Ilves Launch 23.6.

Status
Viestiketju on suljettu.

ifor74

Luottopelaaja
Viestejä
3 533
Ymmärräthän, mitä eroa on sijoittamisella ja tuotteiden/palveluiden ostamisella? Minä asioin pari kertaa viikossa Citymarketissa tai Prismassa, vaikkei minua kiinnosta pätkän vertaa heidän strategiansa. Enkä minä kyllä edes odota, että ko. ketjut avaisivatkaan strategioitaan minulle. Ovatko ruokakaupat tai ravintolat avanneet strategioitaan sinulle? Siis olettaen, että olet tavallinen kuluttaja. Jos eivät, niin asioitko ruokakaupoissa tai ravintoloissa silti?

Kyllä, minä asioin aika paljon 'vihreen ketjun kaupoissassa ja työni puolesta tulee valittua saman ketjun hotelli bout 150 yötä suomessa. Miksi valitsen ketjun tai hotellin johtuu pelkästään kuinka he hoitavat hommansa.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Kyllä, minä asioin aika paljon 'vihreen ketjun kaupoissassa ja työni puolesta tulee valittua saman ketjun hotelli bout 150 yötä suomessa. Miksi valitsen ketjun tai hotellin johtuu pelkästään kuinka he hoitavat hommansa.

Ja Ilves Hockey Oy on hoitanut hommansa viimesten viiden vuoden aikana mallikkaasti, joten mikäs hätä meillä tässä? Vai oletko eri mieltä? Edelleen ihmettelen, miksi Ilveksen pitäisi julkistaa kaikelle kansalle strategiansa saavuttaakseen luottamuksen, jos kuitenkaan vastaavaa julkistusta ei tarvitse esim. Prisman tehdä. Pätevätkö kuluttajien luottamuksen ansaintamaailmassa joihinkin yrityksiin eri kriteerit kuin toisiin?
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
407
Kyllä, minä asioin aika paljon 'vihreen ketjun kaupoissassa ja työni puolesta tulee valittua saman ketjun hotelli bout 150 yötä suomessa. Miksi valitsen ketjun tai hotellin johtuu pelkästään kuinka he hoitavat hommansa.

OT: Höpöhöpö, sinä suosit tuota ketjua sen vihreän kortin vuoksi. Ai miksi? No koska saat siitä rahaa.
 

kuulopuhe

Rivipelaaja
Viestejä
10
launchpvm.png


Siitä launch-päivä. 5 kovaa sopparia pöytään ja hintaa +20% lisää ;)
 

nelosengrainderi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
katso liitettä 2617

Siitä launch-päivä. 5 kovaa sopparia pöytään ja hintaa +20% lisää ;)
Eikös tuo ole vielä kaiken lisäksi tiistai? Kävis kyllä kaikin mahdollisin keinoin järkeen, edellinenkin launch oli tiistaina. Jos tuleviin sopimuksiin haluan ottaa kantaa, niin paras synttärilahja olisi herra Henrik Haapalan jatkosopimus sekä herra Domi Masinin jatkosopimus. Sattumoisin myös synttärit samalla viikolla :D Tillu ja kumppanit hoitaa launchin pois alta ennen juhannusta ja keskittyy sen jälkeen vaan kaleksin kuluttamiseen loppukesän ajan ;)
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Olisiko Tuulola, Anttila ja Masin kuitenkin nämä julkaisemattomat.

Vahva veikkaus näihin.
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Nykysellään mukavaa kun nimet ei liiemmin vuoda enää etukäteen. Jotenkin uskoa on että kovia nimiä sieltä on vielä tulossa, ja mikäs sen mukavampaa kun yllättyä isosti ihan puskista launchin edetessä. Tämä siis ihan omaa mutuilua ja uskoa että kovia on tulossa.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 820
Nykysellään mukavaa kun nimet ei liiemmin vuoda enää etukäteen. Jotenkin uskoa on että kovia nimiä sieltä on vielä tulossa, ja mikäs sen mukavampaa kun yllättyä isosti ihan puskista launchin edetessä. Tämä siis ihan omaa mutuilua ja uskoa että kovia on tulossa.
Mitäs jos sieltä julkastaan Haapala, Masin ja Tuulola? Silloinhan kaikki nimet olisi vuotanut etukäteen. Tähän päälle sitten kaikki aikaisemman launchin nimet, jotka olivat kaikki tiedossa etukäteen, niin en nyt ihan hirveän kovasta salassapidosta lähtisi toimistoa selkään taputtelemaan.
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Mitäs jos sieltä julkastaan Haapala, Masin ja Tuulola? Silloinhan kaikki nimet olisi vuotanut etukäteen. Tähän päälle sitten kaikki aikaisemman launchin nimet, jotka olivat kaikki tiedossa etukäteen, niin en nyt ihan hirveän kovasta salassapidosta lähtisi toimistoa selkään taputtelemaan.
Se nähdään sitten. Jos vähänkään pidemmän muistin omaa niin ihan kaikki tulijat tiedettiin pitkästi etukäteen ennen seuran julkistuksia. Aina on nimiä pyöritelty huhuissa, niin nytkin. Näitä kukaan ei ole vielä varmaksi julistanut, ehkä pl Tuulola, mitä yleisesti aika varmana pidetty.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 849
Miten tuo kausarijutun 21.6. indikoisi launch-päivämäärää?

Laitetaan samalle päivälle launch —> Julkaistaan kovia nimiä jotka herättävät kannattajissa kiimaa ensi kautta koskien —> ”Vielä tänään ehdit tilata kausikortin tarjoushintaan” tai ”Tarjousta jatkettu juhannukseen asti ja se onkin voimassa 400:lle ensimmäiselle, 300:n sijaan” —> Ihmiset kausarikaupoille. Marketing 101.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 667
Nyt kun Ralph kertoi meille Haapalan ja punakoneen tykkäyksellä pidän sitä 99,87% varmana. Pidän myös Tuulolaa "varmana" joten miltäs se Launch nyt sitten voisi näyttää.

Haapala
Tuulola
"Ykkös sentteri"
Puolustaja
Puolustaja/Masinin jatko.

Kyllähän tämä nyt näyttää omiin silmiin erittäin hyvältä. En kuulu siihen foorumin osaan joka "vaatii" 4-5 Haapalan tasoista pelaajaa koska se nyt yksinkertaisesti on mahdotonta.
Haapala on liigan top3 laituri. Saattaa olla jopa se ihan ykkös laituri koko liigassa.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 729
Nyt kun Ralph kertoi meille Haapalan ja punakoneen tykkäyksellä pidän sitä 99,87% varmana. Pidän myös Tuulolaa "varmana" joten miltäs se Launch nyt sitten voisi näyttää.

Haapala
Tuulola
"Ykkös sentteri"
Puolustaja
Puolustaja/Masinin jatko.

Kyllähän tämä nyt näyttää omiin silmiin erittäin hyvältä. En kuulu siihen foorumin osaan joka "vaatii" 4-5 Haapalan tasoista pelaajaa koska se nyt yksinkertaisesti on mahdotonta.
Haapala on liigan top3 laituri. Saattaa olla jopa se ihan ykkös laituri koko liigassa.

Veikkaan mahdollisen vielä yhden kovan nimen tulevan vasta heinä-elokuun taitteessa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 088
Itse en usko enempään kuin ”Haapala”, Tuulola, ”pakki”
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös