsi, ehkä ne muutama fanaatikko jotka vieläkin näkevät päiväunia jostain Audetesta ja Mannisesta :D).
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös